اشتراک گذاری

تعمیر ال سی دی لپ تاپ

تعمیر ال سی دی لپ تاپ یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست زبده ترین کارشناسان انجام می پذیرد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ در گام نخست اقدام به بررسی دستگاه جهت تشخیص علت خرابی و اشکال پیش آمده می نمایند و در مرحله بعد بسته به نوع ایراد اقدام به تعویض و یا تعمیر ال سی دی لپ تاپ می کنند.

عموماً تشخیص اینکه ال سی دی لپ تاپ نیاز به تعویض کامل یا تعمیر جزیی دارد با استفاده از یک مانیتور خارجی صورت می گیرد. برای این کار می توان لپتاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA لپتاپ متصل کرد. اگر لپتاپ شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدان معناست که مشکل تنها مربوط به صفحه نمایش است و بنابراین باید صفحه نمایش را با LCD جدید جایگزین کرد.

اگر صفحه نمایش لپتاپ مشکی باقی ماند و یک تصویر کم‌نور در LCD لپتاپ مشاهده شد ممکن است اینورتر لپتاپ خراب باشد که به آسانی قابل جایگزین است. اگر خطوط مواج در صفحه نمایش خارجی نشان داده می‌شود احتمالا مشکل مربوط به مادربرد ‌باشد. اشکالات و سرویس های مربوط به مادربرد می بایست توسط متخصصان و تعمیرکاران این حوزه انجام شود و تا زمانی که مشکل رفع نشود صفحه نمایش کار نمی‌کند.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ

خاموش شدن ال سی دی لپ تاپ

یکی از مشکلاتی که کاربران برای عیب یابی و حل آن به مراکز تعمیر لپ تاپ مراجعه می کنند، خاموش شدن صفحه نمایش است. به این معنی که لپ تاپ روشن بوده و صدای فن به گوش میرسد، اما نمایشگر سیاه است و هیچ تصویری نشان نمی دهد. در این شرایط ممکن است ایراد از نمایشگر باشد و یا مسئله مربوط به قطعات دیگری همچون کارت گرافیک یا مادربرد باشد. حتی مشکلات نرم افزاری و بهم ریختن تنظیمات نور هم می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند. پیش از تعمیر ال سی دی لپ تاپ، باید تمامی این موارد چک شوند. تعمیرکار باید مطمئن شوید که ایراد از خود lcd است و سپس، اقدامات لازم برای ترمیم یا تعویض این قطعه را انجام دهد.

قیمت تعمیر ال سی دی لپ تاپ

هزینه تعمیر ال سی دی لپ تاپ بستگی به شدت آسیب دیدگی این قطعه و منشأ خرابی آن دارد. اگر مدارهای نمایشگر به دلیل نفوذ رطوبت یا ضربه از کار افتاده باشند، تعمیر آنها هزینه چندانی نداشته و تعویض این بخش ها کمی گران تر خواهد بود. اگر مشکلات نمایشگر مربوط به قطعاتی همچون کارت گرافیک و مادربرد باشند، باید دید هزینه ترمیم آنها چگونه است. در صورتی که صفحه نمایش شکسته باشد، باید به طور کامل تعویض شود. در این صورت هزینه تعمیرات ال سی دی لپ تاپ بالاست و علت آن، قیمت بالای نمایشگرهای اورجینال است.

تعویض و تعمیر ال سی دی لپ تاپ

  1. پک پیچ گوشتی دارای چندین سایز پیچ گوشتی باشد.
  2. تعدادی تیغه یا صفحه فلزی و لاستیکی نازک. (وجود این صفحات برای برداشتن  قاب دور ال سی دی یا قاب دور ال ای دی ( قاب LCD ) ضروری است.
تعویض و تعمیر ال سی دی لپ تاپ

مرحله نخست: برداشتن قاب ال سی دی

  1. برداشتن باطری و کشیدن آداپتور
  2. بررسی دقیق صفحه نمایش جهت جداسازی قاب لپ تاپ (در برخی از لپ تاپ ها دو بالشتک در بالا قرار دارد که ال سی دی لپ تاپ را نگه می دارند. نیاز است که حفاظ پلاستیکی روی این لپ تاپ ها را خارج کرده و سپس پیچ زیر آنها باز شود.)
  3. باز کردن پیچ و باز کردن شیار بین دو قاب ال سی دی به منظور تعمیر ال سی دی لپ تاپ. (پیک را در راستای قاب ال سی دی لپ تاپ بالا ببرید تا تمام اتصالات قاب لپ تاپ از هم باز کردد.) توجه نمایید که خارج ساختن قاب لپ تاپ راه های متعدد دارد و شما کاربران گرامی می بایست این کار را پس از بررسی دقیق دستگاه انجام دهید. برای مثال ممکن است لپ تاپ شما دارای پیچ صفحه نمایش نباشد و یا در حالتی دیگر قاب ال سی دی شما با ضربه ای کوچک بر روی آن باز شود یا اینکه با یک پیک کوچک به سادگی باز شود و نیاز به باز کردن پیچ نداشته باشد؛ پس بهتر است پیش از هر چیز لپ تاپ خود را به درستی بررسی کرده و دستورالعمل لازم را پیدا کنید. جهت این کار می توانید با مراجعه به سایت کمپانی سازنده لپ تاپ خویش از پیچ ها و نحوه باز کردن آن مطلع شوید.

مرحله دوم: برداشتن پنل LCD شکسته از روی لپ تاپ

  1. برداشتن تمامی پیچ های نگهدارنده لپ تاپ
  2. مرحله دوم در تعمیر ال سی دی لپ تاپ قطع کردن تمامی کابل هایی است که از ال سی دی لپ تاپ به مادر برد لپ تاپ وصل شده اند. (نکته: اگر سال تولید لپ تاپ یا نوت بوک شما از ۲۰۱۰ است و دارای ال سی دی و بک لایت است بر روی برد لپ تاپ دو کابل وجود دارد لیکن ال سی دی لپ تاپ های تولیدی پس از ۲۰۱۰ دارای یک کابل است.) در صورتی که قصد خرید یک ال سی دی جدید برای دستگاه خود را دارید در این زمان می توانید با مشاهده برچسب های کارخانه مدل کامل ال سی دی لپ تاپ خود را پیدا کنید و یک نمونه از آن خریداری کنید.)

مرحله سوم : تست ال سی دی جدید لپ تاپ و جاانداختن قابل

  1. جا انداختن کابل برق و باتری
  2. تست LCD جدید لپ تاپ و اطمینان از صحت اتصال ال سی دی به دستگاه
  3. جا زدن قاب دور ال سی دی و بستن پیچ های قاب ال سی دی
  4. آماده شدن دستگاه جهت شروع به کار

در صورت نیاز به دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر ال سی دی لپ تاپ می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کرده و دستگاه خویش را به پارت تعمیر ال سی دی لپ تاپ تحویل دهید. کارشناسان این بخش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ را بر روی دستگاه شما اعمال خواهند کرد. شایان ذکر است تمامی سرویس ها و خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ اچ پی

تعمیر ال سی دی لپ تا پ اچ پی، در حالت کلی تفاوتی با ترمیم نمایشگر دستگاه های سایر برندها ندارد. این کار در شرایطی انجام می شود که تصاویر به درستی نمایش داده نشوند یا نمایشگر آسیب دیده باشد. مثلا زمانی که نور کم میشود، صفحه سیاه می شود و یا تصویر ایراداتی دارد، یکی از روش ها تعمیر ال سی دی لپ تاپ hp است. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مرکز سخت افزار ایران، مراحل عیب یابی و ترمیم یا تعویض نمایشگر را به شکل حرفه ای و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات انجام می دهند.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو

برای تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو می توانید از تکنسین های حرفه ای، مجرب و متعهد مرکز تعمیر لپ تاپ کمک بگیرید. همکاران ما اول لپ تاپ را عیب یابی می کنند تا مطمئن شوید که مشکل واقعا مربوط به نمایشگر است. چون گاهی ممکن است مشکلات تصویر و حتی سیاه شدن صفحه لپ تاپ، ناشی از مشکلات نرم افزاری باشند. حتی ممکن است تنظیمات بهم ریخته باشد و خود نمایشگر هیچ ایرادی نداشته باشد. باید بدانید که اگر صفحه نمایش شکسته باشد، امکان تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو و دیگر برندها وجود ندارد.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو

تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی

اگر نیاز به خدمات تخصصی در زمینه تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی دارید و می خواهید این کار توسط تعمیرکاران ماهر انجام شود، نمایندگی تعمیر لپ تاپ مرکز سخت افزار ایران در خدمت شماست. شما می توانید اطمینان داشته باشید که تنها از قطعات اورجینال در این مرکز استفاده می شود. نمایشگر لپ تاپ شما توسط مهندسین برتر آی تی بررسی شده و در صورت نیاز، ترمیم یا تعویض می گردد.

خدمات واحد تعمیر ال سی دی لپ تاپ

نیاز به تعویض و تعمیر ال سی دی لپ تاپ عمدتاً ناشی از آسیب دیدگی و شکستگی بخش هایی از آن است بنابراین بهتر است پیش از هر چیز احتیاط های لازم در زمان جابجایی و کار با این دستگاه رعایت شود. اما گاه در اثر برخی رویدادهای پیش بینی ناپذیر و یا بی احتیاطی های کاربران، ال سی دی لپ تاپ، ضربه دیده و بخش اعظم آن از کار می افتد. از آنجایی که تصویر در لپ تاپ، بخش رابط میان کاربر و دستگاه است، در صورت خرابی ال سی دی لپ تاپ، دستگاه عملاً بی‌استفاده شده و می بایست در اسرع وقت تعمیر گردد.

خوشبختانه در مواقعی که کریستال صفحه نمایش دچار شکستگی شده باشد امکان تعویض و تعمیر ال سی دی لپ تاپ وجود دارد و دستگاه می تواند پس از تعمیر به حالت اولیه بازگردد. اگر لپ تاپ شما نیز چنین وضعیتی دارد، می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات تخصصی لپ تاپ، پارت تعمیر ال سی دی لپ تاپ مراجعه کرده و صفحه نمایش دستگاه خویش را تعویض نمایید. برخی از خدمات واحد تعمیر lcd لپ تاپ عبارتند از:

  • بررسی همه جانبه‌ صفحه نمایش لپ تاپ به منظور پیشگیری از کم نور شدن فلورسنت و … در مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض lcd لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض پنل شکسته
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ تاپ
  • تعمیر ال سی دی لپ تاپ
  • تعویض ال سی دی لپ تاپ
  • تست ال سی دی لپ تاپ و تعیین سطح خرابی
  • تعمیر و تعویض قاب ال سی دی لپ تاپ
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ تاپ به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف

مرکز تعمیرات لپ تاپ و واحدهای تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند. دارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ –صرف نظر از نوع، مدل و برند دستگاه- می توانند با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایند.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ تنها یکی از سرویس های ارائه شده در این مرکز می باشد و شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر صفحات وب سایت با دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ آشنا شوید. واحدهای تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی می گردند.

4/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩