اشتراک گذاری

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ است که توسط مجرب ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان ما در تهران لپ تاپ، پس از بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی، سطح خرابی پیش آمده در صفحه نمایش را مشخص کرده و بسته به میزان خرابی، اقدام به تعمیر و یا تعویض ال سی دی لپ تاپ می نمایند.

در صورتی که خرابی پیش آمده در lcd لپ تاپ اندک بوده و امکان بهبود آن وجود داشته باشد، از تعویض آن صرف نظر شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر ال سی دی لپ تاپ آغاز می گردد. در غیر اینصورت –یعنی در شرایطی که تعمیر ال سی دی ممکن نباشد- کارشناسان ما در مرکز تعیمرات تهران لپ تاپ، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدام به تعویض ال سی دی لپ تاپ می نمایند. در هر حال تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ با حضور در این مرکز قابل دریافت است.

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات تهران لپ تاپ مراجعه کرده و دستگاه خویش را به پارت تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ تحویل دهید. کارشناسان این بخش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض صفحه نمایش لپ تاپ را –پس از بررسی دستگاه و تعیین سطح خرابی آن- بر روی دستگاه شما اعمال خواهند کرد. شایان ذکر است تمامی سرویس ها و خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مشمول گارانتی و ضمانت است.

عموماً تشخیص اینکه ال سی دی لپ تاپ نیاز به تعویض کامل یا تعمیر جزیی دارد با استفاده از یک مانیتور خارجی صورت می گیرد. برای این کار می توان لپتاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA لپتاپ متصل کرد. اگر لپتاپ شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدان معناست که مشکل تنها مربوط به صفحه نمایش است و بنابراین باید صفحه نمایش را با LCD جدید جایگزین کرد.

اگر صفحه نمایش لپتاپ مشکی باقی ماند و یک تصویر کم‌نور در LCD لپتاپ مشاهده شد ممکن است اینورتر لپتاپ خراب باشد که به آسانی قابل جایگزین است. اگر خطوط مواج در صفحه نمایش خارجی نشان داده می‌شود احتمالا مشکل مربوط به مادربرد ‌باشد. اشکالات و سرویس های مربوط به مادربرد می بایست توسط متخصصان و تعمیرکاران تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ انجام شود و تا زمانی که مشکل رفع نشود صفحه نمایش کار نمی‌کند.

نشانه ها و علل خرابی ال سی دی لپ تاپ

  • ریخته شدن مایعات بر روی مانیتور و صفحه نمایش لپ تاپ و خرابی تصویر
  • وارد شدن شوک فیزیکی به لپ تاپ
  • پرتاب یا سقوط لپ تاپ از ارتفاع
  • نوسانات برق
  • مشکلات چیپ گرافیک لپ تاپ
  • باز و بسته شدن بیش از حد درب لپ تاپ
  • خرابی اتصالات فلت مانیتور لپ تاپ و سیاه بودن صفحه نمایش در زمان روشن شدن عادی لپ تاپ
  • کم نور شدن مانیتور لپ تاپ در انواع LCD و LED
  • سیاه شدن مانیتور لپ تاپ همراه با قرمز
  • صورتی شدن آنی صفحه نمایش لپ تاپ
  • مانیتور لپ تاپ بدون تصویر و به رنگ سیاه و یا سفید می شود
  • ایجاد خطوط موازی بر روی مانیتور لپ تاپ که در موارد یاد شده خروجی سیگنال تصویر قابل مشاهده است.

ریخته شدن مایعات؛ شایع ترین علت خرابی ال سی دی لپ تاپ

شایع ترین خرابی ال سی دی LCD و ال ای دی LED لپ تاپ شکستن یا ریختن آب و مایعات روی لپ تاپ است که در صورت شکستن و آسیب فیزیکی به صفحه نمایش تنها بایستی نسبت به تعویض مانیتور لپ تاپ اقدام نمود اما در صورت ریختن مایعات و نفوذ آن به لایه های صفحه نمایش با کمی خوش شانسی ممکن است به مانیتور آسیب جدی وارد نشود و بعد از کمی تامل اثرات آب یا مایعات از بین برود. در صورت به جا ماندن خرابی های ناشی از ریخته شدن آب بر روی ال سی دی، می بایست اشکالات پیش آمده با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و توسط کارشناسان مرکز تعمی و تعویض ال سی دی لپ تاپ مرتفع گردد.

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ

نکات مهم در انتخاب ال سی دی مناسب :

کارشناسان ما در مرکز تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ برآنند تا شما را با برخی نکات مهم در زمان انتخاب ال سی دی مناسب آشنا سازند؛ آیتم ها و پارامترهای مهم در زمان انتخاب صفحه نمایش لپ تاپ مناسب عبارتند از:

  1. رزولوشن: تقریباً همگی ما می دانیم که رزولوشن بالاتر همیشه بهتر است.
  2. اندازه نمایشگر نرمال ۱۴ و یا ۱۵ اینچ است. ( کمتر از ۱۴ اینچ به ویژه برای کاربرانی که کارهای گرافیکی انجام می دهند مناسب نیست).
  3. کارشناسان عقیده دارند که تبلیغات انجام شده جهت لپ تاپ لمسی بیشتر حقه تبلیغاتی و تله برای پول شماست. به ویژه آنکه (حداقل در دنیای امروز و با این وضعیت از پیشرفت در فناوری) لمسی بودن دستگاه سبب مصرف بالای باتری است).
  4. در غالب مواقع نمایشگر لپ تاپ از نوع IPS بهتر از TN TFT است و زاویه دید بهتری رو در اختیار کاربر قرار می دهد.
  5. زاویه دید نمایشگر لپ تاپ برای کاربرانی که تحت هر شرایطی بدون دردسر به صفحه نمایش نگاه می کنند توصیه می شود.

شما کاربران گرامی می توانید با مشاهده هر گونه اختلال درعملکرد و ساختار صفحه نمایش لپ تاپ خود به مرکز تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ و واحدهای تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید. مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

دارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ –صرف نظر از نوع، مدل و برند دستگاه- می توانند با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط –نظیر خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ – را دریافت نمایند. تعمیر و تعویض lcd لپ تاپ، لپ تاپ تنها یکی از سرویس های ارائه شده در این مرکز می باشد و شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر صفحات وب سایت با دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ آشنا شوید. واحدهای تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی می گردند.

لینک مفید

مرکز تعمیرات لپ تاپ  / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو /تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / تعمیرات لپ تاپ / تعمیر لپ تاپ /تعمیرات تخصصی لپ تاپ / آموزش تعمیرات لپ تاپ

4.5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید