اشتراک گذاری

تعمیر قاب لپ تاپ

قاب لپ تاپ از آن دست قطعاتی است که احتمال بروز شکستگی و آسیب در آن وجود دارد. بنابراین توصیه می شود اگر از آن قسم کاربرانی هستید که مرتب در حال جابجایی و مسافرت هستید، پیش از خرید لپ تاپ مورد نظرتان، توجه ویژه‌ای به این بخش از دستگاه مبذول دارید. عدم توجه به این بخش از دستگاه، ممکن است سبب آسیب آن و در نتیجه شکستگی و تعویض آن گردد.

در صورت بروز اشکال در قاب لپ تاپ می توانید خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ را با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ دریافت نمایید. کارشناسان ما در پارت تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ، اشکال پیش آمده در قاب و اتصالات این بخش از دستگاه را بررسی کرده و با تعیین سطح خرابی پیش آمده در آن اقدام به تعمیر و یا تعویض می نمایند.

تعمیر قاب لپ تاپ

خرابی های رایج قاب لپ تاپ

برخی از قطعات لپ تاپ ها، احتمال بروز خرابی و شکستگی در آنها دوچندان است. این امر هم به دلیل محل قرارگیری این قطعات در لپ تاپ و هم به دلیل کارکردی است که دارند. به عبارتی دیگر، برخی قطعات، نظیر کیبورد، ال سی دی، قاب پشت و مواردی از این دست، به دلیل آنکه در بخش خارجی دستگاه جاگیر شده اند، این احتمال وجود دارد که با اندک ضربه ای دچار شکستگی و خرابی گردند.

در صورت بروز شکستگی و خرابی در این قطعات، آنچه که مهم خواهد بود دو موضوع است؛ یک آنکه آیا امکان تعمیر این قطعات وجود دارد و دو آنکه آیا تعمیر آنها بصرفه‌تر از تعویض آنهاست؟ اگر شما کاربران گرامی دارنده یکی از لپ تاپ ها هستید و در حال حاضر قاب این دستگاه دچار مشکل شده است می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ و مراجعه به پارت تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت.

تعمیر قاب شکسته لپ تاپ در کدام موارد ضروری است؟

در صورتی که قاب لپ تاپ شکسته باشد و یا حتی یک ترک جزئی داشته باشد، باید هرچه زودتر قاب شکسته را تعمیر و یا تعویض نمود. ممکن است گاهی قاب از بدنه جدا شود که باعث می شود تا سلامت ال سی دی به خطر افتد. پرت شدن از ارتفاع یا افتادن یک شئ سنگین روی لپ تاپ، ممکن است باعث شکستگی یا ترک خوردگی قاب شود. در همه این موارد، تعمیر قاب شکسته لپ تاپ ضروری است گاهی هم امکان دارد نتوان قاب را تعمیر کرد و تکنسین ناچار به تعویض آن شود.

نگهداری از قاب لپ تاپ؛ ترفندها و راهکارها

  • برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتان نرم و نم‌دار استفاده نمایید.
  • استفاده از مایعات آن هم به طور مستقیم برای پاک کردن قاب ممنوع است. زیرا امکان ورود مایع مورد استفاده به داخل دستگاه وجود دارد. در صورت بروز این اشکال می توانید به کارشناسان ما در مرکز تعمیر قاب لپ تاپ مراجعه نمایید.
  • توصیه کارخانه های سازنده برای تمیز کردن کل بخش بیرونی لپتاپ هر یک سال و برای بخش داخلی هر ۲ الی ۳ سال در حالت استفاده نرمال است.
  • شکستگی قاب لپ تاپ غالباً قابل ترمیم و بهبود است زیرا قاب اکثر مدل ها موجود است و امکان تعویض آنها وجود دارد.
  • در زمان بستن درب لپ تاپ، تا انتها قاب را با دست کنترل کنید و در لحظات آخر رهایش نکنید زیرا در صورت ضربه خوردن امکان آسیب به هارد دیسک وجود دارد.
  • توجه شود که باز شدن درب لپ تاپ، بیش از حدی که لولای آن اجازه می دهد، باعث شکستن پایه های لولای لپ تاپ می شود. در نتیجه ترمیم یا تعویض قاب لازم ضروری می گردد.
  • در صورتی که اثر انگشتانتان بر روی قاب و درب لپ تاپ باقی می ماند و این موضوع شما را آزار می دهد می توانید از طلق های محافظ استفاده نمایید.
  • در صورت استفاده از طلق به تهویه درست هوا توسط فن لپ تاپ توجه نمایید.
تعویض قاب لپ تاپ

نکات مهم در تعمیر قاب لپ تاپ

تعمیر قاب لپ تاپ و یا تعویض آن منوط به داشتن یک قاب مشابه است. به عبارتی دیگر تعویض قاب نمایشگر لپ تاپ در صورتی امکان پذیر است که تعمیرگاهی که به آن مراجعه کرده اید، قاب نمایشگر لپ تاپ شما را داشته باشد. اگرچه در غالب موارد قاب های مشابه به سختی یافت می شوند اما مرکز تعمیرات لپ تاپ برخوردار از آرشیو جامعی از کلیه لوازم جانبی انواع لپ تاپ به ویژه قاب های لپ تاپ است. این امر سبب گشته تا مراجعان به این مرکز نیازی به جستجوهای کسالت بار و زمانبر نداشته باشند و با یک بار مراجعه بتوانند کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. تعمیر قاب لپ تاپ در این مرکز بر اساس هزینه مصوب اتحادیه تعمیرکاران، در کمترین زمان و با نمونه اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد.

تعویض قاب لپ تاپ

در صورتی که مشکل پیش آمده در قاب لپ تاپ، شکستگی و یا ترک باشد، این اشکال عموماً قابل رفع است. برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قاب لپ تاپ با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند که تا حد امکان محل چسب کاری دیده نشود. اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد، قاب شکسته تعویض می شود. گاه اشکالاتی نیز در درب لپ تاپ ایجاد می شود که عموماً به دلیل خرابی لولا یا قاب یا شاسی است. برای پیشگیری از بروز این اشکالات، می توان از طلق های محافظ قاب استفاده کرد. توجه داشته باشید که نباید طلق استفاده شده تمامی قاب را بپوشاند زیرا این کار از تهویۀ هوا جلوگیری میکند.

قبل از اقدام به این کار از نحوه ی تهویه ی هوا در لپ تاپ مطلع شوید. نکته آخر آنکه برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد. درهر حال شما کاربران گرامی در صورت مواجه با هر گونه اشکال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط را دریافت کنید.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

تهران لپ تاپ در جایگاه ارائه دهنده تعمیرات فوق تخصصی و حرفه ای انواع برندهای لپ تاپ، سال هاست به عنوان مرکزی معتبر مطرح بوده و مورد اعتماد مشتریان گرامی واقع گشته است. مشتری مداری همواره رکن اصلی تهران لپ تاپ بوده است و متخصصان و کادر فنی تهران لپ تاپ احترام به حقوق مشتریان را در مراحل مختلف تعمیر سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده اند. این مرکز  در راستای تحقق اهداف خود از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته است. بد نیست بدانید که متخصصین تهران لپ تاپ از بین برترین کارشناسان تعمیر لپ تاپ برگزیده شده و پس از گذراندن دوره های تخصصی و بین المللیِ تعمیر لپ تاپ به  این مرکز  راه یافته اند.‌

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید