تعمیر قطعات لپ تاپ

تعمیر قطعات لپ تاپ از دیگر خدمات ارائه شده در تعمیرات تهران لپ تاپ است که در پارت های مجزا و به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه سخت افزار انجام می پذیرد. دارندگان دستگاه های لپ تاپ می توانند با بروز هر گونه خرابی در قطعات دستگاه خویش به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کرده و با حضور در پارت تعمیر قطعات لپ تاپ سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. شایان ذکر است تمامی قعطعاتی که در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ جهت تعویض استفاده می گردند دارای برچسب اورجینال شرکت تولیدکننده جهت اطمینان از کیفیت ساخت کالا- می باشند.

تعمیر قطعات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ و واحدهای تعمیرات

مرکز تخصصی تعمیرات تهران لپ تاپ با تجهیز فضای خود به پیشرفته ترین امکانات تعمیر و بازیابی در صدد است تا نیاز کاربران به تعمیرات استاندارد در حوزه تعمیر و ترمیم لپ تاپ برآورده سازد. مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی، مرکز تعمیرات لپ تاپ دل و …. بخشی از پارتهای موجود در این مرکز می باشند. دارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ –صرف نظر از نوع، مدل و برند دستگاه- می توانند با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایند.

مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند. واحدهای تعمیرات این مرکز در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات تخصصی مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ

خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ منحصر به محصول و بخشی خاص نیست و دارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ می توانند با بروز هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری مشکل پیش آمده را با مراجعه به این مرکز مرتفع سازند. اشکالات سخت افزاری لپ تاپ ها در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. برخی از تعمیرات انجام شده در پارت های تعمیر قطعات لپ تاپ عبارتند از:

  • تعمیر قاب لپ تاپ در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ
  • تعمیر بلندگوی لپ تاپ
  • تعمیرات دیسک لپ تاپ
  • تعمیرات باتری لپ تاپ در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ
  • تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ و …
  • تعمیر کیبورد لپ تاپ
  • تعمیر لولای لپ تاپ
  • تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ
  • تعمیر هارد لپ تاپ در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ
  • تعمیر فن لپ تاپ

تعمیرات کیبورد لپ تاپ

یکی از پارت های موجود در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ پارت تعمیرات کیبورد لپ تاپ است. در این پارت تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های مرتبط با انواع کیبورد -تعمیرات کیبورد بی‌سیم، تعمیرات کیبورد طبی، تعمیرات کیبورد نورانی، تعمیرات کیبورد کوچک و تعمیرات کیبورد بازی- ارائه می گردد. برخی اشکالات رایج در کیبوردهای عادی که نیاز به تعمیرات را ضروری می سازد عبارتند از:

  • صفحه کلید به جای تایپ حروف، اعداد را تایپ می کند. مثلاً هنگامی که شما به ترتیب کلیدهای J,K,L,U,I,O را می فشارید، صفحه کلید اعداد ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ را تایپ می کند.
  • هنگامی که شما یک کلید را می فشارید، دو حرف تایپ می شود. مثلا: هنگامی که دکمه ی مربوط به W را می فشارید؛ حروف WE تایپ می شود و یا زمانی که کلید Y را می فشارید؛ حروف YU تایپ می گردد.
  • برخی از کلیدهایی که در یک راستای عمودی یا مورب قرار دارند کار نمی کنند.

تعمیرات هارد لپ تاپ

از دیگر خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ تعمیرات مرتبط با هارد است. تعمیرات هارد لپ تاپ یا هاردی که بصورت اینترنال به لپ تاپ وصل شده است کمی پیچیده است، چون مشخص نیست هارد شما خراب است یا لپ تاپ شما به مشکل خورده است. پس از خرابی لپ تاپ باید مشخص شود که لپ تاپ شما به مشکل خورده یا هارد اما اگر لپ تاپ دچار ضربه یا نوسان شده باشد اصولا هارد دچار خرابی شده است. برای تعمیر هارد لپ تاپ، هارد را باید حتما از لپ تاپ جدا کرده و مستقیم به PC3000 یا MRTPRO وصل کرده ، پس از اتصال مستقیم به سیم امکان تشخیص نوع خرابی وجود دارد.

تعمیرات خرابی های فیزیکی هارد لپ تاپ

تعمیرات خرابی های فیزیکی هارد لپ تاپ یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ است. خدمات مرتبط با این بخش در پارت تعمیرات هارد لپ تاپ ارائه می گردد. خرابی فیزیکی هارد لپ تاپ یعنی این هارد دچار آسیب هد و پلتر، اسپیندل موتور با PCB شده است که خود به چند دسته مهم تقسیم می شود:

  • تعمیرات هارد لپ تاپی که هد آن صدای تیک تیک میدهد
  • تعمیرات هارد لپ تاپی که صدای غیر متعارفی میدهد و از فاصله یک یا دو متری نیز قابل شنیدن می باشد
  • تعمیرات هارد لپ تاپی که اسپیندل موتور آن قفل کرده و صدای شبیه به صدای تلق تلق میدهد که با تعویض پلتر و یک اسپیندل موتور نو قابل بازیابی می باشد.

تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ

 قاب لپ تاپ ممکن است بر اثر ضربه بشکند یا ترک بردارد. اگر قاب لپ تاپ بشکند، در اغلب اوقات قابل ترمیم است؛ برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند تا در حد امکان محل چسب کاری دیده نشود. اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد، قاب را تعویض می شود. قاب اکثر مدل های لپ تاپ در بازار موجود است. گاهی ممکن است در لپ تاپ لق شود؛ این مشکل می تواند به علت خرابی لولا یا قاب یا شاسی باشد. این مشکل اغلب ناشی از لولای لپ تاپ است.

برای مراقبت بیشتر از قاب لپ تاپ و جلوگیری از لک شدن قاب، می توان از طلق های محافظ قاب استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که زدن طلق روی همه جای قاب اشتباه است؛ زیرا از تهویۀ هوا جلوگیری میکند. قبل از اقدام به این کار از نحوه ی تهویه ی هوا در لپ تاپ مطلع شوید. برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد.

تعمیر بلندگوی لپ تاپ

تعمیر اسپیکر لپ تاپ یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ است. خدمات مرتبط با این بخش به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان پس از عیب یابی صحیح دستگاه انجام می پذیرد. برخی از شایع ترین اشکالات مربوط که بلندگوی لپ تاپ که در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ مرتفع گشته اند عبارتند از:

  • کارت صدا معیوب است
  • یکی از بلندگوهای لپ تاپ صدایی خش دار و همراه با ترق ترق از خود تولید میکند و نصب مجدد نرم افزار راه انداز کارت صدا و سیستم عامل ویندوز نیز این مشکل را بر طرف نمیکند.
  • یکی از بلندگوهای لپ تاپ کار نمیکند اما بلندگوی دیگر به خوبی کار میکند.