اشتراک گذاری

لپ ‌تاپ ایسوس ZenBook Pro UX550 معرفی شد

لپ ‌تاپ  ایسوس  ZenBook Pro UX550 به عنوان یکی از زیباترین لپ تاپ های موجود در بازار مطرح شد. این دستگاه با بدنه ‌ی تمام فلز و باریک سخته شده است . این لپ تاپ قابلیت رقابت با مک‌بوک اپل را دارد . لازم به ذکر است ،  بلندگوهای این لپ ‌تاپ از تکنولوژی SonicMaster‌ استفاده می‌کند . همین امر موجب می گردد  ZenBook Pro UX550 صدای خوب و شفافی داشته باشد .

در صورتی که تمایل دارید لپ تاپ شما قابلیت افزودن حافظه گرافیکی خارجی داشته باشد پیشنهاد ما به شما ایسوس  ZenBook Pro UX550 می باشد .کمپانی ایسوس با معرفی ایسوس  ZenBook Pro UX550 کاربران لپ تاپ را به نوعی شگفت زده کرد . این لپ تاپ صفحه نمایش بزرگتری نسبت به زن بوک ۳ دلوکس دارد . مهمترین ویژگی دستگاه فوق  سخت‌افزار جدید و قدرتمندی است که در آن استفاده شده است.

لپ ‌تاپ ایسوس ZenBook Pro UX550 معرفی شد

مشخصات لپ تاپ  ZenBook Pro UX550

مشخصات لپ تاپ  ZenBook Pro UX550 را می توان در موارد زیر خلاصه نمود :

استفاده از جدیدترین قطعات موجود در بازار و صفحه ‌نمایش با دقت تصویر QHD‌ ، حافظه‌ ی هیبریدی متشکل از یک ترابایت حافظه‌ی هارددیسک و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ی SSD ، پردازنده‌ ی گرافیکی ساخت شرکت NVIDIA با مدل GeForce GTX 960M و ۴ گیگابایت حافظه‌ ی اختصاصی ، و همچنین باتری لیتیوم‌ پلیمری با ظرفیت ۹۶ وات ‌ساعت تا ۶ ساعت شارژدهی این لپ ‌تاپ را تامین می ‌کند که زمان خوبی است از ویژگی‌های چشمگیر این لپ ‌تاپ است .

در نهایت به ذکر مهمترین ویژگی ایسوس  ZenBook Pro UX550 می پردازیم و آن عبارت است از : وجود پورت‌های نسل جدید اعم از USB Type-C و Thunderbolt 3  . این مزیت امکان اتصال به دستگاه‌های بیشتری را فراهم می ‌کند .

قیمت لپ تاپ  ZenBook Pro UX550

تمامی افراد هنگام خرید ، علاوه بر توجه به ویژگی های دستگاه به قیمت آن نیز توجه شایانی دارند . در واقع ، قیمت نکته ای نیست که در هنگام خرید بتوان آن را نادیده گرفت . به همین دلیل در این بخش سعی کردیم اطلاعاتی در این حیطه ( قیمت ایسوس  ZenBook Pro UX550 ) ارائه دهیم .

قیمت لپ تاپ   ZenBook Pro UX550  به همراه گارانتی اصلی ایسوس ( سازگار – الماس – آواژنگ ) ۴,۶۳۰,۰۰۰ تومان می باشد . توصیه ی ما به کاربران گرامی این است که ، قبل از خرید ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نمایید . از این طریق متوجه می شوید که کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف می سازد یا نه .

پس از این مرحله قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را مطالعه نمایید . همچنین راهنمای خرید را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید. لپ تاپ  ZenBook Pro UX550 با ویژگی ها و مشخصات فنی قابل قبولی که دارد می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران محترم باشد .

نمایندگی لپ تاپ و واحدهای تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی لپ تاپ ، خدمات تخصصی خود را در تعمیر انواع برندهای لپ تاپ به کاربران گرامی ارائه می نماید. مرکز تهران لپ تاپ نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران و ایران بوده و سال هاست به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح است. با توجه به تولیدات گسترده ی لپ تاپ ها و رو آوردن کمپانی های مختلف به تولید لپ تاپ ، مدیریت تهران لپ تاپ واحدهای مجزا جهت تعمیرات لپ تاپ در نظر گرفته است.
متخصصین و تعمیرکاران هریک از این برندها در واحد مورد نظر مشغول به فعالیت هستند.همچنین امکانات و ملزومات مورد نیاز جهت هر واحد در نظر گرفته شده است. کاربران گرامی می توانند در صورت بروز مشکل در لپ تاپ خود ، بدون هیچ گونه نگرانی به واحد مورد نظر مراجعه نموده و از خدمات بهره مند شوند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩