اشتراک گذاری

تعمیرگاه مجاز لپ تاپ

تعمیرگاه مجاز لپ تاپ با فراهم آوردن فضایی مجهز و پیشرفته در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ارتقاء، ترمیم، تعمیر و سرویس لپ تاپ را به دارندگان این دستگاه ارائه نماید. این مرکز، در حال حاضر، تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات مورد نیاز را در اختیار آنان نهاده است و از این راهرو توانسته است تخصصی ترین خدمات این حوزه را به مراجعان خویش ارائه نماید.

تعمیرگاه مجاز لپ تاپ

مشخصات تعمیرگاه مجاز لپ تاپ

تعمیرگاه مجاز لپ تاپ جهت دستیابی به مفهوم واقعی ارائه خدمات متمایز، هیچ گاه دست از تلاش برنداشته و به سازماندهی خویش ادامه داده است.  تلاش های روز افزون این مرکز چه در بخش «تجهیزات» و چه در میان «کادر فنی» قابل ردیابی و مشاهده است؛ مشخصات تعمیرگاه مجاز لپ تاپ، تجهیزات و کادر فنی این مجموعه بر این قرار است:

  • تجهیزات تعمیرگاه مجاز لپ تاپ: «تجهیزات» تعمیرگاه مجاز لپ تاپ هر شش ماه مورد بررسی و معاینه کارشناسان قرار گرفته تا در صورت نیاز، تجهیزات مستهلک و قدیمی از این سیستم خارج شده و ابزار جدیدی جایگزین آنها گردند.
  • کادر فنی تعمیرگاه مجاز لپ تاپ: «کادر فنی» تعمیرگاه مجاز لپ تاپ چه در بخش سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری ملزم به حضور در دوره های تخصصی آموزش هستند که هر شش ماه یک بار با حضور اساتید بین المللی برگزار می گردند.

خدمات تعمیرگاه مجاز لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ  در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح مهارت و خُبرگی کارشناسان تعمیر با گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد. محدوده زمانی گارنتی خدمات در این مرکز بسته به نوع تعمیرات متفاوت بوده و بازه های زمانی متعددی را شامل می گردد. برخی از خدمات تعمیرگاه مجاز لپ تاپ  عبارتند از:

  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ تاپ (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ (آداپتور لپ تاپ)
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ تاپ (نوت بوک)
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، فن‌ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ی مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیرات لپ تاپ در بخش گرافیکی  و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ (VGA)
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ (Modem)
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )، رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN،  رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK،  رفع مشکلات  مدار POWERING ، رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تأمین کننده ولتاژ CPU،  رفع  مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و …
  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ
  • نصب و اصلاح نرم‌افزارهای متناسب با اجزای لپ تاپ
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی لپ تاپ
  • بررسی همه جانبه‌ و کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ و نیز گشایش قفل (Bios) انواع لپ تاپ یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس
  • بررسی همه جانبه‌ی LCD و LED به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ تاپ
  • تعمیر و ترمیم شکستگی لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ تاپ
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED  انواع لپ تاپ
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ  (مکانیکی و الکترونیکی) …
  • ترمیم و تعمیر سیلندر، برد، رفع بدسکتور لپ تاپ
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک

واحدهای تعمیرگاه مجاز لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ در این واحدهای تعمیرگاه مجاز لپ تاپ به دست مجموعه‌ای متشکل از «کارشناسان زبده و مجرب» و «تجهیزاتی پیشرفته و سازگار» انجام می‌پذیرد. تلفیق این دو مجموعه منجر به تشکیل واحدی متخصص و کارامد در حوزه تعمیرات لپ تاپ گشته است که به اذعان بسیاری از همکاران یکی از معدود مراکز پیشرو در ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای تعمیرات لپ تاپ است. واحدهای تعمیرگاه مجاز لپ تاپ معرفی خواهند گشت.

اخبار تعمیرگاه مجاز لپ تاپ

در راستای شناخت هرچه بیشتر دستگاه های لپ تاپ، فن‌آوری‌های به کار رفته در این محصولات و نیز پاسخگویی به درخواستهای کاربران مبنی بر به اشتراک گذاری اخبار و رویدادهای مرتبط با این دستگاه، کارشناسان تهران لپ تاپ درصدد برآمده اند تا بخشی از فضای سایت را به آخرین رویدادها و اخبار مرتبط با این حوزه اختصاص دهند. شما کاربران گرامی می توانید جدیدترین اخبار تعمیرگاه مجاز لپ تاپ را مشاهده نمایید.

مقالات تعمیرگاه مجاز لپ تاپ

سال‌ها تجربه در امر تعمیرات لپ‌ تاپ، تکیه بر دانش متخصصان و به‌کارگیری تکنولوژی سازمان‌های معتبر در امر تعمیرات لپ ‌تاپ سبب گشته تا تعمیرگاه مجاز لپ تاپ به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گردد. عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی لپ‌ تاپ، تهیه گزارش فنی از وضعیت لپ‌تاپ، انجام سرویس‌های جامع و…  از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در تعمیرگاه مجاز لپ تاپ در سریع‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت. مقالات تعمیرگاه مجاز لپ تاپ قابل دریافت است.

محصولات تعمیرگاه مجاز لپ تاپ 

کارشناسان ما در تعمیرگاه مجاز لپ تاپ برآنند تا از طریق فضای ذیل شما را با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ آشنا سازند. کارشناسان ما با واکاوی غالب لپ تاپ های عرضه شده و موجود در بازار، ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و آنها را با شما به اشتراک می گذارند. جهت مشاهده محصولات تعمیرگاه مجاز لپ تاپ مراجعه نمایید. 

سوالات متداول تعمیر لپ تاپ

تعمیرگاه مجاز لپ تاپ با در اختیار داشتن تیمی از زبده ترین و متخصص ترین کارشناسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ صرف نظر از مدل و نوع آن است؛ کاربران این محصول می توانند با حضور در این مرکز تخصصی ترین تعمیرات مورد نیاز دستگاه خویش را دریافت نمایند. در بخش زیر کارشناسان و مهندسان تعمیرگاه مجاز لپ تاپ پاسخگوی تمامی پرسش ها و سوالات متداول تعمیر لپ تاپ شما کاربران گرامی خواهند بود.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران به دلیل انجــام پروژه‌های کوچک و بـزرگ بیشمار، کوله باری از تجربه و تخصص را آمیزه فعالیت های خویش ساخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش گشته است. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه و نیز خدمات ارائه توسط این مرکز به وب سایت مرکز سخت افزار مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

لینک های مفید

تعمیر لپ تاپ ایسوس / تعمیر لپ تاپ ایسر / تعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ فوجیتسو / تعمیر لپ تاپ اچ پی /  تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیک /نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپتعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ / تعمیرات لپ تاپ 

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩