اشتراک گذاری

چرا لپ تاپ صدا ندارد

چرا لپ تاپ صدا ندارد ؟  این موضوع اغلب کاربران را هر از گاهی درگیر خود میکند . گاهی اوقات هنگام کار کردن با لپ تاپ ناگهان مشاهده می کنیم که صدای آن قطع می شود . در این هنگام با لمس کردن دکمه mute هم نمی توانیم صدا را به حالت اولیه بر گردانیم. درحقیقت این مسئله یک دلیل سخت افزاری و یا نرم افزاری می تواند داشته باشد. در این مطلب سعی داریم دلایل و راههای رفع این مشکل را بازگو نماییم .

چرا لپ تاپ صدا ندارد

دلایل صدا نداشتن لپ تاپ

از جمله دلایلی که چرا لپ تاپ صدا ندارد بدین صورت است : گاهی اوقات مشکل سخت افزاری است که مربوط به پورت هدفون یا اسپیکر و … می باشد . یا حتی خرابی آی سی ها  یا خرابی مادربرد و کارت صدا هم می تواند ار جمله این دلایل باشد که باعث میشود لپ تاپ صدا نداشته باشد . اگر مشکل صدا نداشتن لپتاپ سخت افزاری باشد باید به تعمیرکار لپ تاپ آن را ارجاع دهید .  در غیر این صورت مشکل از نرم افزار درایور است که با بررسی آن می توان این مشکل را حل نمود.

رفع ایراد صدا نداشن لپ تاپ

راههای برطرف کردن این مشکل که چرا لپ تاپ صدا ندارد، عبارت است از : تعمیر کردن بلندگوی لپتاپ.اگر مشکل از بلندگوی لپ تاپ است ، باید برای رفع این موضوع درایور صدا لپ تاپ را داشته باشید و سپس اقدام به نصب کنید . اگر درایور لپ تاپ در دسترستان نبود ، می توانید با توجه به مدل سیستم و برند لپ تاپ خود آن را در اینترنت  سرچ کنید و پس از دانلود کردن اقدام به نصب کنید.بعد از نصب درایور سیستم خود را یکبار ریستارت کنید .

هنگامیکه درایور را نصب کردید برای اینکه مطمئن شوید درایو را درست نصب کرده اید و مشکل از این ناحیه نیست به مسیر زیر بروید :چنانچه کنار درایو لپتاپ علامت تیک زرد رنگی باشد یعنی نصب درایور مشکل دارد .در غیر اینصورت باید ابعاد سخت افزاری را بررسی کنید که مربوط به پورت ها و مادر برد و… می شود. چناچه این مشکل رفع شد جزء کاربران خوش شانس محسوب میگردید. در صورتی که با نصب درایور این مشکل برطرف نشد به تعمیرگاه تعمیر لپ تاپ مراجعه نمایید.

رفع ایراد صدا نداشن لپ تاپ

تهران لپ تاپ ، مرکز تخصصی تعمیرات انواع برندهای لپ تاپ ، آماده ی ارائه ی خدمات به هم وطنان گرامی در اقصی نقاط تهران می باشد .

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید