یکی از برند های معتبر و مطرح جهان در زمینه ی تولید انواع لپ تاپ ها ایسوس است. این لپ تاپ یکی از بهترین های کمپانی ایسوس است. این لپ تاپ برای گرافیست های حرفه ای و گیمرها انتخاب بسیار مناسبی است و تمام خواسته های آنان را برآورده می کند. این محصول از زیبایی خاصی برخوردار است و توجه اغلب کاربران را به خود جلب کرده است. طبق گفته ی کمپانی لپ تاپ ایسوس  N580VD-C  بدنه این دستگاه کاملا از آلومینیوم ساخته شده و ضد خش است. رنگ بی نظیر این لپ تاپ طلایی یخی «Icicle Gold» است که نشان از خلاقیت طراحان این کمپانی دارد. در ادامه این مطلب به بررسی نقاط قوت این دستگاه و مشخصات فنی آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

لپ تاپ ایسوس N580VD-C

نقاط قوت لپ تاپ ایسوس  N580VD-C

علاوه بر طراحی زیبا این دستگاه از نقاط قوت مهم تری هم برخوردار است. در این بخش به بررسی نقاط قوت لپ تاپ ایسوس N580VD-C می پردازیم. اندازه ی صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچ است که برای کاربران اندازه ی مناسبی است. بهره مندی از سازنده پردازنده گرافیکی NVIDIA قابلیت دیگر این دستگاه می باشد. ویژگی دیگر این دستگاه سبک بودن وزن لپ تاپ است که در هنگام حمل و نقل شما را با مشکل مواجه نمی کند. ویژگی خاص این لپ تاپ داشتن صفحه نمایش لمسی و ظرفیت حافظه داخلی ۲ ترابایت است که توجه تمام کاربران را به خود جلب کرده است.

ابعاد: ۱۹٫۲×۲۵۶×۳۸۰ میلی‌متر

وزن: ۲٫۰۰ کیلوگرمسازنده پردازنده گرافیکی:  NVIDIA

مدل پردازنده گرافیکی:  GeForce GTX 1050

حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی:  ۴GB

سازنده پردازنده:  Intel

سری پردازنده:  Core i7

مدل پردازنده: ۷۷۰۰HQ

محدوده سرعت پردازنده: ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر

فرکانس پردازنده: ۲٫۸ UP TO 3.8GHz

حافظه Cache:  ۶مگابایتاندازه صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ

نوع صفحه نمایش: ۱۷۸°wide-view technology

دقت صفحه نمایش:  UHD|3840×2160

صفحه نمایش مات: ندارد

صفحه نمایش لمسی: دارد

ظرفیت حافظه:  RAM 16 گیگابایت

نوع حافظه RAM:  DDR4ظرفیت حافظه داخلی: دو ترابایت

نوع حافظه داخلی: حافظه ‌های هیبریدی

مشخصات حافظه داخلی: دو ترابایت حافظه‌ ی هارد دیسک به ‌همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ی SSDدرایو نوری: ندارد

وبکم: دارد

توضیحات وبکم:  HD Web Camera

مشخصات اسپیکر:  ASUS SonicMaster Technology Harman kardon

کیبورد با نور پس زمینه: دارد

مشخصات تاچ پد:  پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی

حسگر اثر انگشت: دارد

کارت خوان: دارد

مودم: فاقد مودم

شبکه بی سیم Wi-Fi: دارد

توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi : ac802.11

بلوتوث: بلوتوث داخلی

پورت شبکه Ethernet: دارد

توضیحات پورت شبکه Ethernet: 10/100/1000

پورت VGA: ندارد

پورت HDMI: دارد

پورت USB Type-C: دارد

تعداد پورت USB 3.0: 1

تعداد پورت USB 2.0: 2

پورت Thunderbolt: ندارد

پورت Serial: ندارد

قطعات مختلف لپ تاپ

رم

اسپیکر

دی وی دی رایتر

قاب

کابل فلت

لولا

ال سی دی / ال ای دی

فن و هیتسینگ

باتری ( باطری )

هارد

آداپتور ( شارژر )

صفحه کلید ( کیبورد )

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

تعمیرات لپ تاپ ایسوس در این مرکز به صورت کاملا تخصصی و توسط برترین متخصصان انجام می شود. متقاضیان می توانند با مراجعه به این نمایندگی تمام خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. دسترسی به ابزار آلات و امکانات مورد نیاز، روند تعمیرات این دستگاه را در این واحد سرعت بخشیده است. همچنین اگر لپ تاپ شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد این کار در واحد تعمیرات لپ تاپ ایسوس انجام خواهد شد.

فروش لپ تاپ N580VD-C یکی دیگر از خدماتی است که در این نمایندگی ارائه می شود. این محصول به صورت کاملا اورجینال و با گارانتی معتبر در این نمایندگی به فروش می رسد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی ایسوس تمام اطلاعات فنی این لپ تاپ را از مشاوران ما دریافت کنید. همچنین مشورت با این کارشناسان شما را در راستای نگهداری بهتر از دستگاه یاری می کند.

تعمیر لپ تاپ N580VD-C در این نمایندگی توسط برترین متخصصان انجام می شود. اگر به هر دلیل لپ تاپ شما با اختلال مواجه شد می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی ایسوس آن را تعمیر کنید. این مرکز به دلیل دسترسی به تمام تجهیزات لازم می تواند لپ تاپ شما را تعمیر کند و آن را بدون هیچ گونه نقص به شما تحویل دهد.

سرویس در محل لپ تاپ N580VD-C به شما کمک می کند تا برای تعمیر لپ تاپ خود نیازی به صرف وقت و هزینه نداسشته باشید به این صورت که تعمیرکار در محل مورد نظر شما حاضر شده و پس از عیب یابی دقیق از دستگاه به تعمیرات آن مشغول می شود. تکنسین های اعزامی ما تمام قطعات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات را به همراه دارند. به همین دلیل نیازی به تهیه ی قطعات نخواهید داشت. نظارت شما بر تمام مراحل تعمیرات از دیگر ویژگی های سرویس در محل لپ تاپ است.

نمایندگی لپ تاپ
نمایندگی لپ تاپ ، ارائه دهنده نوین ترین سرویس ها در زمینه فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش لپ تاپ ها  به کاربران می باشد. مدیریت این مرکز به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به مراجعین، اقدام به استخدام جمعی از مجرب ترین کارشناسان در بخش های مختلف نمایندگی کرده است. به عنوان مثال، در بخش فروش لپ تاپ  شاهد حضور مشاورانی هستیم که با تسلط کامل بر ویژگی های فنی و ساختاری محصولات این شرکت، مشاوره های فروش تخصصی را به مشتریان ارائه می دهند. همچنین به اطلاع شما کاربران گرامی می رسانیم که در صورت خرید هر یک از مدل های لپ تاپ می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

مرکز تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ به دلیل بهره مندی از مجرب ترین کارشناسان می تواند انواع لپ تاپ در برندهای گوناگون را تعمیر کند. این مرکز برای تعمیرات انواع لپ تاپ تیمی متخصص و کارشناس را گردآوری کرده است که حضور این تیم کمک می کند تا فرآیند تعمیرات در مدت زمانی کوتاه وکیفیتی عالی ارائه شود. تعویض قطعات نیز در این مرکز انجام خواهد شد و تمام قطعات فرسوده با نمونه ی اورجینال آن جایگزین خواهند شد.

نمایندگی لپ تاپ

نمایندگی لپ تاپ با هدف ارائه ی بهترین خدمات به کاربران خود گروهی از مشاوران مجرب را استخدام کرده است. مشاوران این مجموعه می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در جهت انتخابی  بهتر در اختیارتان قرار دهند. انواع لپ تاپ با برند های گوناگون در این نمایندگی به فروش می رسد. تمام این دستگاه ها اورجینال هستند و دارای گارانتی معتبر می باشند.

کاربران گرامی می توانند اخبار و خواندنی های لپ تاپ  را  از طریق لینک های ذیل پیگیری نمایند.