اشتراک گذاری

آموزش تعمیر مادربرد لپ تاپ

آموزش تعمیر مادربرد لپ تاپ به صورت اختصاصی و فوق تخصصی در مرکز تعمیرات لپ تاپ و در بخش مادربرد برای کاربران مهیا است. در این مرکز همه آنچه که برای یک تعمیر اساسی و موفق لازم است، به داوطلب آموزش داده می شود و در نهایت یک داوطلب عادی را به یک تعمیرکار فوق حرفه ای و متخصص تبدیل می کند. 

در این مرکز از حضور کارشناسان ارشد در حوزه آی تی و خاصه مادربرد کمک گرفته ایم تا سطح آموزش ها در حد استاندارد و چیزی فراتر از استاندارد باشد. با حضور در کلاس های آموزش تعمیر مادربرد لپ تاپ می توانید یک شغل با آینده ای درخشان و طلایی برای خود داشته باشید و در نهایت به درآمدی باورنکردنی برسید، زیرا واقعیت این است که در دنیای امروز نیاز به استفاده از ابزارهای این چنینی روز به روز در حال افزایش است و اجرای این تعمیرات یکی از نیاز های اساسی و روزمره کاربران است.

آموزش تعمیر مادربرد لپ تاپ

توضیحات تکمیلی درباره آموزش تعمیر مادربرد لپ تاپ

وقتی صحبت از آموزش می شود در حقیقت صحبت از کتاب و جزوه و واحد درسی و سطوح پایه و پیشرفته مطرح است. برای اینکه یک آموزش با گذشت زمان به اهداف بلند مدت خود نزدیک شود، مستلزم اجرای یک برنامه ریزی دقیق و مدون است که رسیدن به هدف را قطعی کند. 

در آموزش تعمیر مادربرد لپ تاپ همه این مسائل در نظر گرفته شده است و کارشناسان ما به این نتیجه رسیده اند که این آموزش ها باید در دو سطح کلی پایه و پیشرفته ارائه شود. در هر دوره مطالب درخور آن سطح به داوطلب آموزش داده می شود و گام به گام او را برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای و ورزیده آماده می کند. همراه ما باشید تا از این سطوح اطلاعات کاملی به شما دهیم؛

سطح پیشرفته آموزش تعمیر مادربرد لپ تاپ

با ورود به سطح پیشرفته آموزش تعمیر مادربرد لپ تاپ زمان آن رسیده که با همت و تلاش بیشتر همه آنچه را که در سطح قبل آموخته اید، به صورت عملی اجرا کنید و تجربه اجرای تعمیر موفقیت آمیز یک مادربرد را در کارنامه کاری خود ثبت کنید. عیب یابی و تشخیص سلامت قطعات الکترونیک مادربرد، استفاده از انواع تستر ها جهت سهولت در عیب یابی، عیب یابی و اجرای تعمیرات مدارات و نحوه ولتاژ گیری مادربرد، عیب یابی و تعمیر مدار، عیب یابی و تعمیر چیپ جنوبی و چیپ شمالی مادربرد، تعمیر چیپ مادربرد لپ تاپ و ریبال چیپ گرافیک، نحوه استفاده از دستگاهBGA و بسیاری دیگر از مطالب ارزشمند در این دوره لحاظ شده است و کاربر می تواند اطمینان داشته باشد که با دریافت گواهینامه این دوره، به یک تکنسین تعمیر مادربرد لپ تاپ تبدیل خواهد شد.

سطح پایه آموزش تعمیر مادربرد لپ تاپ

در سطح پایه مجموعه ای از اصول تئوری و نظری توسط کارشناسان و اساتید حرفه ای در اختیار کاربر و دواطلب قرار می گیرد. واضح است که برای اجرای یک پروسه تعمیراتی دقیق و بی نقص باید با اجزا و کارایی آن دستگاه به خوبی آشنایی داشته باشیم. به همین دلیل در این بخش نه تنها مادربرد را موشکافی و جراحی می کنیم تا جز به جز آن را به داوطلب نشان دهیم و درباره عملکرد همه اجزای آن توضیح دهیم، بلکه سایر اجزای لپ تاپ که ارتباط مستقیمی با مادربرد دارند هم بررسی می کنیم تا اولین مرحله از یک تعمیر که همان عیب یابی و ریشه یابی عیب است، بدون کوچکترین اختلال و مشکلی انجام شود. گذشتن از این سطح از آموزش تعمیر مادربرد لپ تاپ تقریبا برای همه داوطلبان لازم و ضروری است، مگر آنکه در امتحان تعیین سطح اساتید نمره قابل قبولی بیاورند و مستقیم وارد سطح پیشرفته شوند.

یک نکته طلایی درباره آموزش حرفه ای تعمیر مادربرد لپ تاپ

درست است که با سپری کردن دوره پیشرفته شما به یک تعمیرکار مادربرد تبدیل می شوید و این قابلیت را دارید که به عنوان یک تعمیرکار و تکنسین مادربرد در جایی مشغول به کار شوید، اما نمی توان حقیقت تجربه و نقش آن در اجرای یک تعمیر اساسی را انکار کرد. به همین دلیل است که پس از پایان این دوره به همه داوطلبان و تعمیرکاران پیشنهاد می کنیم که دوره فوق تخصصی مهارت آموزی را نیز طی کنند. تعمیرکاران در این دوره در حقیقت در مقام یک تعمیر کار حرفه ای به آزمون و خطا می پردازند و در تعمیرگاه اختصاصی مادربرد با حضور کارشناسان و اساتید ارشد تجربه آموزی می کنند و به یک باره چندین پله را طی می کنند.

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات در هر زمینه و با هر درجه ای از مشکل و اختلال، بخشی جدا نشدنی و مهم از یک پروسه خدمات رسانی است. در واحد تعمیرات لپ تاپ این نکته مهم به خوبی درک شده و لحاظ شده است. در واحد فوق تخصصی تعمیرات لپ تاپ انواع برند ها و انواع مدل های لپ تاپ با استفاده از تجهیزات عیب یابی و تعمیر پیشرفته و مدرن انجام می شود. خدمات نرم افزاری و خدمات سخت افزاری دو مقوله اصلی و کلی است که در تعمیرات لپ تاپ مطرح است و در مرکز تعمیرات لپ تاپ از حضور متخصصین و کارشناسان ارشد هر حوزه کمک گرفته می شود تا این سرویس بدون هیچ ایرادی ارائه گردد.

نمایندگی لپ تاپ

در نمایندگی لپ تاپ تلاش کرده ایم با شناخت همه نیاز های کاربران، هر آنچه که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش مطرح است، فراهم کنیم تا در نهایت رضایت مشتری را به دست آوریم. در حقیقت در نمایندگی رسمی لپ تاپ اصل مشتری مداری از اصول پایه و اولیه ای است که همه پرسنل به آن توجه ویژه ای دارند و آن را سر لوحه همه فعالیت های خود قرار می دهند. در نمایندگی مجاز لپ تاپ همه فعالیت های قانونی است. هر لپ تاپی از هر برندی با خدمات پس از فروش اصل و شرکتی وجود دارد و در نهایت مشتری این فرصت طلایی را خواهد داشت تا از تسهیلاتی ویژه و منحصر استفاده کند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩