اشتراک گذاری

حل مشکل بدسکتورها در لپ تاپ

حل مشکل بدسکتورها در لپ تاپ از دغدغه های رایج کاربران لپ تاپ است. بدسکتور یکی از مهم ترین پیچیدگی هایی است که ممکن است برای کاربران مشکلات زیادی را به وجود آورد. گاهی مشکلات بدسکتور ها تا اندازه ای جدی است که تمامی اطلاعات موجود بر روی هارد را از بین می برد و هیچ مرکز ریکاوری و تعمیر هاردی نمی تواند اطلاعات هارد را احیا کند.تعمیرات هارد و حل مشکل بدسکتورها در لپ تاپ یکی از تکنیکی ترین قسمت های دنیای فناوری های اطلاعات است. اکیدا توصیه می کنیم که در صورت پاک یا حذف شدن اطلاعات شما از روی هارد، به هیچ وجه اقدام ناشی گرانه ای انجام ندهید و  فقط به اولین تعمیرگاه هارد و مرکز بازیابی اطلاعات مراجعه کنید.

حل مشکل بدسکتورها در لپ تاپ

چگونگی حل مشکل بدسکتورها در لپ تاپ

بد سکتور بر روی هارد دیسک به معنی  یک دسته کوچکی از فضای ذخیره سازی هارد یا همان سکتور است که معیوب به نظر می رسد. این سکتور خراب به درخواست های خواندن یا نوشتن پاسخ نخواهد داد. برای حل مشکل بدسکتورها در لپ تاپ باید بدانید که بدسکتور ها می توانند هم روی هاردهای مغناطیسی و هم روی هاردهای جدید SSD ایجاد شوند.به طور کلی دو نوع بدسکتور وجود دارد؛ نوع اول که ناشی از آسیب های فیزیکی هستند و نوع دوم از خطاهای نرم افزاری حاصل می شوند.

راه حل های حل مشکل بدسکتورها در لپ تاپ

حل بدسکتور های لاجیکال در لپ تاپ

کلاستر یک ناحیه از هارد دیسک است که کارکرد مناسبی ندارد. زمانی که سیستم عامل سعی در خواندن سکتور ها می کند، متوجه ایرادی می شود؛ این ایراد ناشی از منطبق نبودن ECC  (Error correction code)  است. در این مشکل، محتویات سکتور با قالب ECC مطابقت ندارد و هارد دیسک این سکتور را به عنوان بدسکتور علامت گذاری می کند. برای حل مشکل بدسکتورها در لپ تاپ در این بخش باید اقدامات تخصصی و ویژه ای انجام دهید که تنها از عهده یک متخصص زبده و کارآمد بر می آید. این سکتور با Overwriting  هارد با ۰ یا low level format  قابل تعمیر است . البته Windows disk check tool هم می تواند از عهده تعمیر بدسکتور لاجیکالی برآید.

حل بدسکتور های لاجیکال در لپ تاپ

حل بد سکتورهای فیزیکی در لپ تاپ

منظور از بدسکتور های فیزیکی این است که کلاستر یا ناحیه کوچکی به صورت فیزیکالی خراب می شود. از دلایل این اتفاق می تواند برخورد یا لمس هد باشد؛ البته گاهی  گرد و خاک هم باعث بدسکتور های فیزیکالی می شود. برای حل مشکل بدسکتورها در لپ تاپ باید بدانید که این نوع بدسکتور ها غیر قابل تعمیر هستند. اگر در چنین شرایطی گیر افتاده اید و بازیابی اطلاعاتتان بسیار مهم و حیاتی است، باید با تنظیمات خاصی اقدام به ریکاوری هارد بدسکتوری کنید. بد نیست بدانید که بدسکتور های فیزیکالی ممکن است باعث پیدایش صدای ناهنجار در هارد دیسک شوند.

واحد تخصصی تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات، بخش لاینفک تکنولوژی های امروز است. به همان اندازه که از یک دستگاه استفاده می کنیم به همان اندازه نیز باید برای مراقبت، نگهداری و ترمیم و تعمیر آن برنامه ریزی داشته باشیم. امروزه به دلیل استفاده های بسیار متداول و رایج از انواع و اقسام لپ تاپ ها، بخش تعمیرات لپ تاپ از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده است. واحد تعمیرات تخصصی لپ تاپ در بخش های جداگانه و بسیار تخصصی فعالیت می کند؛ به این ترتیب مجموعه ای از بهترین ها را در اختیار کاربران قرار می دهد که نمونه مشابه آنها در هیچ مرکزی دیده نخواهد شد، زیرا این مرکز همگام با فناوری های روز دنیا حرکت می کند و همواره در حال به روز رسانی تجهیزات و ابزارآلات تعمیراتی و عیب یابی خود است.

نمایندگی لپ تاپ

نمایندگی لپ تاپ واحد تخصصی عرضه انواع لپ تاپ های برند های مختلف است. این نمایندگی با فعالیت های گسترده و ویژه خود همواره تلاش می کند تا همه نیاز های کاربران را در همه زمینه ها برطرف کند.  نمایندگی لپ تاپ درگاه امن و مورد اطمینانی است که زیر چتر قانون و با رعایت همه اصول و ضوابط گمرکی هر آنچه را که کاربران نیاز داشته باشند در اختیار آنها قرار می دهد. این نمایندگی به واسطه فعالیت های قانونی خود، قادر است خدمات پس از فروش اصل و شرکتی در اختیار کاربران قرار دهد. برای برخورداری از تسهیلات ویژه تر می توانید به صورات حضوری به این مرکز مراجعه کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩