اشتراک گذاری

نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس

نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس، که به تازگی توسط این کمپانی تایوانی صاحب نام معرفی و رونمایی شده است دارای قابلیت های چشم گیر وقابل توجهی می باشد. این دستگاه ۱۵٫۶ اینچی فوق العاده باریک و سبک بوده و عملکردی به مراتب بالاتر نسبت به نسل پیشین خود دارد و از این جهت می تواند نظر کاربران مشکل پسند را به خود جلب کند.

نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس

ویژگی های نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس

مشخصات سخت افزاری

این لپ تاپ دارای پردازنده های نسل هشتم اینتل شش هسته ای (Intel’s latest 8th Generation Core) و پردازنده مجزای گرافیکی GPU می باشد که ترکیبی نادر در یک لپ تاپ با ضخامت ۱۸٫۹ میلیمتری محسوب می شود.

مانیتور کالیبره شده

از سویی دیگر کمپانی ایسوس برای ارائه یک طراحی خاص تر در نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس، یک مانیتور کالیبره شده به آن اختصاص داده است که نشان دهنده رویکرد حرفه ای تر این کمپانی نسبت به ارائه محصولات پیشرفته و متمایزترمی باشد.

علت و راهکارهای رفع مشکل شناسایی نشدن باتری لپ تاپ در این مقاله !

دیگر قابلیت های همراه سی پی یو اصلی

از سوی دیگر، سی پی یو اصلی با پردازنده گرافیک مجزای NVIDIA GeForce GTX 1050 با چهارگیگابایت حافظه رم GDDR5، ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4-2400 DRAM، یک حافظه ذخیره سازی یک ترابایتی SSD و رابط PCIe 3.0 x4/NVMe همراه شده است.

سیستم خنک کننده

گفتنی است، این شرکت تایوانی در طراحی جدید خود برای خنک کردن پردازنده نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس، از سیستم خنک کننده مخصوصی با سه لوله و دو فن استفاده کرده است.

اتصالات بی سیم

اتصالات بی سیم در نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس، ماژول Intel Wireless-AC 9560 CNVi  به پشتیبانی وای فای ۸۰۲٫۱۱ac (با عملکرد ۱٫۷۳ گیگابایت در ثانیه) و بلوتوث ۵٫۰ می باشد.

مشخصات ظاهری

نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس، از یک بدنه یکپارچه آلومینیومی با رنگ آبی تیره و لبه های صورتی طلایی ( رنگی ترکیبی از طلایی وسرخ مسی) بهره برده است. بطوریکه این ویژگی، نسبت به ماهیت طبیعی و جایگاه ممتاز این دستگاه تاکید ویژه ای دارد.

پردازنده ها

نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس، دارای پردازنده شش هسته ای Core i9-8950HK می باشد و البته مشخص نیست که آیا کمپانی ایسوس به کاربران این محصولات اجازه می دهد که این تراشه را اورکلاک کنند یا خیر.

شایان ذکر است، نسخه های دیگر با پردازنده های شش هسته ای Core i7-8750H و چهار هسته ای Core i5-8300H همگام شده اند.

نمایشگرهای متمایز

سخت افزارهای داخلی قدرتمند و بدنه بسیار لوکس وشیک، تنها ویژگی های، های کلاس نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس، نمی باشد.سازنده این محصول، دو گزینه برای نمایشگرهای ۱۵٫۶ اینچی چند لمسی ال سی دی معرفی کرده است. یکی از این پنل ها دارای رزولوشن ۴K Ultra HD (3840 × ۲۱۶۰ پیکسلی) است که ۱۰۰% فضای رنگی AdobeRGB و ۹۵% فضای رنگی NTSC را پوشش می دهد.

نمونه دیگر، از رزولوشن Full HD ( 1920× ۱۰۸۰پیکسلی) بهره برده و ۱۰۰% فضای رنگی sRGB را پوشش می دهد. شایان ذکر است، بسیاری از لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز با نمایشگرهایی که قابلیت Adobe RGB دارند سازگار نمی باشند. از این حیث، کمپانی خوش نام و خلاق ایسوس نمونه ای تحسین برانگیز و قابل تمجید را به کاربران خود ارائه داده است.

اتصالات فیزیکی

و به عنوان اتصالات فیزیکی و قابل روئیت می توان به دو پورت تاندربولت (Thunderbolt)، دو پورت USB 3.1 نسل دوم ، خروجی نمایشگر HDMI، یک کارت خوان microSD ، یک جک صوتی TRRS و یک جک اختصاصی برای شارژ کردن، اشاره کرد.

قابلیت های بیشتر

برای بهره گیری بیشتر از نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس در جلسات و کنفرانس های خود می توانید از وب کم VGA تعبیه شده دراین محصول استفاده کنید.

آموزشی دیگر : اتصال گوشی به لپ تاپ

سیستم صوتی

لازم به ذکر است، این دستگاه به بلندگوهای استریو Harman Kardon و یک آرایه میکروفون نیز مجهز شده است.

باریکی و سبکی

به مانند دیگر نمونه ها و مدل های ZenBook Pro 15، نسخه ارتقا یافته لپ تاپ ZenBook Pro 15 ایسوس دارای ضخامت ۱۸٫۹ میلیمتری و وزن ۱٫۸۶ کیلوگرمی بوده در نتیجه باریک تر و سبک تر از لپ تاپ های ۱۵٫۶ اینچی می باشد. 

مرکز تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ  خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم انواع مدل های لپ تاپ را به کاربران گرامی ارائه می نماید. تعمیرات لپ تاپ انجام شده در این مرکز به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است. 

کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار کلی و جزیی لپ تاپ و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر قطعات و اجزا این دستگاه یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

تعمیر لپ تاپ در این مرکز محدود به برند و مدل خاص نیست؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های خویش به این مجموعه مراجعه و تخصصی ترین خدمات و سرویس های ممکن در حوزه تعمیرات laptop را دریافت نمایید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ  در بخش زیر معرفی گشته اند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩