اشتراک گذاری

تعمیرات باتری لپ تاپ

تعمیرات باتری لپ تاپ یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان و مهندسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. همانگونه که می دانید غالب باتری های مورد استفاده در لپ تاپ پس از طی عمر مفیدشان، کارآیی و کیفیت اولیه خود را از دست داده و نیازمند احیا می گردند. از همین رو مرکز تعمیرات باتری لپ تاپ فضایی فراهم ساخته تا در آن امکان بازیابی و احیا این قطعه فراهم گردد و باتری های به اصطلاح مرده، کیفیت نخستین خویش را بازیابند.

تعمیرات باتری لپ تاپ

آیا شارژ شدن کامل باتری لپ تاپ ضرر دارد؟

اگر چه برخی از کاربران و کارشناسان بر این باورند که دشارژ کردن باتری لپ تاپ می‌تواند سبب بهبود عملکرد باتری لپ تاپ و افزایش عمر آن داشته باشد اما تجربه کارشناسان ما در تعمیرات باتری لپ تاپ حاکی از آن است که شارژ کردن های زود به زود باتری می‌تواند تأثیر بهتری بر روی باتری لپ تاپ داشته باشد. بنابراین توصیه می‌شود به عنوان یک کاربر مرتباً باتری لپ تاپ خود را شارژ کنید و از رسیدن میزان شارژ آن به صفر درصد جلوگیری کنید.

تجربه نشان داده که در برخی موارد دشارژ شدن باتری لپ تاپ شوک زیادی به این دستگاه وارد می‌کند و حتی ممکن است به آن آسیب بزند. توصیه کارشناسان تعمیرات لپ تاپ آن است که باتری لپ تاپ را تا دشارژ شدن کامل رها نکنید و برای دشارژهای جزیی تا رسیدن به سطحی در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد اقدام نمایید.

چیزی درباره کالیبره کردن باتری لپ تاپ می‌دانید؟

توصیه کارشناسان تعمیرات باتری لپ تاپ آن است که کالیبره کردن باتری پس از هر ۳۰ چرخه‌ی شارژ انجام شود. برای این کار می‌بایست پس از سی بار شارژ کردن های معمولی لپ تاپ، یک بار باتری لپ‌تاپ را بدون وقفه به‌طور کامل دشارژ کرده و سپس آن را بدون وقفه به‌طور کامل شارژ کنید.

برای این کار پس از انکه شارژ باتری شما به صد در صد رسید، آن را به مدت یک تا دو ساعت دیگر همچنان متصل به برق باقی بگذارید. پس از یک تا دوساعت، باتری را از برق بکشید و تا زمانی از دستگاه استفاده کنید که اخطار کمبود باتری نمایش داده شود و سیستم از شما بخواهد باتری را شارژ کنید.

به این درخواست توجه نکنید و اجازه دهید تا آخرین ذره از باتریتان مصرف شود و دستگاه به دلیل نداشتن شارژ باتری خاموش شود. پس از خاموش شدن لپ تاپ، دستگاه را به مدت دو ساعت به حال خود رها کنید. پس از دو ساعت مجدداً لپ تاپ را به برق بزنید و اجازه دهید باتری 100 درصد شارژ شود. با این کار، کالیبره کردن باتری لپ تاپ شما پایان می‌پذیرد.

برای نگهداری طولانی مدت باتری لپ تاپ چه باید بکنیم؟

اگر به هر دلیل قصد دارید برای مدت طولانی از باتری لپ تاپ خود استفاده نکنید بهتر است توصیه کارشناسان تعمیرات باتری لپ تاپ در این باره را جدی بگیرید. نخستین نکته‌ای که در این شرایط باید به آن توجه کنید آن است که میزان شارژ باتری لپ تاپ شما حداقل حدود 40 درصد باشد.

بنابراین پیش از جدا کردن باتری لپ تاپ، میزان شارژ آن را به 40 درصد برسانید. پس از این کار، باتری را در یک مکان خشک و تمیز قرار دهید. برخی از کارشناسان تعمیرات باتری لپ تاپ فضای یخچال یا سردخانه را برای نگهداری باتری مناسب می‌دانند (به شرط آنکه باتری در برابر رطوبت به خوبی عایق بندی شده باشد).

پیشنهاد می‌شود تنها زمانی به فکر خریدن یک باتری جدید بیفتید که ظرفیت باتری فعلی لپ‌تاپ شما بسیار کاهش یافته باشد. اگر زود اقدام به خریداری باتری جدید کنید بلااستفاده ماندن منجر به خراب شدن آن خواهد شد. حتما می‌دانید که مخرب‌ترین و مضرترین چیز برای باتری‌ لپ تاپ های امروزی –که لیتیومی هستند- حرارت است. بنابراین در صورتی که نمی‌خواهید برای مدت طولانی از باتری لپ تاپ استفاده کنید، حتما آن را در جای خنک و البته خشک نگه دارید.

تعمیرات باتری لپ تاپ و دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات باتری لپ تاپ در این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات باتری لپ تاپ برخی اطلاعات نرم افزاری و فنی مرتبط را جهت نگهداری هر چه بهتر کسب نمایید.

به عبارتی دیگر ایجاد برخی تغییرات در تنظیمات لپ تاپ سبب می گردد تا باتری دستگاه شما عمر دوچندان یافته و کارآیی بیشتری داشته باشد؛ کارشناسان ما در مرکز تعمیرات باتری لپ تاپ با واکاوی و آنالیز باتری های بی شمار این ترفندها را شناسایی کرده و با مراجعان خود به اشتراک می گذارند. دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیرات باتری لپ تاپ

  • کالیبره کردن باتری لپ تاپ
  • نصب نرم افزار جهت بهینه سازی مصرف انرژی
  • عیب یابی آداپتور
  • عیب یابی دستگاه، شارژر، مدار شارژر، کابل و …
  • احیا باتری لپ تاپ
  • تعویض سلول باتری لپ تاپ
  • شوک دادن به باتری لپ تاپ (پس از عیب یابی باتری)
  • تست باتری لپ تاپ
  • تغییرات در تنظیمات دستگاه جهت کاهش مصرف انرژی
تعمیرات باتری لپ تاپ

اخبار باتری لپ تاپ و دیگر خبرها

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات باتری لپ تاپ با حضور در دوره های تخصصی- بین‌المللی تعمیر بر کارآمدترین شیوه های تعمیرات باتری مسلط گشته و توانایی آن را یافته اند تا پیچیده ترین اختلالات و اشکالات پیش آمده در این قطعه را مرتفع سازند.

شما کاربران گرامی در صورت مشاهده هر گونه اختلال و ایراد در باتری دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیرات باتری لپ تاپ مراجعه و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با آن را دریافت نمایید. اخبار لپ تاپ و دیگر خبرها مرتبط از طریق فضای زیر قابل پیگیری است.

مقالات باتری لپ تاپ و دیگر مقالات

چیره‌دستی کارشناسان مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در این مجموعه گردند. کارشناسان مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ لنوو با نگارش مقالاتی مرتبط در تلاش هستند تا بخشی از دانش فنی خویش در این حوزه را با کاربران سایت به اشتراک بگذارند.

در صورتی که شما نیز از علاقمندان حوزه تعمیرات باتری لپ تاپ هستید می توانید با مراجعه به بخش مقالات با جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیرات باتری لپ تاپ آشنا شوید. مقالات باتری لپ تاپ و دیگر مقالات از طریق فضای زیر قابل دسترسی است.

انواع لپ تاپ و دیگر محصولات

نیروی الکتریسیته مورد نیاز لپ تاپ ها با استفاده از باتری هایی فراهم می شود که در درون آنها تعبیه شده است. باتری های موجود در لپ تاپ ها برای حفظ ساعت اصلی سیستم و برای حفظ اطلاعات ذخیره شده در حافظه CMOS بر روی مادربرد هستند. برخلاف کامپیوترهای دسک تاپ، باتری لپ تاپ قابل حمل بوده و یک لپ تاپ می تواند تنها با استفاده از باطری ها کار کند. در حال حاظر تمامی لپ تاپ های جدید از باطری های لیتیوم یونی استفاده می کنند. دیگر باتری های مورد استفاده در لپ تاپ عبارتند از:

  • باتری لیتیوم یون (Li-ion)
  • باتری نیکل کادمیوم (Ni-Cd)
  • باتری نیکل متال هیدرید (Ni-MH)
  • باتری لیتیوم پلیمری(li-pol)
  • باتری هوشمند (Smart Battery)

شما کاربران گرامی در صورت علاقه و تمایل می توانید با پیگیری مطالب زیر با انواع باتری لپ تاپ و دیگر محصولات مرتبط این حوزه آشنا شوید.

سوالات متداول تعمیر باتری لپ تاپ

مرکز تخصصی تهران لپ تاپ یکی از معدود مراکز فعال در سطح شهر است که تمامی خدمات ارائه شده در آن بر اساس ضوابط و استانداردهای طرح شده از سوی کمپانی های سازنده انجام می پذیرد. عیب‌یابی تخصصی و آنالیز همه جانبه قطعات اصلی و جانبی لپ تاپ، تهیه گزارش فنی از اشکالات ایجاد شده در لپ تاپ، انجام سرویس‌ها و تعمیرات جامع و تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آنها بهره‌مند گشت.

تمامی تعمیرات و خدمات انجام شده در این مرکز پس از اتمام کار به تأیید نهایی کارشناسان ارشد می رسد از همین رو کیفیت و کارآیی ویژگی برجسته و شناخته شدۀ مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ است. سوالات متداول تعمیر باتری لپ تاپ در بخش زیر پاسخ داده خواهند شد.

 

تهران لپ تاپ

مرکز تعمیر تهران لپ تاپ مرجعی فوق تخصصی در حوزه های فروش و تعمیر انواع برندهای لپ تاپ است که در طول سالهای اخیر به دلیل تمرکز بر خدمات مرتبط با لپ تاپ موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی در این حیطه گشته است و رضایت مشتریان خویش را کسب نماید. همکاری با تیمی از برترین مهندسان ارشد کشور، بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، حضور نیروی انسانی مجرب و متخصص، تصمیم گیری های تیمی و تخصصی، پیاده سازی اصول مشتری مدارانه و قدم برداشتن در جهت رفاه حال مشتریان گرامی برخی از پارامترهای جاری در مرکز تهران لپ تاپ است که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی این مرکز ایفا کرده اند.

3/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید