اشتراک گذاری

بهترین لپ تاپ های دنیا

در این مقاله ما سعی داریم ۱۰ عدد از بهترین مارک های تجاری لپ تاپ را معرفی کنیم.به خاطر داشته باشید، ویژگی هایی همچون، سبکی، قابلیت ها، زیبایی و اندازه از عواملی هستند که همواره تولیدکنندگان لپ تاپ آنها را در نظر می گیرند. جهت مطالعه ی ویژگی های بهترین  لپ تاپ های دنیا مارا همراهی نمایید.

بهترین لپ تاپ های دنیا

ویژگی های بهترین  لپ تاپ های دنیا

لپ تاپ سامسونگ

شرکت سامسونگ بیشتر بر تولید محصولات لوکس و شیک تمرکز دارد. به همین سبب، قیمت آنها در بازار نسبت به  لپ تاپ هایی که همان ویژگی ها را دارند بسیار گران تر می باشند.لازم به ذکر است، اکنون سامسونگ در نظر دارد تا ویژگی های این دستگاه را ارتقا دهد . در این تغییر و تحول احتمالا ظاهر لپ تاپ ها فرقی نخواهد کرد ، اما از نظر ویژگی ، پیشرفته تر خواهند شد.

بنابراین ،اگر چه لپ تاپ های سامسونگ دارای طراحی زیبایی می باشند اما اکنون شرکت سامسونگ تلاش می کند تا  لپ تاپ هایی را به بازار عرضه کند که هم شیک و هم مقرون به صرفه باشند.از جمله بهترین  لپ تاپ های دنیا در این برند می توان به، Chromebook و  Galaxy Book اشاره کرد. لازم به ذکر است، در این میان ، نوت بوک جدید سامسونگ با نام Notebook 7 Spin دارای صفحه نمایش HDR می باشد.و دیگر آنکه ، نوت بوک Notebook 7 Spin، از طراحی کاملی نیز بهره می برد.

لپ تاپ Razer

این برند با معرفی،  Razer Blade، نام خود را وارد لیست بهترین  لپ تاپ های دنیا کرده است. این لپ تاپ ها، برای بازی بسیار مناسب هستند. اگر چه این لپ تاپ ها نسبت به همنوعان خود در بازار بسیار گران تر می باشند اما آنها دارای باتری با عمر طولانی تری بوده و از مقاومت بالایی بهره می برند.

اساسا، لپ تاپ های  Razer دارای وزن کمی هستند و ویژگی دیگر آنها این است که میتوانید ساعت ها با آنها بازی کنید. بنابراین ارزش آن را دارند که برای شان ، پول بیشتری پرداخت کنید.اما بهتر است بدانید، خدمات پس از فروش دراین محصول بسیار ضعیف است.

لپ تاپ Microsoft

از آنجایی که درلپ تاپ های این برند، تغییرو تحولاتی از نظر ویژگی ها و طراحی بوجود نمی آید، نو آوری  این سری از محصولات بسیارپایین آماده است.به هر حال، طراحی لپ تاپ های  Surface Pro 3  این کمپانی در حال تکمیل است. ضمن اینکه این دستگاه ها دارای طراحی براق بوده و از ساختاری محکم بهره می برند و در مقابل ضربه به مقدار قابل توجهی مقاوم می باشند. از این حیث این دستگاه ها، بسیار مناسب دانش آموزان هستند و می توان آن ها را در زمره ی بهترین  لپ تاپ های دنیا به شمار آورد .

عمر باتری این  لپ تاپ ها کمتر از حد متوسط است. و مشکل دیگر آن است که تنوع در مدل های این برند بسیار کم بوده و قدرت انتخاب را پایین آورده است. این نقطه ضعف باعث شده تا این سری از  لپ تاپ ها به نیازهای متفاوت افراد پاسخ ندهد.از سوی دیگر، این  لپ تاپ ها نسبت به دستگاه های رقبای خود در بازار بسیار گران تر هستند.

لپ تاپ  MSI

این برند معروف نیز، لپ تاپ هایی برای بازی ارائه داد است. لازم به ذکر است، خدمات پس از فروش و پشتیبانی قطعات در این برند نیز ضعیف می باشد.

لپ تاپ  Acer

شرکت ایسر، لپ تاپ هایی با مناسب ترین قیمت به بازار فرستاده است. این محصول تمام مشخصات ذکر شده در سایر لپ تاپ های قبل را دارد و خبر خوب آن که  طیف وسیعی از بهترین  لپ تاپ های دنیا را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

از نمونه لپ تاپ های این برند می توانیم به، Chromebook اشاره کنیم. که البته این محصول از نظر کیفیت و استاندارد بمانند مدل های سری Predator می باشد.به هر حال لپ تاپ های این برند، نیاز به کار بیشتری در زمینه طراحی دارند. زیرا ظاهر این لپ تاپ ها خیلی لوکس و زیبا نمی باشد. از سوی دیگر، عمر باتری در این سری از لپ تاپ ها نیزخیلی خوب نیست.

 لپ تاپ  Lenovo

این شرکت ، یکی از بزرگترین فروشندگان کامپیوتر در جهان می باشد. لپ تاپ های Lenovo دارای عمر باتری فوق العاده ای هستند که این ویژگی باعث شده تا دستگاه های آن در بازار متمایز بوده و در زمره ی بهترین لپ تاپ های دنیا به شمار آیند.

لازم به ذکر است، لپ تاپ های سری Yoga، از طراحی ۲ در ۱ بهره برده و دارای طراحی جذاب و شیک می باشند. همچنین این لپ تاپ ها دارای استانداری عالی نسبت به رقبای خود در بازار هستند. نکته قابل توجه آن است که، این سری از لپ تاپ ها ، بسیار سبک و قابل حمل می باشند.به هر حال، اگر پول زیادی برای خرید یک لپ تاپ ندارید، بهتر است بدانید Lenovo ، دارای طیف وسیعی از نوت بوک ها با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.

لپ تاپ  Asus

برند Asus، در ارائه محصولات با کیفیت و نوآوی شده آن هم با قیمت های مطلوب، معروف می باشد. اگر به دنبایل خرید یکی از  بهترین  لپ تاپ های دنیا هستید لپ تاپ های ایسوس می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. شرکت Asus با عرضه محصول Asus Chromebook Flip، به بازار کار را تمام کرده است. زیرا این لپ تاپ نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه دارای کیفیت و قابلیت بسیار عالی می باشد. همچنین طراحی این لپ تاپ بسیار ساده، صیقلی ، شیک  و حرفه ای می باشد.

یکی دیگر از لپ تاپ های این شرکت ، لپ تاپ Zenbook 3 است. این دستگاه طراحی باریک تری نسبت به نمونه های رقیب خود دارد و همچنین دارای یک پردازنده قوی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این دست از لپ تاپ ها ، مقاوت بالایی آنها در بدنه می باشد.

لپ تاپ HP

لپ تاپ های HP، نیز بسیار مقاوم و بادوام هستند، بطوری که اگر از فاصله سه فوتی به زمین سقوط کنند، آسیب نمی بینند. شرکت HP، دومین فروشند بزرگ و قدرتمند جهان است که میتواند به تمام نیازهای موجود در بازار پاسخ دهد. این شرکت همواره ، از نوآوری های مدرن در طراحی لپ تاپ های خود استفاده کرده است و لپ تاپ های این برند دارای طراحی فوق العاده باریک و زیبا می باشند.  

با وجود لپ تاپ های HP، اینک هر مشتری می تواند فراخور نیازش، لپ تاپ مناسب خود را ازبین  بهترین  لپ تاپ های دنیا در برند اچ پی  پیدا کند.شایان ذکر است، لپ تاپ های این کمپانی در مقایسه با محصولات کمپانی های Dell و Asus، از پشتیبانی فنی بسیار موثری بهره مند هستند.

لپ تاپ  Apple

طراحی لپ تاپ های اپل، افسانه ای است و قابل مقایسه با هیچ برندی نمی باشد. لذا  بهترین  لپ تاپ های دنیا را می توانید از میان لپ تاپ های خارق العاده اپل پیدا کنید. محبوبیت و شهرت جهانی این لپ تاپ ها مثال زدنی است. لپ تاپ های این کمپانی از طراحی باریک و مقاومی بهره برده و بسیار لوکس و شیک می باشند. 

همان طور که می دانید، ارائه محصول  rose gold MacBook Pro ، از این کمپانی بزرگ و قدرتمند، مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته است.به خاطر داشته باشید که، خدمات پس از فروش به مشتری و پشتیبانی فنی از لپ تاپ ها نیز از سوی این کمپانی بسیار قابل توجه است. و دیگر آنکه، لپ تاپ های اپل دارای عمر طولانی مدت از نظر باتری بوده و شارژ زیادی را نیز نگه می دارند.

لپ تاپ Dell

کمپانی دل در سال ۲۰۱۸ ، با محصولات Dell XPS 15 و Dell XPS 13 خود، در بازار شناخته شد. طراحی Dell، در لپ تاپ ها بسیار بی عیب و نقص است.لپ تاپ های دل دارای عمرباتری بالایی می باشند. آنها به آخرین پردازنده های نسل ۷ اینتل مجهز شده اند.  این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا به انجام کار خود سرعت ببخشند. لذا می توان لپ تاپ های این کمپانی را نیز در زمره ی بهترین  لپ تاپ های دنیا به شمار آورد.

با وجود آنکه لپ تاپ های این کمپانی دارای ویژگی ها و مشخصات برجسته ای می باشند، اما قیمت های مقرون به صرفه ای دارند. این موضوع باعث شده است این لپ تاپ ها در بازار طرفداران زیادی پیدا کنند.علاوه برآن، محصولات این کمپانی از خدمات پس از فروش خوبی بهره می برند. به عنوان مثال، اگر لپ تاپ شما در طول یک دوره گارانتی یک ساله مشکل پیدا کند، Dell هزنیه حمل و نقل آن را نیزاز دو طرف پرداخت خواهد کرد.

معرفی لپ تاپ های برتر سال 2024

در سال 2024، بازار لپ‌ تاپ‌ ها به شدت پویا و پیشرفته است. فناوری‌ های نوین، طراحی‌ های مدرن، و قابلیت ‌های قدرتمند باعث ارائه تجربه کاربری بی‌ نظیری شده‌ اند. به همین دلیل شرکت های تولید کننده دستگاه های بسیار با کیفیتی را عرضه نموده اند. در این مقاله، به برخی از بهترین لپ ‌تاپ ‌های سال 2024 با ویژگی‌ ها و امکانات برتر پرداخته خواهد شد.

معرفی لپ تاپ های برتر سال 2024

معرفی برترین لپ تاپ های 2024

به طور کلی مدل های بسیار زیاد در این دسته قرار می گیرند. از جمله این مدل ها می توان به لپ‌ تاپ دل XPS 13، لپ‌ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14، لپ ‌تاپ مایکروسافت Surface Laptop 4، لپ‌ تاپ HP Spectre x360 14، لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon و بسیاری از مدل های دیگر اشاره کرد. در ادامه به بررسی جزئی تری از این دستگاه ها می پردازیم و آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • مک بوک ایر ۱۳ جدید با تراشه M1

شاید به راحتی بتوان گفت که یکی از برترین لپ تاپ های 2024 برای انجام کارهای روزمره مربوط به مک بوک ایر 13 است. پردازش بسیار قدرتمند، بدون فن بودن دستگاه، دوام باتری بسیار بالا، کیفیت صفحه نمایش بینظیر با وزن حدودی 1.29 کیلوگرم باعث شده است که این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ هوشمند عملکردی عالی داشته باشد. به طور کلی تنهای ایراد این دستگاه عدم وجود فن است که آن را به لپ تاپ میان رده تبدیل کرده است.

مک بوک ایر ۱۳ جدید با تراشه M1
  • لپ‌ تاپ دل XPS 13

   – صفحه نمایش: صفحه نمایش InfinityEdge با رزولوشن بالا از قابلیت های ویژه این دستگاه است.

   – پردازنده: پردازنده ‌های قدرتمند Intel Core 11 Genاز دیگر ویژگی های آن است.

   – حافظه: حداکثر 32 گیگابایت رم

   – فضای ذخیره‌ سازی: حداکثر 2 ترابایت SSD

   – ویژگی‌ های ویژه: طراحی باریک و سبک، صفحه کلید خاص از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه است.

  • لپ تاپ Creator Q530VJ ایسوس

وقتی از لپ تاپ هایی با پردازنده قدرتمند صحبت می کنیم، برند ایسوس می تواند اولین نامی باشد که با آن مواجه می شوید. لپ ‌تاپ «Creator Q530VJ» ایسوس از مدل های جدید است که با پردازنده نسل 13 اینتل به بازار عرضه می شود. این دستگاه دارای پردازنده‌ Core i7-13620H و همچنین پردازنده گرافیکی آن نیز RTX 3050 با توان مصرفی ۴۵ وات است. همچنین دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی اولد است که به شما در دریافت خروجی تصویر با کیفیت کمک بسیار ویژه ای می کند.

لپ تاپ Creator Q530VJ ایسوس
  • لپ‌ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14

   – صفحه نمایش: 14 اینچ، با نرخ تازه سازی 120Hz

   – پردازنده: AMD Ryzen 9 5900HS

   – کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 3060

   – حافظه: 32 گیگابایت رم

   – فضای ذخیره ‌سازی: 1 ترابایت SSD NVMe

   – ویژگی‌ های ویژه: نورپردازی RGB دینامیک در صفحه کلید

4. لپ‌ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14
  • ایسوس VivoBook 15 مدل X1502ZA

یکی از لپ تاپ های بسیار کارآمد در سال 2024 می توان به VivoBook 15 ایسوس اشاره کرد. این دسته با توجه با قیمت مطلوب خود یکی از بهترین گزینه های برای استفاده در امر برنامه نویسی است. این دستگاه با پردازنده قدرتمند Core i7-12700H به بازار ارائه می شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه مربوط به استفاده در نرم افزار های مهندسی است که آن را به مدلی محبوب تبدیل کرده است. همچنین این دستگاه با صفحه نمایش 15.6 اینچی با فناوری IPS و محافظ 60 درصد آر جی بی ارائه می شود. از دیگر قابلیت های آن می توان به رم هشت گیگابایتی، هارد 512 SSD و باتری 42 وات ساتی اشاره کرد.

ایسوس-VivoBook-15-مدل-X1502ZA
  • لپ ‌تاپ مایکروسافت Surface Laptop 4

   – صفحه نمایش: لمسی PixelSense با رزولوشن و کیفیت  بالا

   – پردازنده: انتخابی بین Intel و AMD

   – حافظه: تا 32 گیگابایت رم

   – فضای ذخیره ‌سازی: حداکثر 1 ترابایت SSD

   – ویژگی‌ های ویژه: طراحی زیبا و سبک، انتخاب گسترده‌ای از پردازنده‌ ها

لپ تاپ مایکروسافت Surface Laptop 4
  • لپ‌ تاپ HP Spectre x360 14

   – صفحه نمایش: 14 اینچ OLED با رزولوشن و کیفیت بسیار بالا

   – پردازنده: Intel Core i7 11th Gen

   – کارت گرافیک: Intel Iris Xe

   – حافظه: تا 16 گیگابایت رم

   – فضای ذخیره ‌سازی: 1 ترابایت SSD PCIe NVMe

   – ویژگی‌ های ویژه: قابلیت چرخش 360 درجه، پشتیبانی از ویندوز افزایش‌یافته

لپ‌ تاپ HP Spectre x360 14
  • سرفیس لپ تاپ گو 2 مایکروسافت

یکی دیگر از برترین لپ تاپ های 2024 مربوط به خود مایکروسافت می شود. به طور کلی سری سرفیس مایکروسافت یکی از لپ تاپ های با طراحی جذاب و قابلیت حمل و انتقال بسیار آسان است. قابلیت توجه است که دستگاه فقط 1.12 کیلوگرم وزن دارد. از ویژگی های بسیار مهم این مدل می توان به پردازنده‌ی Core i5-1135G7 اشاره کرد.

البته این دستگاه به طور کلی برای انجام کار های روزمره استفاده زیادی دارد و اغلب برای انجام کار های تخصصی تر بازدهی خوبی نخواهد داشت. این سری دارای بدنه ای از جنس ترکیب فلز و پلاستیک دارد. همچنین صفحه نمایش 12.4 اینجی آن ها با وضوح تصویر بالا به شما در دریافت خروجی های تصویری باکیفیت کمک می کند.

دارای باتری 41 وات ساعتی است که تا 13.5 ساعت دوام باتری دارد. این دستگاه یک پورت USB-A و یک پورت USB-C دارد و به حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور برای برای احراز هویت بیومتریک مجهز شده است. در انتها رم 16 و هارد 256 SSD از سایر قابلیت های این دستگاه به شمار می رود.

سرفیس لپ تاپ گو 2 مایکروسافت
  • لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon

   – صفحه نمایش: 14 اینچ با رزولوشن بالا

   – پردازنده: Intel Core i7 11 Gen

   – حافظه: تا 32 گیگابایت رم

   – فضای ذخیره ‌سازی: حداکثر 2 ترابایت SSD PCIe

   – ویژگی‌ های ویژه: مقاومت در برابر ضربه، کیبورد مقاوم در برابر نفوذ مایعات

لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon
  • لپ تاپ ایسوس Zenbook 14X OLED

به طور کلی یکی دیگر از برترین لپ تاپ های 2024 برای استفاده در زمینه کارها و اقدامات مهندسی سری«Zenbook 14X» است. این دستگاه با پردازنده‌ نسل سیزدهمی Core i5-13500H خود یکی از توانمندترین دستگاه ها در این میان محسوب می شود. این سری از برند ایسوس علاوه بر قدرت پردازش بالا و عالی دارای طراحی جذاب و خاصی است و دارای نشان Evo اینتل نیز است. به طور این نشان یکی از تخصصی ترین نشان های در صنعت ساخت دستگاه های لپ تاپ به حساب می رود و به مفهوم مورد تایید قرار گرفتن دستگاه توسط استانداردهای اینتل است.

دوام باتری تا 9 ساعت، دوربین جهت شناسایی بیومتریک، پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، کیبورد و ترک پد بسیار دقیق از دیگر ویژگی های این دستگاه است. این دستگاه از صفحه نمایش 14.5 اینچی اولد با وضوح تصویر 2.8K و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد. بدنه از جنس آلومینیوم است و وزن آن 1.56 کیلوگرم است. هشت گیگابایت رم دی دی آر 5 ، هارد اس اس دی 512 ، پورت های USB-C و باتری 70 وات ساعتی از دیگر ویژگی های این دستگاه محسوب می شود.

لپ تاپ ایسوس Zenbook 14X OLED

نکات مهم

لپ‌ تاپ‌ های معرفی شده تنها چند نمونه از لپ‌ تاپ ‌های برتر سال 2024 هستند. با توجه به نیازها و ترجیحات خود، ممکن است انتخاب بهترین لپ‌ تاپ برای شما متفاوت باشد. پیشنهاد می ‌شود که قبل از خرید، نقد و بررسی ‌ها را مطالعه کرده و با مشخصات فنی دقیق آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

معرفی بهترین لپ تاپ های 2020

  • لپ Acer Aspire E 15

مشخصات سخت‌افزاری:

  • ابعاد: 15 در 10.2 در 1.2 اینچ
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت SSD
  • پردازنده:  نسل هشتم پردازشگر اینتل  Core i5-8250Uبا سرعت 4 گیگاهرتز
  • نمایشگر: 15.6 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل
  • کارت گرافیک: 2 گیگابایت انویدیا جی فورس MX150

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا با حمل‌پذیری آسان
  • عملکرد روان در اجرای نرم‌افزار، فیلم و بازی
  • 12  ساعت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل

قیمت اقتصادی

گل سر سبد بهترین لپ تاپ های 2020، لپ تاپ ایسر اسپایر ای 15 است چراکه در کنار برخوردار بودن از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و مناسب از قیمت مناسبی هم برخوردار است. پس می‌توانید با خرید لپ تاپ ایسر اسپایر ای 15 با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم لپ تاپی خریداری ‌کنید که از مشخصات سخت‌افزاری مناسبی برخوردار است و هم اینکه قیمت مناسبی دارد.

البته لازم است اشاره کنیم که جدیدترین محصول ایسر مخصوص دانشجویان طراحی شده است یعنی اینکه یک لپ تاپ دانشجویی است اما برای سایر کاربران نیز گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود. اگر دوست دارید بدانید که متناسب با بودجه و نیازی که دارید، چه لپ تاپی مناسب شماست؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطلب “راهنمای خرید لپ تاپ به زبان ساده” را مطالعه کنید. مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

  • لپ تاپ Dell XPS 15 9570

محال است در بین بهترین لپ تاپ‌ها جای خالی لپ تاپ‌های دل احساس شود چراکه هر سال شاهد حضور حداقل یک مدل از لپ تاپ‌های دل در میان بهترین‌ لپ تاپ‌ها هستیم. امسال هم شاهد حضور یکی از مدل‌های لپ تاپ دل در لیست بهترین لپ تاپ های 2020 به نام لپ تاپ دل ایکس پی اس 9570 15 بودیم. کمپانی دل همیشه به سلایق کاربران خود احترام می‌گذارد به همین دلیل شاهد طراحی منحصر به فرد جدیدترین لپ تاپ دل هستیم.

مشخصات سخت‌افزاری:

  • رم: 16 گیگابایت با پهنای باند 2666 مگاهرتز
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت SSD
  • پردازنده: نسل هشتم پردازشگر اینتل Core i7
  • کارت گرافیک: انویدیا جی فورس  GTX 1050 TGTX 1050 Ti

نقاط قوت:

  • عملکرد بسیار روان
  • آداپتور Killer 1535 Wireless AC برای داشتن یک اتصال سریع به وای فای و پخش سریع محتویات رسانه‌ای آنلاین
  • کیفیت صدا و تصویر منحصر به فرد
  • سرعت پردازش منحصر به فرد 1 گیگاهرتز
  • سیستم عامل ویندوز 10
  • باتری کارآمد با قابلیت عملکرد بیشتر از 10 ساعت با یک بار شارژ
  • لپ تاپ Lenovo Chromebook C330

کروم بوک جدید لنوو نه تنها نتوانسته است لقب یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 را به خودش اختصاص دهد، به عنوان بهترین لپ تاپی که کمپانی لنوو تاکنون عرضه کرده است نیز شناخته می‌شود. این کروم بوک زیبا به دلیل قابلیت حمل‌پذیری آسانی که دارد مورد توجه اکثر دانشجویان و کارمندان قرار گرفته است. البته از آن جایی که میزان رم و حافظه داخلی آن بالا نیست، گزینه خوبی برای گیمرها نیست و بیشتر برای کارمندان و دانشجویان مناسب می‌باشد.

مشخصات سخت‌افزاری:

  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • پردازنده: MediaTek MT8173C
  • نمایشگر: 11.6 اینچی IPS
  • وزن: 1.179 کیلوگرم
  • پردازشگر: مدیاتک  MT8173C
  • تراشه گرافیکی: پاور وی آر  SGX543

نقاط قوت:

  • حمل‌پذیری بسیار آسان
  • عملکرد روان
  • سرعت بالا در پردازش، بارگذاری اولیه، انتقال فایل و نصب نرم‌افزار
  • طراحی بی‌نظیر
  • لپ تاپ Apple MacBook Air

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که علاقه زیادی به مک بوک‌های اپل دارید به شما خرید اپل مک بوک ایر را پیشنهاد می‌کنیم که در لیست بهترین لپ تاپ های 2020 قرار گرفته است. جدیدترین محصول اپل در مقایسه با سایر محصولات این کمپانی از قیمت مناسبی برخوردار است اما اگر قیمت این محصول برای شما زیاد است می‌توانید به سراغ خرید لپ تاپ ایسر اسپایر ای 15 که در ابتدای این مطلب به آن اشاره کردیم بروید.

مشخصات سخت‌افزاری:

  • رم: 8 گیگابایت LPDDR3 1600 MHz
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت SSD
  • پردازنده: اینتل  Dual Core i5
  • کارت گرافیک: اینتل اچ دی 6000
  • پردازشگر: 2 گیگاهرتز اینتل Dual Core i7
  • نمایشگر: 13.3 اینچی LED با رزولوشن 1440 در 900 پیکسلی و نسبت تصویر 16 به 10

نقاط قوت:

  • کارایی بالا در اجرای بازی‌های مختلف
  • امکان ارتقاء سرعت پردازشگر به 9 GHz برای اجرای راحت‌تر بازی‌های سنگین و فیلم‌های HD
  • 10  ساعت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل
  • عملکرد بسیار روان در ویرایش عکس و فیلم
  • لپ تاپ ASUS VivoBook F510UA Full HD

محبوب‌ترین لپ تاپ‌های ایسوس، لپ تاپ‌های سری ویوو بوک هستند؛ جدیدترین مدل این سری از لپ تاپ‌های ایسوس که جزء بهترین لپ تاپ های 2020 است، لپ تاپ ایسوس ویوو بوک F510UA می‌باشد. این لپ تاپ نیز همراه با برخوردار بودن از سخت‌افزار قدرتمند، قیمت مناسبی دارد. علاوه‌بر این یکی دیگر از لپ تاپ‌هایی است که با برخوردار بودن از وزن کم، امکان حمل و جابجایی آسان را برای کاربران فراهم می‌کند.

مشخصات سخت‌افزاری:

  • نمایشگر: 6 اینچی فول اچ دی IPS ضد درخشش با فناوری نانو اج
  • رم: 8 گیگابایتی DDR4
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت
  • پردازشگر: نسل هشتم 6 GHz اینتل Core i5-8250U

نقاط قوت:

  • قابلیت افزایش سرعت تا 3.4 GHz
  • برخوردار بودن از صفحه کلیدی شیک و راحت
  • نسبت 80 درصدی نمایشگر به بدنه
  • وای فای 11ac

بهترین لپ تاپ 2019

  • لپ تاپ اچ پی Spectre x360

لپ تاپ HP Spectre x360 را بی شک می توان یکی از بهترین لپ تاپ های 2019 دانست. این دستگاه از جمله لپ تاپ های دو منظوره شرکت اچ پی می باشد که با بدنه ای براق، از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. استفاده از پردازنده قدرتمند ویسکی لِیک اینتل Core i7، گرافیک Intel UHD Graphics 620، صفحه نمایش لمسی، رم 8 تا 16 گیگابایتی و حافظه 2 ترابایتی SSD، قابلیت های بارز این محصول اچ پی می باشد. این لپ تاپ که قیمت بالایی دارد قابلیت چرخش 360 درجه داشته و می تواند به عنوان تبلت نیز مورد استفاده قرار گیرد.

  • لپ تاپ Razer Blade Stealth

Razer نه تنها بهترین لپ‌تاپ مخصوص گیمرها را تولید کرده بلکه این لپ تاپ برای کسانی که به بازی علاقه ندارند هم مناسب بوده و می‌توانند برای انجام کارهای مختلف از این دستگاه استفاده کنند. این محصول ویژگی‌ها و مشخصات فنی قوی دارد. کارت گرافیک قدرتمند GeForce MX150 انویدیا و 4 گیگابایت RAM ویدیویی از نوع GDDR5 ویژگی بارز این لپ تاپ می‌باشد. 

پردازنده Quad-Core 8th Gen Intel® Core i7-8565U، رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی SSD 512 گیگاباتی دیگر مشخصات این لپ تاپ می باشد که آن را به بهترین لپ تاپ 2019 گیمرها تبدیل کرده است.

  • لپ تاپ Microsoft Surface Book 2

کمپانی مایکروسافت یکی از بهترین لپ تاپ های دو منظوره در جهان را طراحی کرده است. Surface Book از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار بوده و جهت انجام کارهای روزمره و برخی از بازی های سبک مناسب است. این لپتاپ برای استفاده به عنوان یک لپ تاپ و یا به عنوان یک دستگاه قدرتمند با ویندوز 10 کار می کند. 

پردازنده Intel Core i7- 7300U، کارت گرافیک Intel UHD Graphics 620، رم 16 گیگابایتی و صفحه نمایش PixelSense از مشخصات این لپ تاپ می باشد. فضای ذخیره سازی در بهترین لپ تاپ مایکروسافت 1 ترابایت است.

  • لپ تاپ Asus ZenBook Flip S UX370

لپ تاپ ZenBook Flip S UX370 ایسوس یکی از محصولات جدید در دنیای لپ تاپ است. این لپ تاپ را بدون شک می توان یکی از رقبای اصلی در میان لپ تاپ های دو منظوره یا دو در یک دانست. پردازنده جدید Intel Core i7-8550U نسل هشتم Kaby Lake R ، سبب شده این دستگاه در میان هم رده های خود از قدرت پردازش بیشتری برخوردار باشد. 

این محصول همچنین دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی PCIe SSD می باشد. لپ تاپ جدید ایسوس قابلیت چرخش 360 درجه و تبدیل شدن به تبلت را دارد. این لپ تاپ قابلیت تبدیل شدن به تبلت را نیز دارد. این دستگاه یکی از محصولات گران قیمت ایسوس  می‌باشد.

  • لپ تاپ Dell XPS 15 2-in-1 

شرکت دل یکی از گران ترین محصولات خود را به بازار عرضه کرده است. این محصول از پردازنده Core i5 اینتل، گرافیک Radeon RX Vega M GL با 4GB حافظه گرافیکی HMB2، و 8 گیگابایت رم برخوردار می باشد. علاوه بر این، لپ تاپ XPS 15 2-in-1 دل از طراحی بسیار زیبا و مدرن برخوردار است و با قابلیت 360 درجه ای آن می توان تبلتی منحصر به فرد با صفحه نمایش بزرگ در دست گرفت.

معرفی بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۸

به گفته کارشناسان نمایندگی لپ تاپ، در میان بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۸ باید نمونه‌ای را انتخاب کنید که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، توانایی برطرف کردن نیازهای شما را هم داشته باشد. این مقاله حاصل بررسی هایی است که توسط تیم کارشناسی واحد تعمیر لپ تاپ تدوین شده است و قرار است در چندین شماره ارائه شود. همراه ما باشید.

  • لپ تاپ XP13دل

لپ تاپ XP13دل یک لپ‌تاپ سبک وزن، باریک، قدرتمند و البته جادویی است که در لیست بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۸ در جایگاه نخست قرار دارد. کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ می گویند این دستگاه می‌تواند هرآنچه را که کاربر از یک اولترابوک پیشرفته مجهز به سیستم عامل ویندوز انتظار دارد، ارائه کند.

لپ تاپ XP13 دل در چند مدل با پردازشگرهای قدرتمند کبی لیک (Kaby Lake) عرضه می‌شود و می‌تواند به واسطه نمایشگر ۱۳.۳ اینچی Infinity Edge قدرتمند خود در مقایسه با بسیاری از لپ تاپ های موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر باشد. این دستگاه می تواند پورت‌های USB C، USB 3 و کارت حافظه میکرو SD را در اختیار کاربر بگذارد.

سرعت خوب، باتری قدرتمند و نمایشگر منحصر بفرد از ویژگی های خوب و قرار داشتن دوربین وب کم در مکان نه چندان خوب از ویژگی های منفی این دستگاه است. کمپانی دل امکان ارتقاء لپ تاپ XP13 خود را به کمک آپشن‌هایی نظیر یک نمایشگر با رزولوشن بالا، یک نمایشگر لمسی و رم و حافظه داخلیِ بیشتر، فراهم کرده است.

مشخصات اصلی لپ تاپ XP13 دل

  • پردازشگر: اینتل کور i3 – اینتل کور i7
  • کارت گرافیک: اینتل اچ دی گرافیک ۶۲۰ – اینتل آیریس پلاس گرافیک ۶۴۰
  • رم: ۴ گیگابایت – ۱۶ گیگابایت
  • نمایشگر ۱۳.۳ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی – ۱۳.۳ اینچی ۴ کی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت – ۱ ترابایت SSD
  • Asus Zenbook UX310UA

Asus Zenbook UX310UA یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های 2018 است که می‌تواند همان کارایی XP13 دل را در اختیار کاربر بگذارد. کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ می گویند این دستگاه از لحاظ ظاهری به زیبایی XP13 نیست. این پایان کار نیست و باید به این نکته نیز اشاره کنیم که ایسوس زن بوک UX310UA باتری قدرتمندی نیز ندارد، اما می‌تواند به کمک پردازشگرهای نسل هفتم سری کبی لیک خود کارایی بسیار خوبی را در قالب یک لپ تاپ مجهز به بدنه آلومینیومی به ارمغان بیاورد.

کاربران می توانند این لپ ایسوس را با با پردازشگرهای کور i3 و کور i5 و نمایشگرهای فول‌اچ‌دی، ۱۰۸۰ پیکسلی یا QHD پلاس سفارش دهند. بدنه آلومینیومی بسیار خوب، بارگذاری بسیار سریع و کاربرد خوب و ارزش بسیار خوب در قبال بهای پرداختی از ویژگی های مثبت و عملکرد متوسط باتری از ویژگی‌های منفی این دستگاه است.

مشخصات اصلی Asus Zenbook UX310UA

  • پردازشگر اینتل کور i3 – اینتل کور i5
  • کارت گرافیک اینتل اچ دی گرافیک ۶۲۰
  • رم ۸ گیگابایت
  • نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی – ۱۳.۳ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی – ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن QHD پلاس
  • حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت SSD

معرفی ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷

در این بخش ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد. مشخصات هر لپ تاپ به همراه نقاط قوت و ضعف آن در اختیار شما کاربران گرامی قرار گرفته است.

  • لپ تاپ دل Dell XPS 13

لپ تاپ Dell XPS 13 یکی از ۱۰  لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ می باشد. از لپ تاپ های کمپانی دل است . از جمله مشخصات این لپ تاپ می توان به باریکی و سبکی آن اشاره کرد.  با عمر باتری که طبق تست های ما از ۷ ساعت فراتر می رود، لپ تاپ پرچمدار کمپانی Dell هم اکنون پرچمدار دسته ی اولترابوک ها نیز هست. باری دیگر هم Dell موفق شده است تا صفحه نمایشی ۱۳٫۳ اینچی را در بدنه ای ۱۱ اینچی قرار دهد و ثابت کند که صفحه نمایش بدون حاشیه ی Infinity Edge یک شگفتی در طراحی است. 

مجهز شده با آخرین نسل از پردازنده های Kaby Lake کمپانی اینتل و حافظه و رم فوق العاده سریع، Dell XPS 13 طراحی شده است تا شما را تحت تاثیر قرار دهد و اضافه شدن رنگ رز گلد به انتخاب های آن نیز مطمئنا به مزاق کاربران خوش خواهد آمد. با وجود همه ی این امکانات و قابلیت ها تعجبی وجود ندارد که ما همچنان Dell XPS 13 را به عنوان برترین اولترا بوک و لپ تاپ بازار انتخاب کنیم.

لپ‌ تاپ دل XPS 13
  • لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX305

لپ تاپ ایسوس  Asus ZenBook UX305 در جایگاه دوم از ۱۰  لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ قرار دارد. جایگزینی مناسب برای جدیدترین MacBook صورتی رنگ اپل است ، ASUS ZenBook UX305  شاید از زوایای مختلف شبیه به طراحی یک محصول کوپرتینویی باشد اما در واقع تقریبا از هر نظر از ساخته های اپل برتر است. 

از طراحی آلومینیومی آمیخته به رنگ بنفش آن گرفته تا صفحه نمایش شفاف و با کیفیتش و حافظه داخلی فراوانش، ZenBooK UX305 با طراحی بدون فن و عمر باتری طولانی خود ویندوز را به رقابت با مک بوک باز می گرداند. از جمله دیگر محاسن این لپ تاپ می توان به قیمت پایین و مناسب آن اشاره نمود .

  • لپ تاپ HP ChromeBook 13

گرچه اگر بخواهید به دنبال پردازنده ی سریع تر و یا صفحه نمایش با رزولوشن بالاتر بروید، قیمت آن کمی در کفه ی سنگین ترازو قرار خواهد گرفت اما HP ChromeBook 13 یکی از شیک ترین نوت بوک هایی است که می توانید بخرید و مطمئنا در یک کافی شاپ پر از مک بوک های اپل و دیگر لپ تاپ های رده بالا خارج از سطح آن ها به نظر نخواهید آمد و کیف پولتان نیز از شما به خاطر انتخاب کردن HP ChromeBook 13 تشکر خواهد کرد. 

اما علاوه بر این ها استفاده از آن نیز راحت تر است. صفجه کلید لپ تاپ حس محکم بودن دارد اما جمع و جور است و در عین حال گزینه ی صفحه نمایش QHD+ به کاربران فضا و شفافیت کافی را برای به انجام رساندن هر کاری بدون فشار و خستگی غیر ضروری که توسط صفحه نمایش های اقتصادی تر جایگزین وارد می شود را می دهد.

  • لپ تاپ Razer Blade Stealth

لپ تاپ Razer Blade Stealth از میان ۱۰  لپ تاپ برتر ۲۰۱۷اولترابوکی استثنایی است که تنها توسط تلاش هایش برای یک لپ تاپ گیمینگ بودن پاگیر شده است. از نظر قیمتی این لپ تاپ دست بالا را در مقابل بسیاری از رقیبان کلیدی خود دارد اما گول نخورید، با وجود پردازنده ی نسل هفتمی کیبی لیک Core i7 اینتل، جدید ترین Razer Blade Stealth هم اکنون قدرت مند تر و بهینه تر و کم مصرف تر از همیشه است. 

اما بهتر از این ها، این لپ تاپ می تواند روشنایی هر کدام از دکمه های صفحه کلید خود را تغییر دهد، با بیش از ۱۶٫۸ میلیون رنگ مختلف برای انتخاب. علاوه بر این، اگر گرافیک یکپارچه ی اینتل استفاده شده در لپ تاپ به مزاق شما خوش نمی آید ، می توانید Razer Core، گرافیک خارجی و البته گران قیمت ریزر، را زمانی که در جایی ساکن هستید به دستگاه متصل نمایید و از آن برای عملکرد قوی تر استفاده نمایید.

  • لپ تاپ Samsung NoteBook 9

لپ تاپ Samsung NoteBook 9  با قیمت ۹۴۹ دلاری خود مطمئنا امکاناتی بیش ازسایر ۱۰  لپ تاپ برتر  ۲۰۱۷ به شما ارائه می دهد. این به این خاطر بوده که بر خلاف اکثر رقیبان کنونی خود در بازار، اولترا بوکی با پردازنده ی پر قدرت Core i5 نسل اسکای لیک کمپانی اینتل بوده که همین به تنهایی آن را قدرت مند تر از یک MacBook Air می کند ،البته با صفحه نمایشی با رزولوشن بالا تر و برچسب قیمتی پایین تر برای رقابت با آن. اما از معایب آن، در نتیجه ی پردازنده ی قدرت مند تر، طول دوام آوردن باتری لپ تاپ است که ضربه می بیند.

  • لپ تاپ Micrsoft Surface Book

لپ تاپ Micrsoft Surface Book لپ تاپی سنتی از میان ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ است که تمامی نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش با نسبت عجیب ۳:۲ و سایز ۱۳٫۵ اینچی است که برای اکثر اولترا بوک ها غیر معمول است ، اما طراحی آن یکی از بهترین لپ تاپ های تبدیل شونده ی ساخته شده تا به حال است. 

به عنوان یک تبلت مستقل، که به عنوان ClipBoard نیز شناخته می شود، این دستگاه یکی از قدرت مند ترین و باریک ترین کامپیوتر های ویندوز ۱۰ در دنیا است و با وصل کردن صفحه نمایش به پایه ی کیبورد، با استفاده از یک کارت گرافیک مجزا دارای قدرت مضاعف نیز می شود.

  • لپ تاپ HP Spectre

لپ تاپ HP Spectre لپ تاپی شیک و گران قیمت از میان ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ است . نکته ی جالب توجه  این است که نه تنها این لپ تاپ دارای ظاهری شیک و گران قیمت است بلکه قدرت مند تر از جدید ترین MacBook با قیمتی کم تر از آن نیز می باشد. دارای لولای طلایی بوده و  به زیبایی طراحی شده است . 

قابلیت انتخاب پردازنده ی Core i7 و سه پورت USB Type-C نه تنها به نظر می رسد که شما یکی از توانا ترین لپ تاپ های بازار را دارید ، بلکه بر خلاف برخی دیگر از اولترابوک ها، واقعا دارای این قدرت و توانایی می باشید. اگرچه این لپ تاپ از صفحه نمایشی با رزولوشن تنها ۱۰۸۰p بهره می برد، اما طراحی صنعتی و دیگر نقاط قوت آن موجب گشته است تا این موضوع جبران شود.

  • لپ تاپ Samsung NoteBook 7 Spin

لپ تاپ Samsung NoteBook 7 Spin از جمله ۱۰ لپ تاپ برتر۲۰۱۷ است که نه تنها زرق و برق و استایل لپ تاپ های حرفه ای کمپانی اپل را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه حتی یک صفحه نمایش لمسی را به لیست امکانات خود با وجود قیمتی مناسب اضافه می نماید. برای یک دستگاه هیبریدی ۲ در ۱ سنگین با پردازنده ی Core i7 ، حافظه ی رم ۱۲ گیگابایتی و حتی یک کارت گرافیک Nvidia مجزا ، NoteBook 7 Spin  با توجه به قیمت و ارزشش مشخصاتی در بالا ترین رده را ارائه می دهد.

سامسونگ حتی پا فرا تر از این گذاشته و یک آپشن صفحه نمایش HDR  نیز عرضه کرده است. گرچه که هنوز سرویس های زیادی نیستند که از این قابلیت پشتیبانی می کنند اما برخی داشتن قابلیت HDR را ضروری تر از رزولوشن بالا تر می دانند. مشکی های عمیق تر و رنگ های پویا و زنده تر.

  • 2016 اپل

MacBook 2016 اپل ، نام کمپانی اپل در میان تولید کنندگان ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ می درخشد . اپل جذاب ترین لپ تاپ حال حاضر خود را با پردازنده ی Core M سری اسکای لیک اینتل به روز رسانی کرده است. البته با قدرت کلاک شروع ۱٫۱ گیگا هرتزی ، مک بوک ۲۰۱۶ همچنان کسانی را هدف گرفته است که به قدرت به اندازه ی قابل حمل بودن دستگاه نیاز ندارند.

طراحی شیک و آلومینیومی و یکپارچه ی بدنه ی دستگاه و صفحه نمایش رتینا هم همگی بازگشته اند. جدا از جک ۳٫۵ میلی متری هدفون، تنها پورت اتصال باقی مانده ی لپ تاپ USB Type-C است ، البته پس از اولین نمایش خود بر روی نسخه ی سال پیش مک بوک، این پورت دو طرفه شاهد دریافت توجه های زیادی بوده است. اگر شما مشکلی با حمل آداپتور های کابل ها و پورت های مختلف، و عملکرد ضعیف به اسم طراحی درخشان ندارید، شاید این لپ تاپ MacBook 2016 اپل مناسب شما باشد.

  • لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 900

لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 900 طراحی برنده و عملکردی پایین تر از سطح انتظار داشت، اما Lenovo Yoga 900 دارای پکیج کامل است. با استفاده از پردازنده های قدرت مند تر سری Core i کمپانی اینتل و باتری بزرگ تر، جدید ترین دستگاه هیبریدی پرچم دار لنوو می تواند در مقابل بسیاری از اولترا بوک ها و حتی جدید ترین Surface Book کمپانی مایکروسافت به رقابت بپردازد. 

تمام این قدرت اضافه تنها Lenovo Yoga 900 را کمی ضخیم تر و سنگین تر کرده است، اگرچه که این دستگاه همچنان فریم باریک و انعطاف پذیر خود برای تبدیل شدن به یک تبلت را حفظ کرده است. همچنین برای کسانی که به دنبال باریک ترین و سبک ترین دستگاه تبدیل پذیر بوده، لنوو یک نسخه ی حتی جمع و جور تر و سبک تر به نام Lenovo Yoga 900s نیز عرضه کرده است.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ تخصصی ترین سرویس ها در ارتباط با تعمیر انواع مدل های لپ تاپ به کاربران گرامی ارائه می نماید. کارشناسان این مرکز از بین برترین اساتید تعمیر لپ تاپ برگزیده شده و قادر به رفع تمامی مشکلات موجود در لپ تاپ ها می باشند. عیب یابی لپ تاپ ، تعمیر قطعات لپ تاپ ، جایگزینی و تعویض قطعات با نمونه ی اصل و اورجینال از جمله خدماتی است که در این مرکز به هم وطنان گرامی در تهران ارائه می شود. تهران لپ تاپ تنها مرجع رسمی تعمیرلپ تاپ خدماتی منحصر به فرد را به کاربران بهترین لپ ها ی دنیا مژده می دهد !

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩