اشتراک گذاری

تست باطری لپ تاپ

یکی از عوامل تاثیرگزار بر کارکرد لپ تاپ باطری آن می باشد. به طور کلی اگر باطری لپ تاپ آسیب دیده باشد دستگاه روشن هم نمی شود. باتری ها معمولا به دلیل عدم شارژ به موقع و یا استفاده ی زیاد دچار اسیب دیدگی می شوند. به همین خاطر در مقاله زیر به توضیح خرابی های باطری لپ تاپ و تست باطری لپ تاپ می پردازیم. در صورت بروز هر گونه مشکل در باتری لپ تاپ می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه کرده و مشکل را با متخصصین ما در میان بگذارید.

تست باطری لپ تاپ

مراحل تست میزان سلامت باتری لپ تاپ

  • در منوی استارت عبارت CMD را تایپ کنید و سپس بر روی Command Prompt کلیک کنید.
  • پس از باز شدن پنجره CMD کد زیر را در آن تایپ کنید و کلید اینتر را فشار دهید:
  • Powercfg /Batteryreport
  • گزارش میزان سلامت باتری در یک فایل با فرمت HTML در محلی که CMD قرار دارد ذخیره می شود.
  • معمولا CMD در آدرس C:WindowsSystem32 قرار دارد و این فایل HTML این به این آدرس خواهد رفت.
  • می توانید این فایل HTML را توسط یک مرورگر اینترنت باز کنید و مشاهده کنید.

اگر با چک کردن این گزارش متوجه شدید که عملکرد باتری لپ تاپ کاهش داشته است ، می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ این مشکل را برطرف کنید.بد یست بدانید روشن ماندن زیاد دستگاه و استفاده ی بیش از اندازه از آن درصد فرسودگی باتری لپ تاپ را بالا میبرد و لپ تاپ زودتر دچار اختلال می شود.

مراحل تست میزان سلامت باتری لپ تاپ

نرم افزار های حفظ سلامت باطری لپ تاپ

برای سالم تر ماندن لپ تاپ خود می توانید نرم افزار های موجود در سایت های رسمی را دانلود کنید. این نرم افزار ها با نظارت بر چرخه ی مصرف باتری این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که کارکرد باتری و میزان مصرف را کنترل نماید. استفاده از این نرم افزار ها باعث بهبود و افزایش عمر باتری می شود. بهره مندی از این رنم افزار ها کمک میکند تا خودتان به تست باطری لپ تاپ  بپردازید. قابلیت این نرم افزار ها در این مبحث برایتان ذکر می کنیم:

  • خواندن درجه گرمای CPU , HDD.
  • نمایش وضعیت سلامت باطری و میزان از دست رفته سلول های باتری
  • تغییر خودکار وضعیت مصرف باتری
  • نظارت بر چرخه مصرف باتری.
  • یادآوری جهت کالیبره کردن باطری
  • اطلاعات کامل باتری.

چه موقع باتری لپ تاپ را تعویض کنیم؟

بهترین کار برای جلوگیری از آسیب دیدگی لپ تاپ تعویض به موقع باتری آن می باشد. یکی از نشانه های بارز برای زمان تعویض باتری لپ تاپ کاهش کارایی آن می باشد. به این صورت که دستگاه به طور معمول قابلیت استفاده تا ۴ ساعت را با باتری داشته است و حالا این زمان به ۳۰ دقیقه تغییر کرده است.

ویندوزها قابلیت هشدار کارکرد باتری لپ تاپ را ندارند اما زمانی که کارکرد باتری به حداقل برسد ویندوز این مسئله را تشخیص داده و هشدار می دهد. توصیه ی اکید ما به کاربران این است که هشدار ها را جدی گرفته و سریعا به نمایندگی معتبر تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنند. در این زمان فشار آوردن به دستگاه می تواند باعث بروز اختلالات دیگر هم بشود. به همین دلیل تست باطری لپ تاپ کمک میکند تا به موقع برای تعمیر آن اقدام کنید.

نمایندگی لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ با ارائه ی خدمات در سطح عالی توانسته است انتخاب اول کاربران باشد. این نمایندگی با بهره مندی از متخصصان و مهندسان نمونه ی کشور بالاترین سطح تقاضای مشتریان را پاسخگو بوده است. نمایندگی رسمی لپ تاپ امکان خرید انواع برند های لپ تاپ را برای مشتریان فراهم نموده است. نمایندگی مجاز لپ تاپ تمام خدمات مرتبط با تعمیرات و گارانتی لپ تاپ را ارائه می کند. نمایندگی لپ تاپ با تکیه بر اصول مشتری مداری از کاربران پشتیبانی و حمایت می کند.

تعمیرات لپ تاپ

واحد تعمیرات لپ تاپ با گردآوری مهندسان مجرب این امکان را دارد  تا تمام عیوب پیش آمده برای دستگاه را برطرف کند و در کمترین زمان دستگاه را سالم به مشتری تحویل دهد. لازم به ذکر است که باتری لپ تاپ ها گاهی با تعمیر کیفیت اولیه خود را  به دست می آورند. تست باطری لپ تاپ نیز دراین مرکز انجام می شود. اما در برخی موارد نیاز است تا باتری لپ تاپ تعویض شده و با یک باتری جدید جایگزین شود. تعویض و تعمیر باتری لپ تاپ در این مرکز تعمیر می شود. این تعمیرات صرفا بریا یک برند خاص نیست و تمامی برند های مختلف لپ تاپ را شامل می شود.

3/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩