معرفی مک بوک پرو MPTT2 2017

مک بوک پرو MPTT2 201715 دارای بدنه‌ای مات از جنس آلومینیوم برس‌خورده‌ است و وزن آن چیزی در حدود ۸۳۰ گرم است. ضخامت این مدل از لپ تاپ اپل حدود ۱۵ میلی‌متر است و طول و عرض آن به ترتیب به ۳۴۹٫۳ و ۲۴۰٫۷ میلی‌متر است. صفحه‌نمایش ۱۵٫۴ اینچی این لپ تاپ از نوع رتینا با وضوح ۲۸۸۰x1800 پیکسل است که به دلیل شفافیت، کیفیت و روشنایی فوق‌العاده‌اش بی‌رقیب است.

مدل کیبورد بکاررفته در مک بوک پرو MPTT2 2017 از نوع جزیره‌ای با شکل و طراحی منحصربه‌فرد است. کیبورد این حصول مجهز به قابلیت Force Touch است و علاوه‌بر لمس‌های یک و چند انگشتی، به فشار هم حساس است. پورت های تعبیه شده در این دستگاه همچون نسخه‌های پیشین، پورت USB 3.1 Type-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است و هیچ پورت دیگری ندارد. عملکرد باتری مک بوک پرو MPTT2 2017 بهبودیافته و شارژدهی آن در شرایط وب‌گردی با اتصال Wi-Fi از ۹ به ۱۰ ساعت رسیده است که بیش از یک روز کامل کاری را پوشش می‌دهد. سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری این محصول در بخش زیر آورده شده است.

معرفی مک بوک پرو MPTT2 2017
ابعاد: ۱۹٫۲×۲۵۶×۳۸۰ میلی‌متر

وزن: ۲٫۰۰ کیلوگرمسازنده پردازنده گرافیکی:  NVIDIA

مدل پردازنده گرافیکی:  GeForce GTX 1050

حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی:  ۴GB

سازنده پردازنده:  Intel

سری پردازنده:  Core i7

مدل پردازنده: ۷۷۰۰HQ

محدوده سرعت پردازنده: ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر

فرکانس پردازنده: ۲٫۸ UP TO 3.8GHz

حافظه Cache:  ۶مگابایتاندازه صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ

نوع صفحه نمایش: ۱۷۸°wide-view technology

دقت صفحه نمایش:  UHD|3840×2160

صفحه نمایش مات: ندارد

صفحه نمایش لمسی: دارد

ظرفیت حافظه:  RAM 16 گیگابایت

نوع حافظه RAM:  DDR4ظرفیت حافظه داخلی: دو ترابایت

نوع حافظه داخلی: حافظه ‌های هیبریدی

مشخصات حافظه داخلی: دو ترابایت حافظه‌ ی هارد دیسک به ‌همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ی SSDدرایو نوری: ندارد

وبکم: دارد

توضیحات وبکم:  HD Web Camera

مشخصات اسپیکر:  ASUS SonicMaster Technology Harman kardon

کیبورد با نور پس زمینه: دارد

مشخصات تاچ پد:  پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی

حسگر اثر انگشت: دارد

کارت خوان: دارد

مودم: فاقد مودم

شبکه بی سیم Wi-Fi: دارد

توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi : ac802.11

بلوتوث: بلوتوث داخلی

پورت شبکه Ethernet: دارد

توضیحات پورت شبکه Ethernet: 10/100/1000

پورت VGA: ندارد

پورت HDMI: دارد

پورت USB Type-C: دارد

تعداد پورت USB 3.0: 1

تعداد پورت USB 2.0: 2

پورت Thunderbolt: ندارد

پورت Serial: ندارد

قطعات مختلف لپ تاپ

رم

اسپیکر

دی وی دی رایتر

قاب

کابل فلت

لولا

ال سی دی / ال ای دی

فن و هیتسینگ

باتری ( باطری )

هارد

آداپتور ( شارژر )

صفحه کلید ( کیبورد )

تعمیرات مک بوک

تعمیرات مک بوک پرو در این مرکز توسط مهندسانی انجام می پذیرد که به دلیل واکاوی و آنالیز ساختار نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه قادر به رفع کلیه اختلالات و اشکالات احتمالی آن گشته اند. بهره مندی کارشناسان نمایندگی تعمیرات مک بوک از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر سبب گشته تا تخصصی ترین مراحل عیب یابی در این مرکز انجام گشته و برترین راهکارهای تعمیر بر روی این دستگاه پیاده گردند. در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدل‌های مک بوک (لپ‌تاپ اپل) –مک بوک ایر، مک بوک پرو، مک بوک رتینا- می‌باشید اما مک بوک شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات مک بوک اپل نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید.

تمامی مک بوک های ارائه شده در این مرکز از جمله مک بوک پرو MPTT2 2017 از خدمات پس از فروش اپل بهره‌مند هستند. لپ‌تاپ اپل خریداری شده در این مرکز در حضور مشتری تست گردیده تا از صحت و درستی عملکرد آن اطمینان حاصل شود. در صورت درخواست مشتری، کارشناسان فروش لپ‌تاپ اپل ملزم به ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتریان محترم و آموزش در زمینه شیوه‌های کار و ارائه اطلاعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ‌تاپ خریداری شده می‌باشند. برخی از ویژگی‌های مرکز فروش لپ‌تاپ اپل عبارتند از: انعطاف‌پذیری در بخش فروش اپل و ارائه‌ی راهکارهای متفاوت به مشتری در جهت حل مشکلات، قائل شدن حق انتخاب برای مشتری در جهت تعویض محصولات اپل، ارائه‌ی اطلاعات پیش‌نیاز برای خرید اپل به صورت شفاهی و مکتوب در قالب بروشورهای حاوی مشخصات فنی و … .

مرکز مک بوک پرو MPTT2 2017 بهترین مکان برای آن دسته از کاربرانی است که کاربر این محصول هستند اما در حال حاضر مک بوک مورد استفاده آنها به هر دلیل دچار خرابی و اختلال شده است. چنین کاربرانی می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیرات مک بوک اپل تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت دارند. مرکز تعمیرات لپ‌تاپ در بخش تعمیرات مک‌بوک (لپ‌تاپ اپل)، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

تعمیر لپ تاپ اپل در محل، راهکاری جهت ارائه خدمات به آندسته از کاربرانی است که به دلیل ضیق وقت، مشغله کاری، فاصله زیاد و مواردی از این دست امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل را ندارند. این گروه از کاربران می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ اپل تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر لپ تاپ اپل در محل را ثبت نمایند. توصیه می‌شود در زمان ثبت درخواست، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه –یعنی سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری بودن- و علت آن را (مواردی چون دستکاری دستگاه، وارد شدن ضربه و …) با کارشناس مربوطه در میان بگذارید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

بهره‌مندی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات سرویس و بهسازی دستگاه های لپ تاپ، کیفیتِ خدماتِ ارائه شده در این راستا را ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت بیش از پیش مشتریان و کاربران لپ تاپ‌ ها گردیده است. این مرکز به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان از به‌روزترین و متعهدترین مراکز ارائه تعمیرات تخصصی لپ تاپ می‌باشد که موفق به کسب حداکثر میزان رضایت مشتریان و همکاران خود گشته است؛ دلیل این امر پایبندی مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ به اصول و قواعدی است که در بسیاری از مراکز دیگر نادیده گرفته شده و توجهی به آن‌ها نمی‌گردد.