لپ‌تاپ ایسوس ROG GL702VM - D

اگر جزء کاربران و افراد پیگیر دنیای لپ‌تاپ باشید، حتما نام کمپانی ایسوس را شنیده و با محصولات این شرکت آشنایی دارید. ایسوس، چند سالی است که به بازار داغ لپ‌تاپ پیوسته و با عرضه محصولات با کیفیت و منحصر بفرد، توانسته به یکی از اولین انتخاب های کاربران در این زمینه تبدیل شود. مدیریت این شرکت به طراحی ظاهری و ساختار فنی لپ‎‌تاپ های خود اهمیت بسیاری داده و از به روزترین تجهیزات در خط تولید این محصول خود بهره می برد. یکی از جدیدترین لپ‌تاپ های این کمپانی، ROG GL702VM – D نام دارد که با ویژگی های قابل توجه خود، توانسته جایش را در بین کاربران به خوبی باز کند. با توجه به تعداد بالای کاربران لپ‌تاپ های ایسوس و در راستای افزایش اطلاعات شما مخاطبین گرامی با محصولات این شرکت، مطلب پیش رو را به معرفی لپ‌تاپ ایسوس ROG GL702VM – D اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید.

یک روکش مات روی صفحه نمایش قرار گرفته که موجب شده بتوانیم تا حد زیادی از اشکالات دیگر صفحه نمایش آن چشم بپوشیم.

وزن و ضخامت این دستگاه نیز مناسب به نظر می رسد. ارتقا پردازنده‌ی مرکزی و کارت گرافیکی و بهبود سیستم خنک‌کننده سبب گشته تا لپ تاپ IdeaPad Z510  نه تنها به گزینه ای مناسب بدل گردد و بتوانیم در قیاس با نمونه های پیشین از همین برند امتیاز خوبی را به آن بدهیم. این لپ تاپ می تواند  به راحتی با لپ‌تاپ‌های بسیار گران‌قیمت تر از برندهای دیگر نیز رقابت کند.

لپ‌تاپ ایسوس ROG GL702VM – D را در وهله اول می توان یک لپ‌تاپ مخصوص بازی دانست. ویژگی بارز این محصول قدرتمند را می توان قیمت پایین تر آن نسبت به رقبایش دانست. اگرچه هدف اصلی از عرضه این دستگاه بازی است، اما قدرت سخت افزار آن به حدی بالاست که قادر به انجام کارهای بسیاری از جمله فعالیت های چند رسانه ای و ویرایش های حرفه ای فیلم و عکس نیز هست. پردازنده مرکزی لپ‌تاپ ایسوس ROG GL702VM – D از نوع اینتل و سری Core i7 بوده و توان بسیار بالایی دارد. وجود پردازنده‌ گرافیکی ساخت شرکت NVIDIA با مدل GeForce GTX 1060 و با ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی، این لپ‌تاپ را به محصولی جذاب برای کاربران تبدیل کرده است. در ادامه شما را با مشخصات فنی لپ‌تاپ ایسوس ROG GL702VM – D آشنا می کنیم.

ابعاد:  ۲۴~۲۲ × ۲۸۰ × ۴۱۵ میلی‌متر

وزن:  ۲٫۷ کیلوگرم

پردازنده مرکزی

سازنده پردازنده: Intel

سری پردازنده: Core i7

مدل پردازنده: ۷۷۰۰HQ

محدوده سرعت پردازنده: ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر

فرکانس پردازنده: ۲٫۸۰GHz up to 3.80GHz

حافظه: Cache 6 مگابایتاندازه صفحه نمایش: ۱۷٫۳ اینچ

نوع صفحه نمایش: ۱۷۸°wide-view technology

دقت صفحه نمایش: Full HD|1920×1080

صفحه نمایش مات: دارد

صفحه نمایش لمسی: ندارد

توضیحات صفحه نمایش

نسبت تصویر: ۱۶:۹
نرخ به‌روزرسانی: ۶۰ هرتز

سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA

مدل پردازنده گرافیکی: GeForce GTX 1060 GDDR5

حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی: ۶GBطبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا

نوع باتری: ۴ سلولی

شارژدهی باتری: تا ۴:۰۰ ساعت

توضیحات باتری: باتری لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت ۷۶ وات‌ساعت

سیستم عامل: Microsoft Windows 10

توضیحات سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی Home

امکانات دیگر: مجهز به یک پورت miniDisplay Port پشتیبانی از VR

ظرفیت حافظه: RAM 16 گیگابایت

نوع حافظه: RAM DDR4ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت

نوع حافظه داخلی: حافظه‌های هیبریدی

مشخصات حافظه داخلی: یک ترابایت هارددیسک

۱۲۸گیگابایت حافظه از نوع SATA3درایو نوری: ندارد

وبکم: دارد

توضیحات وبکم: HD Web Camera

مشخصات اسپیکر

بلندگوهای داخلی: استریو با تکنولوژی Sonic Master

کیبورد با نور پس زمینه: دارد

مشخصات تاچ پد: پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی

حسگر اثر انگشت: ندارد

کارت خوان: دارد

مودم: فاقد مودم

شبکه بی سیم Wi-Fi: دارد

توضیحات شبکه بی سیم: Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac(2×2)

بلوتوث: بلوتوث داخلی

پورت شبکه Ethernet: دارد

توضیحات پورت شبکه: Ethernet 10/100/1000GbE LAN

پورت VGA: ندارد

پورت HDMI: دارد

پورت USB Type-C: دارد

تعداد پورت USB 3.0 3 :3 عدد

پورت Thunderbolt: دارد

پورت :Serial ندارد

قطعات مختلف لپ تاپ

رم

اسپیکر

دی وی دی رایتر

قاب

کابل فلت

لولا

ال سی دی / ال ای دی

فن و هیتسینگ

باتری ( باطری )

هارد

آداپتور ( شارژر )

صفحه کلید ( کیبورد )

واحد تعمیرات لپ‌تاپ

واحد تعمیر لپ‌تاپ  ، به ابزارآلات و تجهیزات تعمیری درجه یک دنیا تجهیز شده و از این رو امکان برطرف کردن انواع مشکلات این دستگاه در آن وجود دارد. در این واحد، کارشناسان زبده و دارای سالها تجربه کاری در زمینه تعمیر لپ‌تاپ دور هم جمع شده اند و به بررسی و ترمیم این دستگاه می پردازند. گفتنی است که در صورت نیاز به قطعات مختلف در واحد تعمیرات لپ‌تاپ ، به کاربران اطمینان کامل داده می شود که قطعه مورد نظر حتما با نمونه اورجینال جابجا می شود. لذا می توان از صحت خدمات ارائه شده در این واحد اطمینان داشت.

برای بهره مندی از خدمات فروش لپ‌تاپ ایسوس ROG GL702VM – D می توانید به فروشگاه مرکزی این برند مراجعه کنید. در این فروشگاه ها، جدیدترین محصولات این کمپانی به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد. ضمن اینکه شما می توانید از مشاوره های تخصصی فروش که توسط مشاوران ما در این مراکز ارائه داده می شود بهره مند شده و با مشخصات فنی و ساختاری لپ‌تاپ ایسوس ROG GL702VM – D آشنا شوید. همکاران ما با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات شما در مورد این محصول بوده و امکان تجربه خریدی آگاهانه را برای شما فراهم می کنند.

تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس ROG GL702VM – D، شامل بررسی و عیب یابی تخصصی این دستگاه و سپس، تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب می شود. لپ‌تاپ پس از بررسی کامل توسط متخصصین تعمیرات، مورد عیب یابی قرار گرفته و قطعه یا قطعات معیوب شناسایی می شوند. سپس با استفاده از ابزار و دستگاه های مورد نیاز، تعمیرات تخصصی قطعه مورد نظر شروع شده و پس از پایان فرآیند تعمیر، دستگاه به کاربر تحویل داده می شود. لازم به ذکر است که چنانچه در فرایند عیب یابی چنین تشخیص داده شود که مشکل منشأ نرم افزاری دارد، برترین مهندسین نرم افزار در نمایندگی ایسوس اقدام به تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس ROG GL702VM – D می نمایند.

نمایندگی لپ تاپ

نمایندگی لپ تاپ ، ارائه دهنده نوین ترین سرویس ها در زمینه فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش لپ تاپ ها  به کاربران می باشد. مدیریت این مرکز به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به مراجعین، اقدام به استخدام جمعی از مجرب ترین کارشناسان در بخش های مختلف نمایندگی کرده است. به عنوان مثال، در بخش فروش لپ تاپ  شاهد حضور مشاورانی هستیم که با تسلط کامل بر ویژگی های فنی و ساختاری محصولات این شرکت، مشاوره های فروش تخصصی را به مشتریان ارائه می دهند. همچنین به اطلاع شما کاربران گرامی می رسانیم که در صورت خرید هر یک از مدل های لپ تاپ می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

واحدهای تعمیرات لپ تاپ

به منظور دریافت سرویس ها و خدمات تعمیری هریک از لپ تاپ ها ، می توانید به واحدهای تعمیرات لپ تاپ  مراجعه کنید. در هریک اازاین واحدها تعمیرات یکی از تولیدات لپ تاپ به صورت تخصصی انجام می شود. اتخاذ این تصمیم، با هدف افزایش تمرکز تعمیرکاران و در نتیجه ارتقاء سطح کیفی خدمات بوده است. لازم به یادآوری است که به دلیل بهره مندی واحدهای تعمیرات لپ تاپ  از پیشرفته ترین تجهیزات و استفاده از روش های تعمیری روز دنیا، تعمیرکاران از رفع هیچ یک از مشکلات موجود در محصولات این شرکت در نمی مانند. شما کاربران عزیز در صورت مراجعه به نمایندگی لپ تاپ و واحدهای تعمیرات لپ تاپ  این مرکز، می توانید شاهد بازگشت عملکرد محصول خود به کیفیت اولیه باشید.

کاربران گرامی می توانند اخبار و خواندنی های لپ تاپ  را  از طریق لینک های ذیل پیگیری نمایند.