اشتراک گذاری

لپ تاپ ZenBook UX303UA ایسوس

درجهان پیشرفته امروزی استفاده از ابزارهایی بروز برای ارتباطات بهتر و انجام کارهای پیچیده و پرسرعت تر بسیار ضروری می باشد. به عنوان یکی از این ابزارها می توان به لپ تاپ ها اشاره داشت. این دستگاه های محبوب و دوست داشتنی اکنون لوازمی جداناپذیر از سبک های جدید زندگی شده و می توانند نیازهای متفاوت گروه های متفاوت جامعه را به خوبی پاسخ دهند. اکنون لپ تاپ ها به هدف های متفاوتی همچون آموزش، کسب و کار، ارتباطات و سرگرمی های متفاوت طراحی و تولید شده و با استانداردهای بین الملی و امکانات شگفت انگیزی همراه می باشند.

به عنوان یکی از سازندگان خوش نام در این عرصه از صنعت می توان از کمپانی ایسوس نام برد. این ابر کمپانی همواره محصولاتی حرفه ای و محبوب را روانه بازار کرده و تعدد تولیدات آن به گونه ای است که چه کاربران حرفه ای و چه کاربران عمومی می توانند گزینه مطابق با سلیقه خود را در میان آنها پیدا کنند. در این مقاله سعی داریم به بررسی یکی از نمونه ای این سازنده بزرگ یعنی لپ تاپ ZenBook UX303UA ایسوس پرداخته و شما را با ویژگی های آشنا سازیم.

لپ تاپ ZenBook UX303UA ایسوس

بررسی لپ تاپ ZenBook UX303UA ایسوس

طرحی کلاسیک و لوکس

خوشبختانه لپ تاپ ZenBook UX303UA از طراحی بسیارخارق العاده و باشکوهی بهره مند شده و در رنگ های جدیدی همچون قهوه ای دودی، طلایی یخی و رزگلد در دسترس بوده و با بافتی فلزی و خطوط چرخشی در شاسی، خود نمایی می کند. این دستگاه محبوب به اندازه کافی سبک بوده و بدنه آلومینیومی بسیار باریکی به همراه لولاهای سه میلیمتری را ارائه می دهد. روی هم رفته این دستگاه نه تنها، از ظاهری شیک و ظریف بهره مند است بلکه بسیار قدرتمند بوده و به خوبی می تواند رضایت شما را جلب نماید.

صفحه نمایش خیره کننده و شفاف

کمپانی بلند آوازه ایسوس برای ماندگاری درخشنده  و چشم گیر در بازار رقابتی لپ تاپ ها همواره  از برترین استراتژی ها استفاده کرده و دستگاه ها خود را با قابلیت هایی ارزشمند و امکاناتی ویژه سازگار ساخته است. گفتنی است، لپ تاپ ZenBook UX303UA نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از جمله نقاط قوت آن می توان به نمایشگر برجسته این دستگاه اشاره داشت. 

نمایشگر این محصول در ابعاد ۱۳٫۳ اینچی با کیفیت فول اچ دی طراحی شده و علاوه بر رزولوشن خوب ۱۹۲۰X1080  از ویژگی لمسی بودن نیز برخوردار می باشد. همچنین، روشنایی ۳۰۰dc/m2، نسبت کنتراست ۷۷۰:۱ و خاصیت ضد انعکاسی را نیز می توانید به دیگر آپشن های ارزشمند این نمایشگر حرفه ای اضافه کنید.

زاویه دید گسترده و رنگ های روشن

با نگاهی اجمالی در مشخصات فنی  لپ تاپ ZenBook UX303UA  به راحتی می توان فهمید که در کلیات ساخت این محصول هیچ کمبودی احساس نخواهد شد. به عنوان یکی دیگر از مزایای این دستگاه می توان از نمایشگر بسیار با کیفیت IPS به همراه گستره رنگی بالای (۷۲% NTSC )آن نام برد. براساس این ویژگی عالی از یک سو رنگ هایی دقیق و واقعی تر را به تماشا خواهید نشست و از سویی دیگر به دلیل زاویه دید گسترده آن می توانید در تماشای محتواهای مورد علاقه با دوستان و خانواده تان همراه باشید.

رنگ های زنده تر با استفاده از تکنولوژی ASUS Splendid

یکی از قابلیت های گنجانده شده در لپ تاپ ZenBook UX303UA، فن آوری اختصاصی ASUS Splendid می باشد که به  کمک آن رنگ هایی روشن و واضح را تضمین کرده و به طور اتوماتیک کیفیت هر نوع محتوا و تصویری را مطلوب تر می سازد. به هر حال، نتیجه این قابلیت تحسین برانگیز، ارائه رنگ هایی غنی تر، عمیق تر و تصاویری خیره کننده است که تجربه تماشای صحنه های ویدئوی، بازی های رایانه ای و حتی عکس های خانوادگی تان را به مراتب لذت بخش تر از سابق خواهد کرد.

پیشنهاد سایت : 👈🏻 نحوه ورود به بوت منو لپ تاپ

عملکرد قدرتمند

به هنگامی که صحبت از قدرتمندی لپ تاپ ZenBook UX303UA به میان می آید، می توان به جرأت گفت که این دستگاه تمام انتظارات شما و حتی بیشتر از آن را برآورده خواهد ساخت. قلب تپنده این محصول از یک پردازنده نسل ششم اینتل Core i7 قدرت گرفته و به ذخیره سازی فوق پیشرفته که به هیچ عنوان شما را معطل نخواهد کرد، مجهز شده است. انجام وظایف مالتی تسکینگ، پخش روان ویدئوهای بی عیب و نقص، راه اندازی سریع اپلیکیشن ها و باتری با طول عمر طولانی تر از جمله موارد قابل تمجید این محصول به حساب می آید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس سالیان متمادی است که فعالیت گسترده خود را به منظور ارائه خدمات و سرویس های پس از فروش محصولات ایسوس آغاز کرده است. این مرکز خوش نام، عمده تمرکز خود را بر تعمیر و ترمیم لپ تاپ ها و تبلت های ایسوس نهاده است، چرا که بخش وسیعی از بازار داخلی کشور در اختیار این دو محصول محبوب  و پر اقبال می باشد. گفتنی است، مرکز تعمیرات لپ تاپ  قادر به ترمیم و واکاوی تمامی مدل های تبلت و لپ تاپ ها بوده و هر کدام از آنها را به شیوه ای عالی و برجسته ریکاوری و تعمیر خواهد کرد.

از سویی دیگر، مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ ، مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر را در اختیار تکنسین های این مرکز بنام نهاده است تا برترین خدمات، در کوتاه ترین مدت زمان ممکن به کاربران محترم ارائه گردد. لازم به ذکر است، در واحد تعمیرات لپ تاپ ، تمامی قطعات با ضمانت اصل و اورجینال بودن و با مناسب ترین قیمت عرضه خواهد شد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩