اشتراک گذاری

۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷

۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ در این صفحه به معرفی می گردد. آشنایی با مشخصات این لپ تاپ ها را شما را یاری خواهد نمود تا انتخاب درست و هوشندانه ای داشته باشید. درسال ۲۰۱۰  با هجوم تبلت ها به بازار و عرضه ی Apple iPad ، به نظر می رسید جایگاه کامپیوترهای شخصی aندرت کمرنگ خواهد شد. اما نتیجه به گونه ای دیگر نمایان شد و فقط تعداد انگشت شماری از این تبلت ها موفق بودند.

این امر موجب شد کاربران به استفاده از  لپ تاپ ها و دستگاه های هیبریدی علاقه مند شوند.  در نتیجه بازار لپ تاپ ها به قدری گسترده شده است که حتی اگر به عنوان مثال ، مشکلات باتری MacBook Pro جدید، شما را نگران ساخته است ، مطمئنا خواهید توانست جایگزینی برای آن پیدا کنید.

کسی که علاقه مند به عمر باتری طولانی و طراحی بدون فن یک اولترابوک است ، برای مثال به HP Spectre جذب خواهد شد. همین طور از سویی دیگر کسانی که به دنبال قابلیت حمل آسان بدون از دست دادن قابلیت های مختلف بوده ، مطمئنا لپ تاپ با صفحه نمایش تاچ Samsung NoteBook 7 Spin آن ها را وسوسه خواهد کرد. لپ تاپ های کلاسیک نیز همچنان به قوت خود باقی مانده اند و برای استفاده ی ویرایشگران ویدئوها و گیمر ها بسیار مفید می باشند.

۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷

انتخاب لپ تاپ از بین ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷

انتخاب لپ تاپ مناسب یکی از دغدغه های کاربران لپ تاپ ها می باشد. نکته ی مهم در انتخاب یک لپ تاپ مناسب توجه به کارکرد لپ تاپ است . توجه به این موضوع بسیار مهم است که ، لپ تاپ را برای چه کاربردی می خواهید . باتوجه به کاربرد لپ تاپ و قابلیت های آن ، لپ تاپ مناسب را انتخاب کنید . این امر موجب خواهد شد استفاده ای بهینه از لپ تاپ داشته و عمر مفید لپ تاپ شما افزایش یابد.

لازم است بدانید ،  علی رغم وجود انتخاب های بی شمار، پیدا کردن بهترین لپ تاپ مناسب نیاز هایتان کار دشواری نخواهد بود. برای کمک کردن به شما در این مسیر ، لیستی از ۱۰ لپ تاپ برتر در سال ۲۰۱۷ آماده کرده ایم . مطالعه ی مشخصات هریک از این لپ تاپ ها موجب خواهد گشت انتخابی صحیح و هوشمندانه داشته باشید.

معرفی ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷

در این بخش ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد. مشخصات هر لپ تاپ به همراه نقاط قوت و ضعف آن در اختیار شما کاربران گرامی قرار گرفته است.

لپ تاپ دل Dell XPS 13

لپ تاپ Dell XPS 13 یکی از ۱۰  لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ می باشد. از لپ تاپ های کمپانی دل است . از جمله مشخصات این لپ تاپ می توان به باریکی و سبکی آن اشاره کرد.  با عمر باتری که طبق تست های ما از ۷ ساعت فراتر می رود، لپ تاپ پرچمدار کمپانی Dell هم اکنون پرچمدار دسته ی اولترابوک ها نیز هست. باری دیگر هم Dell موفق شده است تا صفحه نمایشی ۱۳٫۳ اینچی را در بدنه ای ۱۱ اینچی قرار دهد و ثابت کند که صفحه نمایش بدون حاشیه ی Infinity Edge یک شگفتی در طراحی است. مجهز شده با آخرین نسل از پردازنده های Kaby Lake کمپانی اینتل و حافظه و رم فوق العاده سریع، Dell XPS 13 طراحی شده است تا شما را تحت تاثیر قرار دهد و اضافه شدن رنگ رز گلد به انتخاب های آن نیز مطمئنا به مزاق کاربران خوش خواهد آمد. با وجود همه ی این امکانات و قابلیت ها تعجبی وجود ندارد که ما همچنان Dell XPS 13 را به عنوان برترین اولترا بوک و لپ تاپ بازار انتخاب کنیم.

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX305

لپ تاپ ایسوس  Asus ZenBook UX305 در جایگاه دوم از ۱۰  لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ قرار دارد. جایگزینی مناسب برای جدیدترین MacBook صورتی رنگ اپل است ، ASUS ZenBook UX305  شاید از زوایای مختلف شبیه به طراحی یک محصول کوپرتینویی باشد اما در واقع تقریبا از هر نظر از ساخته های اپل برتر است. از طراحی آلومینیومی آمیخته به رنگ بنفش آن گرفته تا صفحه نمایش شفاف و با کیفیتش و حافظه داخلی فراوانش، ZenBooK UX305 با طراحی بدون فن و عمر باتری طولانی خود ویندوز را به رقابت با مک بوک باز می گرداند. از جمله دیگر محاسن این لپ تاپ می توان به قیمت پایین و مناسب آن اشاره نمود .

لپ تاپ HP ChromeBook 13

گرچه اگر بخواهید به دنبال پردازنده ی سریع تر و یا صفحه نمایش با رزولوشن بالاتر بروید، قیمت آن کمی در کفه ی سنگین ترازو قرار خواهد گرفت اما HP ChromeBook 13 یکی از شیک ترین نوت بوک هایی است که می توانید بخرید و مطمئنا در یک کافی شاپ پر از مک بوک های اپل و دیگر لپ تاپ های رده بالا خارج از سطح آن ها به نظر نخواهید آمد و کیف پولتان نیز از شما به خاطر انتخاب کردن HP ChromeBook 13 تشکر خواهد کرد. اما علاوه بر این ها استفاده از آن نیز راحت تر است. صفجه کلید لپ تاپ حس محکم بودن دارد اما جمع و جور است و در عین حال گزینه ی صفحه نمایش QHD+ به کاربران فضا و شفافیت کافی را برای به انجام رساندن هر کاری بدون فشار و خستگی غیر ضروری که توسط صفحه نمایش های اقتصادی تر جایگزین وارد می شود را می دهد.

لپ تاپ HP ChromeBook 13

لپ تاپ Razer Blade Stealth

لپ تاپ Razer Blade Stealth از میان ۱۰  لپ تاپ برتر ۲۰۱۷اولترابوکی استثنایی است که تنها توسط تلاش هایش برای یک لپ تاپ گیمینگ بودن پاگیر شده است. از نظر قیمتی این لپ تاپ دست بالا را در مقابل بسیاری از رقیبان کلیدی خود دارد اما گول نخورید، با وجود پردازنده ی نسل هفتمی کیبی لیک Core i7 اینتل، جدید ترین Razer Blade Stealth هم اکنون قدرت مند تر و بهینه تر و کم مصرف تر از همیشه است. اما بهتر از این ها، این لپ تاپ می تواند روشنایی هر کدام از دکمه های صفحه کلید خود را تغییر دهد، با بیش از ۱۶٫۸ میلیون رنگ مختلف برای انتخاب. علاوه بر این، اگر گرافیک یکپارچه ی اینتل استفاده شده در لپ تاپ به مزاق شما خوش نمی آید ، می توانید Razer Core، گرافیک خارجی و البته گران قیمت ریزر، را زمانی که در جایی ساکن هستید به دستگاه متصل نمایید و از آن برای عملکرد قوی تر استفاده نمایید.

لپ تاپ Razer Blade Stealth

لپ تاپ Samsung NoteBook 9

لپ تاپ Samsung NoteBook 9  با قیمت ۹۴۹ دلاری خود مطمئنا امکاناتی بیش ازسایر ۱۰  لپ تاپ برتر  ۲۰۱۷ به شما ارائه می دهد. این به این خاطر بوده که بر خلاف اکثر رقیبان کنونی خود در بازار، اولترا بوکی با پردازنده ی پر قدرت Core i5 نسل اسکای لیک کمپانی اینتل بوده که همین به تنهایی آن را قدرت مند تر از یک MacBook Air می کند ،البته با صفحه نمایشی با رزولوشن بالا تر و برچسب قیمتی پایین تر برای رقابت با آن. اما از معایب آن، در نتیجه ی پردازنده ی قدرت مند تر، طول دوام آوردن باتری لپ تاپ است که ضربه می بیند.

لپ تاپ Samsung NoteBook 9

لپ تاپ Micrsoft Surface Book

لپ تاپ Micrsoft Surface Book لپ تاپی سنتی از میان ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ است که تمامی نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش با نسبت عجیب ۳:۲ و سایز ۱۳٫۵ اینچی است که برای اکثر اولترا بوک ها غیر معمول است ، اما طراحی آن یکی از بهترین لپ تاپ های تبدیل شونده ی ساخته شده تا به حال است. به عنوان یک تبلت مستقل، که به عنوان ClipBoard نیز شناخته می شود، این دستگاه یکی از قدرت مند ترین و باریک ترین کامپیوتر های ویندوز ۱۰ در دنیا است و با وصل کردن صفحه نمایش به پایه ی کیبورد، با استفاده از یک کارت گرافیک مجزا دارای قدرت مضاعف نیز می شود.

لپ تاپ HP Spectre

لپ تاپ HP Spectre لپ تاپی شیک و گران قیمت از میان ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ است . نکته ی جالب توجه  این است که نه تنها این لپ تاپ دارای ظاهری شیک و گران قیمت است بلکه قدرت مند تر از جدید ترین MacBook با قیمتی کم تر از آن نیز می باشد. دارای لولای طلایی بوده و  به زیبایی طراحی شده است . قابلیت انتخاب پردازنده ی Core i7 و سه پورت USB Type-C نه تنها به نظر می رسد که شما یکی از توانا ترین لپ تاپ های بازار را دارید ، بلکه بر خلاف برخی دیگر از اولترابوک ها، واقعا دارای این قدرت و توانایی می باشید. اگرچه این لپ تاپ از صفحه نمایشی با رزولوشن تنها ۱۰۸۰p بهره می برد، اما طراحی صنعتی و دیگر نقاط قوت آن موجب گشته است تا این موضوع جبران شود.

لپ تاپ Samsung NoteBook 7 Spin

لپ تاپ Samsung NoteBook 7 Spin از جمله ۱۰ لپ تاپ برتر۲۰۱۷ است که نه تنها زرق و برق و استایل لپ تاپ های حرفه ای کمپانی اپل را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه حتی یک صفحه نمایش لمسی را به لیست امکانات خود با وجود قیمتی مناسب اضافه می نماید. برای یک دستگاه هیبریدی ۲ در ۱ سنگین با پردازنده ی Core i7 ، حافظه ی رم ۱۲ گیگابایتی و حتی یک کارت گرافیک Nvidia مجزا ، NoteBook 7 Spin  با توجه به قیمت و ارزشش مشخصاتی در بالا ترین رده را ارائه می دهد.
سامسونگ حتی پا فرا تر از این گذاشته و یک آپشن صفحه نمایش HDR  نیز عرضه کرده است. گرچه که هنوز سرویس های زیادی نیستند که از این قابلیت پشتیبانی می کنند اما برخی داشتن قابلیت HDR را ضروری تر از رزولوشن بالا تر می دانند. مشکی های عمیق تر و رنگ های پویا و زنده تر.

MacBook 2016 اپل

MacBook 2016 اپل ، نام کمپانی اپل در میان تولید کنندگان ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ می درخشد . اپل جذاب ترین لپ تاپ حال حاضر خود را با پردازنده ی Core M سری اسکای لیک اینتل به روز رسانی کرده است. البته با قدرت کلاک شروع ۱٫۱ گیگا هرتزی ، مک بوک ۲۰۱۶ همچنان کسانی را هدف گرفته است که به قدرت به اندازه ی قابل حمل بودن دستگاه نیاز ندارند.

طراحی شیک و آلومینیومی و یکپارچه ی بدنه ی دستگاه و صفحه نمایش رتینا هم همگی بازگشته اند. جدا از جک ۳٫۵ میلی متری هدفون، تنها پورت اتصال باقی مانده ی لپ تاپ USB Type-C است ، البته پس از اولین نمایش خود بر روی نسخه ی سال پیش مک بوک، این پورت دو طرفه شاهد دریافت توجه های زیادی بوده است. اگر شما مشکلی با حمل آداپتور های کابل ها و پورت های مختلف، و عملکرد ضعیف به اسم طراحی درخشان ندارید، شاید این لپ تاپ MacBook 2016 اپل مناسب شما باشد.

MacBook 2016 اپل

لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 900

لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 900 طراحی برنده و عملکردی پایین تر از سطح انتظار داشت، اما Lenovo Yoga 900 دارای پکیج کامل است. با استفاده از پردازنده های قدرت مند تر سری Core i کمپانی اینتل و باتری بزرگ تر، جدید ترین دستگاه هیبریدی پرچم دار لنوو می تواند در مقابل بسیاری از اولترا بوک ها و حتی جدید ترین Surface Book کمپانی مایکروسافت به رقابت بپردازد. تمام این قدرت اضافه تنها Lenovo Yoga 900 را کمی ضخیم تر و سنگین تر کرده است، اگرچه که این دستگاه همچنان فریم باریک و انعطاف پذیر خود برای تبدیل شدن به یک تبلت را حفظ کرده است. همچنین برای کسانی که به دنبال باریک ترین و سبک ترین دستگاه تبدیل پذیر بوده، لنوو یک نسخه ی حتی جمع و جور تر و سبک تر به نام Lenovo Yoga 900s نیز عرضه کرده است.

لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 900

۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ ودیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ

پس از معرفی ۱۰ لپ تاپ برتر ۲۰۱۷ در این قسمت لازم می دانیم به معرفی واحدهای تعمیرات لپ تاپ بپردازیم . مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می نماید. در هر یک از این واحدها تعمیرات تخصصی یکی از برندها ی لپ تاپ انجام می شود. جهت آشنایی با خدمات ما در هر واحد وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

تعمیرات لپ تاپ و معرفی جدیدترین لپ تاپ ها

تعمیرات لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ به صورت تخصصی و با پیشرفته ترین امکانات انجام می گردد. در این قسمت به معرفی جدیدترین لپ تاپ های موجود در بازار می پردازیم . معرفی لپ تاپ ها به این گونه است که پس از بررسی مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری هرلپ تاپ ، نقاط قوت و ضعف آن به اطلاع کاربران خواهد رسید. جهت آشنایی با جدیدترین لپ تاپ ها در این بخش با ما همراه شوید.

4/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩