اشتراک گذاری

بهترین لپ تاپ های ۴K در سال ۲۰۱۸

استفاده از صفحات نمایش با کیفیت k4 از سال ۲۰۱۴ ، رایج شد. در آن  زمان محتوای تصویری کمی برای این تکنولوژی وجود داشت و امکان پشتیبانی از برنامه های مختلف در آن وجود نداشت . جهت پشتیبانی از این تکنولوژی لازم بود ارتقای سخت افزاری لپ تاپ ها بود ، به گونه ای که استفاده از آن برای بسیاری از کاربران گران تمام می شد.

اکنون با کاهش قیمت سخت افزارها و عرضه فیلم‌ها و تصاویر ۴K در شبکه‌هایی مانند Netflix  و YouTube و غیره، این وضعیت تغییر کرده است. اما هنوز بسیاری از کاربران این قابلیت را نمی شناسند و در استفاده از آن تردید دارند. در این مقاله به معرفی بهترین لپ تاپ های ۴K در سال ۲۰۱۸ می پردازیم. کاربران علاقه مند به این تکنولوژی می توانند از بین لپ تاپ های ذیل دست به انتخاب بزنند.

بهترین لپ تاپ های ۴K در سال ۲۰۱۸

بهترین لپ تاپ های ۴K در سال 2024

لپ تاپ MSI مدل Titan GT77

یکی از بهترین لپ تاپ های ۴K در سال 2023، ام اس آی مدل Titan GT77 است. این‌ دستگاه از نظر سخت افزاری در سطح کیفی بالایی قرار دارد. همچنین برای آن یک پردازنده ‌مرکزی اینتل نسل 12 مدل Core i9 12900HX در نظر گرفته شده است. در کنار سی ‌پی  یو‌ قدرتمند آن می ‌توانید از پردازنده گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080Ti هم بهره‌ مند شوید.

ام اس آی مدل Titan GT77 که به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ شناخته می‌ شود، به ‌نمایشگر 17.3 اینچی مجهز شده است. این صفحه نمایش منحصر به فرد ضمن ارائه وضوح 3840 در 2160 و نرخ نوسازی 120 هرتز، دارای فناوری IPS نیز می باشد. حافظه رم 32 گیگابایت به همراه حافظه داخلی 2 ترابایت از دیگر مشخصات بارز محصول هستند.

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook Pro 16 OLED K6602VV

ایسوس Vivobook Pro 16 OLED K6602VV لپ تاپی با صفحه نمایش بسیار باکیفیت از نوع  OLED است. این نمایشگر حداقل روشنایی 400 نیت و حداکثر 600 نیت را در حالت HDR ارائه می‌ دهد. نرخ تازه سازی 120 هرتز در کنار پوشش یک میلیارد رنگ از دیگر ویژگی ‌های صفحه نمایش مرغوب دستگاه است.

این محصول به دلیل دارا بودن قابلیت های متعدد به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های ۴K در سال 2023 شناخته می‌ شود. ایسوس Vivobook Pro 16 OLED K6602VV قدرت خود را مدیون پردازنده نسل 13 مدل Core i7 13700H اینتل است. ضمن این که پردازش‌ های گرافیکی دستگاه راRTX 4060  بر عهده دارد. محصول مورد نظر دارای رم 16 گیگابایت DDR4 است که امکان ارتقاء آن تا 24 گیگابایت نیز وجود دارد.

مک بوک پرو M2 Pro نسخه 16 اینچی

این مدل مک بوک هم مانند سایر لپ ‌تاپ‌ های برند اپل از قدرت سخت ‌افزاری بی‌ نظیری برخوردار است. یکی از نقاط قوت مک بوک پرو M2 Pro پنل آن می باشد که از فناوری ساخت Liquid Retina XDR بهره می‌ برد. این صفحه نمایش شفاف 16.2 اینچی رزولوشن 3456 در 2234 را به همراه نرخ نوسازی 120 هرتز در اختیار کاربر قرار می ‌دهد.

میزان روشنایی صفحه نمایش برای پخش محتوای SDR معادل 500 نیت است، اما جهت پخش محتوای HDR به 1000 نیت می ‌رسد. در حالت حداکثری هم شاهد روشنایی 1600 نیت در نمایشگر دستگاه خواهید بود. مجموع این خصوصیات موجب شده مک بوک پرو M2 Pro نسخه 16 اینچی در رده بهترین لپ تاپ های ۴K در سال 2023 جای بگیرد.

آشنایی با بهترین لپ تاپ های ۴K در سال ۲۰۱۸

لپ تاپ HP Spectre x360

این محصول در ردیف یکی از بهترین لپ تاپ های ۴K در سال ۲۰۱۸ محسوب شده  و با پردازنده های اینتل نسل هشتم قدرت یافته است. از سویی دیگر این لپ تاپ ممتاز قابل تبدیل بوده و می تواند تمام روز برای تان شارژ نگه دارد.به عنوان دیگر شاخصه های این دستگاه نیزمی توان به اندازه ۱۳٫۳ اینچی نمایشگر، پردازنده Core i5-8250U، رم DDR3 8 گیگابایتی و PCLe SSD، ۳۶۰  گیگابایتی آن اشاره داشت.

البته اگر بودجه تان اجازه می دهد می توانید آن را با پردازنده Core i7-8550U، رم GB16 و TB PCIe SSD1 نیز ارتقاء دهید.خوشبختانه این محصول دارای قاب بسیار باریکی بوده و با ویندوز Windows Hello سازگار شده است. همچنین این لپ تاپ دارای درگاه های متنوع و خوبی همچون، پورت USB-A 3، دو پورت Thunderbolt 3 و جک ۳٫۵ میلی متری می باشد که این ویژگی، به خوبی دست کاربران را باز گذاشته است.

لپ تاپ HP Spectre x360

این مطلب مفید رو از دست نده : 👈🏻 آموزش تصویری فعالسازی حالت دارک مود در ویندوز 11

لپ تاپ بازی Razer Blade

لپ تاپ پرطرفدار Razer Blade نیز از جمله دیگر محصولاتی است که در صف بهترین لپ تاپ های ۴K قرار گرفته است. از قابلیت های برجسته این دستگاه می توان به وجود پردازنده ی رده بالای نسل هفتم Core i7-7700HQ، رم DDR4 با ظرفیت ۱۶GB، GB PCIe SSD512، گرافیک NVIDIA GTX 1060 آن اشاره داشت.

همچنین این لپ تاپ ۱۴ اینچی، تنها ۱٫۷۸ سانتی متر ضخامت داشته و بدنه بسیار باریک آن از درگاه هایی همچون یک پورت Thunderbolt 3، دو پورت USB-A 3.0 و HDMI 2.0 بهره مند می باشد.از سویی دیگر، صفحه کلید و تاچ پد این لپ تاپ بسیار راحت بوده و اکنون تلفیق این قابلیت های برجسته با کیفت ۴k به شما اجازه می دهد تا از بازی های رایانه ای تان لذت دوچندان ببرید.

لپ تاپ بازی Razer Blade

لپ تاپ Dell XPS 13

به عنوان یکی دیگر از محصولاتی که در ردیف بهترین لپ تاپ های ۴K قرار گرفته است، می توان از لپ تاپ Dell XPS 13 نام برد.این دستگاه دارای صفحه نمایش پیشرفته ۱۸۰۰p با اندازه ۱۳٫۳ اینچ بوده و شامل پردازنده ی نسل هشتم اینتل، رم DDR3 با ظرفیت GB8 و GB PCIe SSD256 می باشد.

شایان ذکر است، نقطه تمایز این لپ تاپ، طراحی ۳۶۰ درجه ای و ظاهر بسیار شیک و خیره کننده آن می باشد. از سویی دیگر این دستگاه دارای وزن بسیار کمی معادل ۱٫۲ کیلوگرم و ضخامت ۷٫۸ تا ۱۱٫۶ بوده و به دلیل سبکی می تواند همراهی مناسب در هر جایی برای شما محسوب شود.در ارتباط با اتصالات نیز می توان از یک پورت USB-C 3.1، دو پورت Thunderbolt 3 و همچنین جک ۳٫۵ میلی متری آن نام برد.

لپ تاپ Dell XPS 13

لپ تاپ قابل تبدیل Lenovo Yoga 920

Lenovo Yoga 920 نیز خود را به خوبی در مجموعه بهترین لپ تاپ های ۴K در سال ۲۰۱۸ جای داده است. این دستگاه یکی از شیک ترین لپ تاپ های قابل تبدیل در این لیست بوده و دارای بدنه کاملأ فلزی و لولاهای قابل انعطاف می باشد.همچنین این دستگاه دارای صفحه نمایش، با کیفیت ۴k لمسی در اندازه ۱۳٫۹ اینچی و رزولوشن بسیار بالا است.

از جمله ویژگی های این لپ تاپ نیز می توان از پردازنده اینتل نسل هشتم Core i5-8250U، رم DDR4 با ظرفیت ۸GB و GB PCIe SSD256 نام برد. گفتنی است، گزینه های پیکربندی بسیاری برای این محصول وجود دارد که بر اساس انتخاب شما، به قیمت پایه دستگاه اضافه می شود.

اما علاوه بر شاخصه بسیار خوب ۴k بودن، از قابلیت با ارزش حفظ شارژ ۱۰ ساعته این دستگاه نیز نمی توان چشم پوشی کرد. این ویژگی به شما کمک می کند تا در مدت زمان خیلی بیشتری بدون نگرانی از پایان شارژ، از لپ تاپ خود بهره مند باشید.همچنین، این لپ تاپ از دو پورت Thunderbolt 3، یک پورت USB-A 3.0 و جک ۳٫۵ میلی متری نیز بهره مند می باشد.

لپ تاپ Dell XPS 15

این محصول صاحب امتیاز نیز در رده بهترین لپ تاپ های ۴K در سال ۲۰۱۸ دیده شده و دارای اتصالات بسیار متنوعی همچون درگاه HDMI 1.4، دو پورت USB-A 3.0، USB-C Thunderbolt 3 و کارت خوان SD می باشد.

قلب تپنده این لپ تاپ، پردازنده اینتل Core i7-7700HQ با سرعتی معادل ۳٫۸GHz بوده و دارای مشخصه هایی همچون رم DDR4 با ظرفیت ۳۲ GBو  TB PCIe SSD1 است. از سویی دیگر، برای کمک به امور گرافیکی این محصول، به پردازنده گرافیکی  NVIDIA GTX 1050 مجهز شده و از ویدئو رم GDDR5 VRAM نیز بهره مند می باشد.ناگفته نماند این دستگاه دارای نمایشگر لمسی K IGZO4 است و باتری خوب آن به شما اجازه تا در حدود ۸ ساعت نسبت به شارژ آسوده خاطر بمانید.

لپ تاپ Dell XPS 15

آموزشی دیگر : 👈🏻 روشن کردن چراغ کیبورد لپ تاپ

لپ تاپ Dell Precision 5520

به عنوان محصول دیگری که در کالکشن بهترین لپ تاپ های ۴K قرار گرفته است، می توان از لپ تاپ Dell Precision 5520 نام برد. این دستگاه دارای پردازنده های اینتل Core i7-7820HQ و Xeon E3-1505M v6 با سرعتی معادل  ۴٫۰GHz می باشد.همچنین از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به TB SSD1، رم DDR4 با حافظه GB32 نیز اشاره داشت.

ناگفته نماند این دستگاه با دارا بودن پردازنده گرافیکی اختیاری NVIDIA Quadro M1200 و ویدئو رم GDDR5 با ظرفیت ۴GB، بسیار مناسب کسانی است که با نرم افزارهای طراحی کار می کنند.خوشبختانه صفحه نمایش لمسی K IGZO4 این محصول نیز از اندازه ۱۵٫۶ اینچی بهره برده و کمپانی محبوب دل موفق به حذف قاب اضافه دراطراف این نمایشگر شده است.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ  در جایگاه یک مرجع فوق تخصصی تعمیر و فروش انواع برندهای لپ تاپ، این افتخار را دارد که در طول سالهای اخیر از سوی کاربران و مشتریان گرامی به عنوان برترین مرکز فعال در حوزه تعمیرات لپ تاپ برگزیده شده است.

واحدهای مجزای موجود در مرکز تعمیر تهران لپ تاپ ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با تعمیرات لپ تاپ هستند؛ بنابراین در صورتی که شما نیز صاحب لپ تاپی هستید که به هر دلیل دچار عیب و اختلال در عملکرد گشته است می توانید با مراجعه به این مرکز آن را تعمیر و بازیابی نمایید. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر تهران لپ تاپ مربوط به برند خاصی نیست و کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل توان فنی و تخصصی بالا امکان تعمیر و بازیابی تمامی لپ تاپ های موجود را دارند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات لپ تاپ موجود در مرکز تعمیر تهران لپ تاپ به بخش زیر مراجعه نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩