اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ فعالیت خود را همزمان با ورود لپ تاپ ها به درون کشور آغاز کرده و همگام با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را به‌روز رسانی ساخته است. تعمیرات لب تاپ در این مرکز منحصر به سرویس خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه را شامل می گردد. دارندگان این دستگاه –صرف‌نظر از برند آن- می توانند در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات لب تاپ مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در ‌تخصصی ترین مرکز تعمیر لپ تاپ به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این محصول می ‌باشند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ و گارانتی خدمات

ضمانت و گارانتی خدمات مرکز تعمیرات لب تاپ به دو دلیل صورت گرفته است: یک، اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لب تاپ و دو، برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان تعمیر. تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا مراجعان به این مرکز، بالاترین سطح کیفی خدمات را دریافت نمایند و دستگاههای خود را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن به همراه گارانتی تعمیر احیاء نمایند. 

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لب تاپ اقدام به اِعمال برخی گردگیری ها و سرویس های بهسازی در حین تعمیر می نمایند که این امر سبب بازیابی کیفیت اولیه محصول و بی عیب و نقص گشتن آن می شود. به گونه ای که غالب دستگاه های تعمیر شده در تخصصی ترین مرکز تعمیرات لپ تاپ، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و کارآمد می گردند.

تعمیر لپ تاپ در محل

اگر لپ تاپ شما دچار اشکال سخت افزاری یا نرم افزاری شده است و بهر دلیل امکان مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات لب تاپ را ندارید می توانید از سرویس در محل لپ تاپ استفاده نمایید. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر لپ تاپ خود در محل مورد نظر شما حاضر شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه پیاده می سازند. مزیت ویژه سرویس در محل لپ تاپ، عدم نیاز به جابجایی دستگاه و پیشگیری از بروز آسیب هایی است که ممکن است در حین جابجایی رخ دهد. بعلاوه شما می توانید اشکال پیش آمده در دستگاه را به طور مستقیم با تعمیرکار لپ تاپ درمیان بگذارید و شاهد رفع اشکالات پیش آمده در دستگاه خود باشید.

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ

در صورتی که با بررسی لپ تاپ، اشکال پیش آمده در آن سخت افزاری تشخیص داده شود، دستگاه معیوب به پارت سخت افزاری مرکز تعمیرات لب تاپ تحویل داده خواهد شد. رایج ترین اشکالات پیش آمده در لپ تاپ ها که سخت افزاری هستند و در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مرتفع می گردند عبارتند از:

  • خرابی LED و LCD لپ تاپ: سوختگی پیکسل، روشن شدن لامپ و نداشتن data، ایجاد خطوط سیاه، شکستگی کامل، نداشتن نور و… برخی از علائم وجود خرابی در ال سی دی لپ تاپ است. مرکز تعمیرات لب تاپ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و رفع نواقص ایجاد شده در این بخش از لپ تاپ است.
  • خرابی مادر برد لپ تاپ : برخی از علائم و نشانه های وجود خرابی و نقص در عملکرد مادربرد لپ تاپ عبارتند از: نصب نشدن ویندوز، روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن دستگاه، کند شدن شدید دستگاه، عمل نکردن کلیدها، تصویر نداشتن دستگاه، ایجاد تصویر تنها درخروجی مانیتور، پرش تصویر، به هم ریختگی رنگ تصویر … رفع این اشکالات و سایر اشکالات سخت افزاری لپ تاپ در مرکز تعمیرات لب تاپ انجام می پذیرد.
  • خرابی شارژر لپ تاپ: روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن دستگاه بعد از مدت زمان کمی و مواردی از این دست برخی از علائم خرابی در شارژر لپ تاپ است. خدمات مرتبط با این بخش با حضور در مرکز تعمیرات لب تاپ  قابل دریافت است.
  • خرابی باطری لپ تاپ: روشن نشدن دستگاه حتی به همراه شارژر، خاموش شدن دستگاه بعد از زمان کمی، شارژ نشدن دستگاه و… برخی از نشانه های خرابی باتری لپ تاپ است.
  • خرابی صفحه کلید یا keyboard لپ تاپ: کار نکردن تمامی کلیدها و یا تعدادی از آنها، جدا شدن یک یا چند کلید از صفحه، ایراد ظاهری در کلیدها به خاطر ضربه و یا حرارت و… . خدمات مرتبط با این بخش نیز با حضور در نمایندگی تعمیر laptop قابل دریافت است.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ

خدمات دیگر ارائه شده در مرکز تعمیر لب تاپ مرتبط با بخش نرم افزاری است. برخی از سرویس های نرم افزاری که با حضور در تخصصی ترین مرکز تعمیرات لب تاپ قابل دریافت است عبارتند از:

  • نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ ها
  • ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی لپ تاپ
  • نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ
  • نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت در مرکز تعمیرات لب تاپ
  • نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)
  • بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن
  • نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال)

واحدهای تعمیرات لپ تاپ

واحدهای مجزای موجود در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی لپ تاپ هستند؛ بنابراین در صورتی که لپ تاپ مورد استفاده شما نیز در طول روزهای اخیر با اختلالاتی – اختلالات سخت افزاری یا نرم افزاری- مواجه شده است می توانید با مراجعه به این مرکز آن را تعمیر و بازیابی نمایید. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لب تاپ مربوط به برند خاصی نیست و تمامی برندهای موجود در بازار اعم از لنوو، ایسوس، ایسر، سونی، اپل و … را پشتیبانی می کند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات لپ تاپ موجود در مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ با بهره مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری  و نرم افزاری لپ تاپ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. 

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات لپ تاپ به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در لپ تاپ ها می ‌باشند.‌ مرکز تعمیرات لپ تاپ به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر و ترمیم با قیمت‌های شرکتی و براساس نرخنامه مصوب اتحادیه به هموطنان گرامی دارد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩