اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ اچ پی

تعمیر لپ تاپ اچ پی در تهران لپ تاپ، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و متناسب با جدیدترین متدها و استانداردهای جهانی انجام می شود. چنانچه لپ تاپ شما دارای هرگونه ایراد نرم افزاری یا سخت افزاری است، می توانید حتی بدون مراجعه حضوری، آن را به بهترین شکل تعمیر کنید. بدین منظور کافی است درخواست پذیرش و تحویل لپ تاپ در محل را ثبت کنید تا کارشناس به صورت رایگان به آدرس شما مراجعه کرده و دستگاه را به مرکز تعمیرات لپ تاپ ببرد. پس از پایان عملیات عیب یابی صحیح لپ تاپ و تعمیر لپ تاپ hp، دستگاه مجددا در آدرس قبلی به شما تحویل داده می شود.

تعمیر لپ تاپ اچ پی

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی، مرکزی تخصصی است که به صورت ویژه بر ترمیم انواع لپ تاپ های این شرکت تمرکز دارد. این مرکز با بهره مندی از کادری مجرب و استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و با کیفیت، توانسته خدمات متمایزی را در زمینه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ به کاربران ارائه دهد.

تکنسین ها در این مرکز، با کیه بر دانش فنی و تجربه خود، اقدام به بررسی و رفع انواع مشکلات لپ تاپ اچ پی از قبیل: خرابی هارد، خرابی cpu، خرابی مادربرد، ایرادات صفحه نمایش، مشکلات سیستم عامل، ویروسی شدن سیستم و … می نمایند. مراحل تعمیر با دقت بالایی انجام می شود و احتمال بروز خطا در این فرایند بسیار پایین است. به این ترتیب کاربران می توانند اطمینان داشته باشند که با مراجعه به نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی، شاهد رفع کامل مشکلات و ایرادهای لپ تاپ خود خواهند بود.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی در تهران

کاربران تهرانی لپ تاپ اچ پی، می‌توانند برای استفاده از خدمات فروش و تعمیرات تخصصی لپ تاپ اچ پی به یکی از شعب نمایندگی لپ تاپ اچ پی در تهران مراجعه کنند یا از خدمات ویژه تعمیر لپ تاپ اچ پی در محل توسط این مرکز استفاده کنند. شعبه‌های نمایندگی لپ تاپ اچ پی در تهران در مناطق: ستارخان، سعادت‌آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر قرار دارند که خدمات فروش و تعمیرات تخصصی انواع مدل‌های لپ تاپ اچ پی را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه می‌دهند.

این مرکز از کارشناسان و تکنسین‌های متخصصی برخوردار است که علاوه‌بر راهنمایی کاربران جهت خرید بهترین لپ تاپ اچ پی متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارند به عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی لپ تاپ اچ پی نیز می‌پردازند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت از خدمات فروش و تعمیرات تخصصی لپ تاپ اچ پی در این مرکز استفاده کنید.

تعمیر لپ تاپ اچ پی در کرج

تعمیر لپ تاپ اچ پی در کرج رفاه کاربران استان البرز را هدف قرار داده است. با راه اندازی نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp  در کرج دیگر هیچ هموطن البرزی نیاز ندارد برای بهره مندی از خدمات گوناگون مربوط به لپ تاپ اچ پی به تهران مراجعه کند. امکانات و تسهیلات مرکز تعمیر لپ تاپ اچ پی در کرج شما را از مراجعات مکرر به نمایندگی های غیر مجاز بی نیاز خواهد کرد. پکیج های حمایتی این نمایندگی هر سطحی از نیاز های کاربران را تامین می کند. برای بهره مندی از خدمات تعمیر لپ تاپ اچ پی در استان البرز می توانید به شعبه کرج مراجعه نموده و یا درخواست تحویل در محل ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

تعمیرات پرینتر اچ پی در محل

تعمیر لپ تاپ اچ پی در محل به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به حضور شخصی در تعمیرگاه، به رفع مشکلات دستگاه خود بپردازید. پس از ثبت درخواست تعمیر لپ تاپ اچ پی از طریق سایت نمایندگی اچ پی یا برقراری تماس با این مرکز، یک کارشناس به آدرس شما می‌آید و لپ تاپ را جمع‌آوری می‌کند. 

سپس دستگاه به تعمیرگاه منتقل شده و تحت نظر تعمیرکاران ماهر، مورد عیب‌یابی قرار می‌گیرد. در ادامه، با توجه به نوع و شدت خرابی، قطعات معیوب تعمیم شده و یا تعویض می‌شوند. تعمیرات لپ تاپ اچ پی در محل، علاوه بر افزایش دقت و کیفیت خدمات، امکان خسارت کمتر در هنگام انتقال، کمک به کاهش خطر سرقت و ریسک‌های مشابه را نیز فراهم می‌کند.

گارانتی و خدمات پس از تعمیر لپ تاپ اچ پی

تهران لپ تاپ، تمامی خدمات مربوط به تعمیر لپ تاپ اچ پی و سایر برندها را با گارانتی مرکز سخت افزار ایران به کاربران ارائه می دهد. این گارانتی بسته به مورد تعمیراتی، مدت زمان متفاوتی دارد. اما در این مدت، می توانید برای پیگیری هرگونه ایراد احتمالی با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. خدمات پس از تعمیر لپ تاپ hp شامل بررسی ایرادات دستگاه و برطرف کردن آنها می شود. ضمانت نامه تعمیرات لپ تاپ، همچنین اصالت قطعات و کیفیت خدمات را نیز تضمین می کند.

مشاوره رایگان تعمیرات لپ تاپ اچ پی

برای مشاوره رایگان در خصوص هرگونه خدمات تعمیراتی لپ تاپ HP می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا کارشناسان ما در این مرکز شما را راهنمایی نمایند.

مشاوره رایگان تعمیرات لپ تاپ اچ پی برای اطلاع شما از ایرادات لپ تاپ و چگونگی بر طرف نمودن آن ها است تا در صورت امکان به صورت غیر حضوری مشکلات لپ تاپ حل گردد. کارشناسان ما با ارائه راهکارهای لازم شما را در رفع تمامی مشکلات لپ تاپ، کمک خواهند کرد.

مشکلات رایج در لپ تاپ های HP

برخی از مشکلات وجود دارند که در بسیاری از لپ تاپ ها مشاهده شده اند. این مشکلات مختص به برند و مدل خاصی نیست و ممکن است در هر مدل از لپ تاپ ها مشاهده شود. البته تا حد بسیار زیادی بروز چنین مشکلاتی به طرز استفاده کاربر از لپ تاپ بستگی دارد. به عبارت دیگر، برخی از مشکلات رایج لپ تاپ ناشی از استفاده نامناسب کاربر از لپ تاپ و عدم مراقبت صحیح از دستگاه می باشد. البته برخی از مشکلات نیز ناخواسته و بر اثر عوامل دیگری روی می دهند که خارج از اراده کاربر می باشد. در اینجا برخی از مشکلات رایج لپ تاپ را بررسی می کنیم.

خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ HP

خاموش شدن ناگهانی بارها توسط کاربران لپ تاپ گزارش شده است. دلایل بسیاری ممکن است منجر به بروز این مشکل شوند. یکی از این شگفتی‌های رایانه ها، مربوط به سیستم «خود صیانتی» یا Self-Protecting آن‌ها می‌شود که در مواقع حساس و بحرانی سیستم را به کلی خاموش یا Shut Down می‌کنند.

در این مواقع باید از خاموش شدن دستگاه خود خوشحال باشید.  اما دلایل دیگری نیز می توانند موجب خاموشی لپ تاپ شوند که به عیوب سخت افزاری یا نرم افزاری سیستم شما مربوط می شوند. در این صورت با واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی در تهران لپ تاپ تماس بگیرید. نقص فنی یکی از سخت‌افزار‌ها، درجه حرارت بالا، ولتاژ نامناسب شارژر، بدافزار‌ها، خرابی یا از کار افتادن درایور گرافیک یا Display ممکن است خاموشی ناگهانی لپ تاپ اچ پی را در پی داشته باشد.

خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ

کار نکردن کلیدهای کیبورد

کیبورد لپ تاپ بیش از دیگر قطعات در معرض آسیب و صدمات فیزیکی قرار دارد. همچنین، کاربر در بین تمامی اجزای لپ تاپ، احتمالاً بیشترین استفاده را از کیبورد خواهد داشت. این دو عامل، یعنی آسیب های فیزیکی و کار کردن بیش از حد با کیبورد، ممکن است به تدریج باعث بروز مشکلاتی در این قسمت از لپ تاپ شوند. کار نکردن کلیدهای کیبورد یکی از مشکلات احتمالی آن محسوب می شود.

کلیدها بر اثر کنده شدن به درستی کار نکرده و یا قادر به تایپ کاراکترهای خواسته شده نمی باشند. معمولاً درصورت خرابی کیبورد، احتمال تعمیر آن بسیار کم است. بنابراین با مواجه شدن با چنین مشکلاتی در صفحه کلید تاپ باید به فکر تعویض کیبورد باشید.

کار نکردن کلیدهای کیبورد

سیاه شدن صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی

از مشکلات رایج لپ تاپ، سیاه شدن صفحه نمایش آن می باشد. این مشکل زمانی بروز می کند که شما لپ تاپ را روشن کرده اید و علی رغم روشن شدن سیستم و فن های دستگاه، تصویری از مانیتور یا صفحه نمایش لپ تاپ دریافت نمی شود. این مشکل ممکن است ناشی از خرابی کابل فلت، ال سی دی، رم، گرافیک و یا منبع تغذیه سیستم باشد.

البته عامل دیگری که در این مسئله تأثیرگذار است، متصل بودن لوازم جانبی از جمله کیبورد و ماوس به دستگاه است. در بسیاری از مواقع، چنانچه این وسایل قبل از روشن کردن لپ تاپ به سیستم متصل باشند، شاهد سیاه شدن صفحه نمایش لپ تاپ پس از روشن کردن آن خواهید بود.

سیاه شدن صفحه نمایش لپ تاپ

دی وی دی لپ تاپ hp به درستی کار نمی کند

گاه با قرار دادن دی وی دی در لپ تاپ، مشاهده می کنید که به درستی عمل نمی کند. این مشکل از دو منشا اصلی دارد :۱-کثیف شدن لنز دی وی دی ۲- کند حرکت کردن موتوری که وظیفه ی چرخاندن سی دی و دی وی دی را به عهده دارد. در هنگام بروز این مشکل به واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی در تهران لپ تاپ مراجعه نمایید.
سی دی و دی وی دی باید با سرعت مشخصی حرکت کنند تا لنز بتواند اطلاعات موجود در آن ها را به درستی بخواند هنگامی که موتور نتواند این کار را به درستی انجام دهد . تمام مکانیزم دی وی دی از کار می افتد. کند شدن سرعت موتور می تواند به دلیل کثیف شدن مسیر چرخش موتور باشد که به مرور زمان با نشستن گرد و غبار بر روی آن رخ می دهد.

دی وی دی لپ تاپ به درستی کار نمی کند

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی

تعمیرات لپ تاپ اچ پی در این مرکز با حضور کارشناسان دوردیده و متخصص و با بهره‌مندی از ابزارآلاتی انجام می‌پذیرد که از سوی کمپانی سازنده کارایی و تناسبِ آن‌ها با تعمیرات لپ تاپ اچ پی مورد تأیید قرار گرفته است.

تمامی امکانات این مرکز و تجهیزاتی که در فرآیند تعمیرات لپ تاپ اچ پی مورد استفاده قرار می‌گیرند توسط متخصصانی تهیه و خریداری شده‌اند که با کسب مدارک بین‌المللی و آشنایی با قطعات ریز و درشت این دستگاه، تسلط جامعی نسبت به تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ های اچ پی یافته‌اند و از این‌رو می‌توانند بهترین روش را برای رفع اختلالات و انجام هرگونه عملیات تعمیر بر روی لپ تاپ‌های اچ پی را تشخیص داده و عملی سازند.

تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی

از جمله مهم ترین مواردی که ممکن است نیاز به  تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی داشته باشید، عبارتند از : قاب شکسته ، لق شدن در لپ تاپ، در مورد تعمیرات قاب لپ تاپ اچ پی نکته مهم این است که برای حفظ زیبایی ظاهری دستگاه، جای چسب نباید روی قاب مشخص باشد. برای حصول این مساله، همکاران ما از روش ها و دستگاه های ویژه ای استفاده می کنند. بنابراین با مراجعه به نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی بعد از تعمیر یا تعویض قالب لپ تاپ اچ پی، لپ تاپ شما از نظر ظاهری هیچ مشکلی نخواهد داشت.

تعویض ال سی دی لپ تاپ hp

با مشاهده هر گونه مشکل از جمله شکستگی، سوختگی و … در لپ تاپ ناچارا باید وارد پروسه تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی شوید. از دیگر نشانه های خرابی ال سی دی لپ تاپ اچ پی می توان به موارد ذیل اشاره کرد : اگر لپ تاپ شما روشن می شود، اما هیچ گونه تصویری در ال سی دی نمایش داده نمی شود، احتمالا مدارهای ال سی دی معیوب شده اند. البته در این شرایط باید مطمئن شوید که ایراد از کارت گرافیک و مادربرد نیست. مشاهده نور کم رنگ یا هاله ای از تصویر در نمایشگر هم نشان دهنده آسیب دیدگی این قطعه است. گاهی هم  لپ تاپ روشن شده و تصویر نیز به نمایش در می آید، اما پس از مدتی ناگهان تصویر از بین رفته و صفحه نمایش سیاه می شود. در هریک از این موارد ممکن است نیاز به تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی باشد.

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی

بررسی و رفع مشکلات لپ تاپ hp

این موارد برخی از مشکلات رایج در لپ تاپ ها هستند، که ممکن است در هنگام استفاده از لپ تاپ اچ پی نیز با آن ها مواجه شوید. علاوه براین عیوب، ممکن است لپ تاپ شما با مشکلاتی دیگر نیز مواجه شود از جمله از کار افتادگی لپ تاپ براثر آسیب دیدن مادربرد، شکستن قاب و لولای لپ تاپ، مشکل No-Boot ، مشکل No-Power، داغی و حرارت بیش از حد معمول لپ تاپ، وجود صداهای نامتعارف در لپ‌تاپ، هنگ کردن لپ تاپ، روشن نشدن مانیتور لپ تاپ، مشکلات مربوط به کارت گرافیک و چیپ گرافیک در لپ تاپ، خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، مشکلات سیستم نرم‌افزاری لپ‌تاپ، کم نورشدن ال‌سی‌دی لپ‌تاپ، نواقص ایجاد شده ناشی از ریختن مایعات بر روی دستگاه، کار نکردن وایرلس و…. کارشناسان تعمیرات لپ تاپ اچ پی در تهران لپ تاپ، با توجه به نوع مشکل به وجود آمده روند تعمیرات را آغاز خواهند کرد.

 مشکلات مربوط به رم لپ تاپ اچ پی

ممکن است رم لپ تاپ، با مشکلاتی مواجه شود که دیگر قابل استفاده نبوده و نیازمند تعویض گردد. رم RAM لپ تاپ معمولا در جایگاهی قرار می گیرد که به راحتی قابل تعویض باشد. رم لپ تاپ هم مثل رم کامپیوتر ورژن های DDR و DDR2 و DDR3 دارد. رم لپ تاپ نسبت به رم کامپیوتر، برق کمتری مصرف می کند. تکنولوژی ساخت رم لپ تاپ و هر رم دیگری درتبلت ، گوشی موبایل و کامپیوتر مانند هم است. معمولا رم ها بر اساس تکنولوژی DRAM ساخته می شوند.

تمام داده ها در هارد ذخیره می شوند و برای سرعت دسترسی به اطلاعات  ابتدا از هارد به رم انتقال پیدا می کنند و سپس توسط پردازنده پردازش می شوند . البته تکنولوژی دیگری به نام  SRAM هم وجود دارد ، که سرعت آن  بیشتر از DRAM هست اما به دلیل هزینه ی بالا کمتر استفاده می شود.

بیشتر لپ‌تاپ‌ها دارای دو شکاف DIMM برای رم هستند، به گونه ای که می توانیم از دو رم به صورت افقی استفاده کنیم . درصورتی که رم لپ تاپ شما خراب شده یا برای ارتقاء لپ تاپ خود نیاز به ارتقاء رم دارید. متخصصین تعمیرات لپ تاپ اچ پی، تعویض رم را به شما پیشنهاد می کنند. لازم به ذکر است رم تعمیر نمی شود و بهترین راه برای تعمیر رم تعویض آن می باشد.

مشکلات مربوط به رم لپ تاپ

لپ تاپ تصویر ندارد

در صورتی که لپ تاپ شما تصویر ندارد ممکن است ، چیپ گرافیک، مادربرد، صفحه نمایش یا  فلت صفحه نمایش لپ تاپ آسیب دیده باشد. در برخی مواقع چراغ پاور لپ تاپ روشن می ‌شود و شما صدای هارد و فن را می شنوید ولی خبری از تصویرنیست. در این مواقع لپ تاپ را به یک اتاق تاریک ببرید و با دقت نگاه کنید که آیا یک تصویر محو و بسیار ضعیف را می‌بینید یا نه.

اگر تصویری بسیار کم نور را دیدید، به احتمال زیاد این اینورتر (Inverter) صفحه نمایش است که دچار مشکل شده است. کار اینورتر این است که جریانی را که از باتری یا شارژر می‌آید به جریان مورد نیاز در صفحه نمایش تبدیل کند  و در صورت بروزمشکل تعویض  آن ضروری است که این کار  باید توسط متخصصین تعمیرات لپ تاپ اچ پی انجام شود.

مشکلات مربوط به ال سی دی لپ تاپ hp

ال سی دی لپ تاپ به دلیل قابل حمل بودن لپ تاپ ها بیش از سایر ال سی دی ها در معرض خطر قرار دارد.  ال سی دی لپ تاپ  شما ممکن است در اثر سقوط از روی میز، رها شدن از دست هنگام حمل و نقل، وارد آوردن فشار بیش از حد و … آسیب ببیند ویا بشکند. سوالی که بارها توسط کاربران مطرح شده این است که ؛  آیا امکان تعمیرLCD شکسته وجود دارد؟ پاسخ این است که  شکستگی ال سی دی معمولا ترمیم نمی شود و باید تعویض گردد.

جهت تعویض ال سی دی شکسته مراجعه به یک نمایندگی معتبر ضروری می باشد. هر ال سی دی ، دارای وضوح یا قدرت تفکیک پذیری است ؛ تصاویر توسط پیکسل ها یا نقاط کوچکی با رنگ های مختلف روی صفحه تشکیل می شوند. اگر ال سی دی لپ تاپ شما شکسته است ،  می توانید بدون هیچ گونه نگرانی ، تعویض ال سی دی شکسته را به متخصصین تهران لپ تاپ بسپارید. کارشناسان واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی، با دقت و مهارت ، ال سی دی شکسته را با نمونه ی اورجینال و با کیفیت تعویض خواهند کرد .

مشکلات مربوط به ال سی دی لپ تاپ

مشکلات مربوط به مادربرد لپ تاپ اچ پی

تعمیرات مادربرد لپ تاپ اچ پی، در تهران لپ تاپ،  توسط مهندسین و کارشناسان تعمیرات  مادر برد به صورت فوق تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌پذیرد. مادربرد لپ‌تاپ متشکل از اجزاء و قطعات گوناگونی است که هریک از این قطعات به هردلیل ممکن است دچار آسیب گشته و نیازمند تعمیر گردند. طبق نظر کارشناسانِ تعمیر مادربرد، در تهران لپ تاپ، گاهی اوقات بهتر است با صدمه دیدن یکی از اجزای مادربرد، کل سیستم لپ‌تاپ تعویض گردد؛ دلیل این امر آن است که مادربرد، ستون اصلی سایر اجزای لپ‌تاپ است و شما برای پیاده‌سازی مادربرد ناچار خواهید شد تمامی قطعات متصل به آن را جدا کنید،

بنابراین در صورت آسیب تمامی قطعات، را ه حل ساده‌تر و هوشمندانه تر آن است که بجای تعمیر تک تک قطعات، تمام سیستم لپ‌تاپ تعوض گردد. در صورتی ‌که در تعمیرات مادربرد لپ‌تاپ اقداماتی به منظور افزایش حافظه ضروری گردد، به خاطر داشته باشید حافظه‌ای بایدمورد استفاده قرار بگیرد که مادربرد قادر به پشتیبانی از آن باشد. متخصصین تعمیرات لپ تاپ اچ پی، با در نظر گرفتن تمامی این موارد، تعمیرات مادربرد اچ پی را با دقت و مهارت انجام خواهند داد.

موارد تعمیرات لپ تاپ hp

  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی لپ تاپ اچ پی
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ اچ پی
  • تعمیر لپ تاپ اچ پیدر بخش گرافیکی
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ (Modem) اچ پی
  • رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK، رفع مشکلات  مدار صدا  و مدار LAN، در واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی
  • رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین کننده ولتاژ سی‌پی‌یو
  • تعمیرات لپ تاپ اچ پی ازجمله، رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و … .
  • سایر خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم عیوب دیگر در واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر و آداپتور لپ تاپ اچ پی
  • تعمیرات لپ تاپ اچ پی ازجمله؛ کی‌بورد و تعویض کی‌بورد
  • نصب نرم‌افزارهای متناسب با لپ تاپ اچ پی
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه ی نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • بررسی همه جانبه‌ و کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها (مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستورها / فت‌ها و … )
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ اچ پی، گشایش قفل لپ تاپ اچ پییا به اصطلاح برداشتن پسورد درجهت تعمیر لپ تاپ اچ پی
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ اچ پی
  • ارائه ی خدمات مشاوره پیش از تعمیرات لپ تاپ اچ پی

دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ اچ‌‌پی

  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویضLCD و LED انواع لپ تاپ اچ پی
  • تعمیرات لپ تاپ اچ پی ازجمله ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ (مکانیکی و الکترونیکی) …
  • تعمیر و بازیابی سیلندر، برد، رفع بدسکتور، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • رفع مشکلات مربوط به باتری در بخش تعمیرات لپ تاپ اچ پی
  • تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و ..
  • بررسی همه جانبه‌یLCD و LED به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان در کلیهی مدل های لپ تاپ اچ پی
  • رفع مشکلات مربوط به شکستگی در ناحیه‌ی لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ اچ پی
  • بررسی همه جانبه ی هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد جهت تعمیرات لپ تاپ اچ پی
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ اچ پی
  • بررسی اجزای لپ تاپ اچ پی، شامل کلیه‌ی اتصالات، فن‌ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابل‌های اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ی مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور و…

تعمیرات لپ تاپ اچ پی و دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ اچ پی در این مرکز با حضور کارشناسان دوردیده و متخصص و با بهره‌مندی از ابزارآلاتی انجام می‌پذیرد که از سوی کمپانی سازنده کارایی و تناسبِ آن‌ها با تعمیرات لپ تاپ اچ پی مورد تأیید قرار گرفته است. تمامی امکانات این مرکز و تجهیزاتی که در فرآیند تعمیرات لپ تاپ اچ پی مورد استفاده قرار می‌گیرند توسط متخصصانی تهیه و خریداری شده‌اند که با کسب مدارک بین‌المللی و آشنایی با قطعات ریز و درشت این دستگاه، تسلط جامعی نسبت به تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ های اچ پی یافته‌اند و از این‌رو می‌توانند بهترین روش را برای رفع اختلالات و انجام هرگونه عملیات تعمیر بر روی لپ تاپ‌های اچ پی را تشخیص داده و عملی سازند. دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار لپ تاپ اچ پی و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ اصولی چون سرعت، کیفیت و دریافت هزینه مصوب (بر اساس نرخنامه ارائه شده از سوی اتحادیه) را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند. در این میان مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی با ایجاد فضایی مملو از امکانات تخصصی و تجهیزات پیشرفته درصدد ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در حوزه تعمیر و سرویس این دستگاه، به کاربران لپ تاپ های اچ پی است.

در راستای شناخت هرچه بیشتر کمپانی اچ پی، فن‌آوری‌های به کار رفته در محصولات این شرکت و نیز پاسخگویی به درخواستهای کاربران مبنی بر به اشتراک گذاری اخبار و رویدادهای کمپانی اچ پی، کارشناسان مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ درصدد برآمده اند تا بخشی از فضای سایت را به آخرین رویدادها و اخبار مرتبط با این حوزه اختصاص دهند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر جدیدترین رویدادها و اخبار مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ را دریافت نمایید.

مقالات لپ تاپ اچ پی و دیگر مقالات

مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی پیشرفته‌ ترین تکنولوژی‌ های روز دنیا و ابزارآلات تخصصی تعمیر و ترمیم را در اختیار مهندسان و متخصصان این شرکت قرار داده است تا با تلفیق این دو مجموعه، فضایی کارآمد و تخصصی در حوزه تعمیرات لپ تاپ اچ پی به وجود آورد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع لپ تاپ های اچ پی می‌بایست این محصولات را تنها به مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی بسپارید و از تعمیر آنها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات لپ تاپ اچ پی را ندارند، بپرهیزید؛

زیرا سرویس این دستگاه توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به بخش زیر برخی از مطالب و مقالات لپ تاپ اچ پی و دیگر مقالات مرتبط را دریافت نمایند.

تعمیر لپ تاپ

انواع لپ تاپ اچ پی و دیگر لپ تاپ ها

کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیرات تهران لپ تاپ با معرفی و عرضه هر لپ تاپ جدید، به بررسی و واکاوی آن پرداخته و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن را استخراج می نمایند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و سرویس دستگاه لپ تاپ شده و سبب گشته تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت در مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ بازیابی گردند. انواع لپ تاپ اچ پی و دیگر لپ تاپ ها مرتبط ا از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات لپ تاپ اچ پی

تعمیرات لپ تاپ اچ پی در این مرکز به دلیل حضور برخی از عوامل و تعهد در پیاده سازی برخی از پارامترها، بالاترین بازدهی و بهترین نتیجه ممکن را در پی داشته است. «حضور کارشناسان کاربلد» و «بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر» دو عامل بنیادینی هستند که نقش بسزایی در موفقیت مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی ایفا کرده اند.

دیگر عوامل تأثیرگذار در موفقیت و پیشروی این مرکز عبارتند از: التزام کادر فنی تعمیر به حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، رعایت اصول مشتری ‌مدار و حفظ حقوق مشتریان، تلاش تمامی کارکنان و اجزا این مرکز جهت رسیدن به استانداردها و ضوابط جهانی این حوزه، ضمانت و گارانتی کلیۀ تعمیرات لپ تاپ اچ پی ، حصول اطمینان از بازیابی کیفیت اولیه دستگاه پس از تعمیر از طریق تست دستگاه در حضور مشتری و …. .

شما نیز می توانید با حضور در این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ اچ پی را دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در این مرکز تمامی اشکالات ایجاد شده در دستگاه شما را رفع نموده و با صبر و شکیبایی راهنمای شما خواهند بود. سوالات متداول تعمیرات لپ تاپ اچ پی در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

سوالات متداول تعمیرات لپ تاپ اچ پی

تهران لپ تاپ

تهران لپ تاپ در جایگاه ارائه دهنده تعمیرات فوق تخصصی و حرفه ای انواع برندهای لپ تاپ، سال هاست به عنوان مرکزی معتبر مطرح بوده و مورد اعتماد مشتریان گرامی واقع گشته است. مشتری مداری همواره رکن اصلی تهران لپ تاپ بوده است و متخصصان و کادر فنی تهران لپ تاپ احترام به حقوق مشتریان را در مراحل مختلف تعمیر سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده اند.

این مرکز  در راستای تحقق اهداف خود از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته است. بد نیست بدانید که متخصصین تهران لپ تاپ از بین برترین کارشناسان تعمیر لپ تاپ برگزیده شده و پس از گذراندن دوره های تخصصی و بین المللیِ تعمیر لپ تاپ به  این مرکز  راه یافته اند.

5/5 (11 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید