اشتراک گذاری

ارتقا سخت افزاری لپ تاپ

کاربران دستگاه هایی نظیر لپتاپ، آل این وان، pc و.. ، غالباً پس از قدیمی شدن دستگاه مورد استفاده شان، درصدد می گردند تا آن را ارتقاء دهند. اما اشکالی که در ارتباط با این دستگاه‌ها وجود دارد، آن است که امکان ارتقا سخت افزاری آنها در تمامی قطعات وجود ندارد. به ویژه آنکه در طول سال‌های اخیر، ساختار فیزیکی این محصولات به سوی ظرافت و فشردگی دو چندان بوده است. 

اگر شما کاربران گرامی نیز از صاحبان لپ تاپ ‌های نسبتاً قدیمی هستید و به دلایلی تصمیم به ارتقا سخت افزاری لپ تاپ مورد استفاده‌تان گرفته‌اید، توصیه می‌شود پیش از اقدام به این کار، بایدها و نبایدهای ارتقا لپ تاپ را مدنظر قرار دهید. برای مثال آیا امکان ارتقا تمامی قطعات لپ تاپ وجود دارد و در این باره محدودیتی شامل دستگاه نمی‌شود؟ 

دیگر آنکه این کار تا چه میزان برای دستگاه شما ضروری است و آیا بهسازی عملکرد دستگاه راه دیگری جز ارتقا ندارد؟ در این مقاله برآنیم تا پاسخگوی برخی از رایج‌ترین پرسش‌های شما کاربران گرامی درباره بایدها و نبایدهای ارتقا سخت افزاری لپ تاپ باشیم.

ارتقا سخت افزاری لپ تاپ

تشخیص امکان ارتقا سخت افزاری لپ تاپ

توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی، جهت دست‌یابی به یک برآورد کلی در زمینه هزینه، قطعات قابل ارتقا لپ تاپ خود را مشخص نمایید. برای این کار راه‌های گوناگونی وجود دارد که از میان آنها، یکی از مطمئن‌ترین‌ها، مراجعه به وب سایت رسمی شرکت Crucial است. 

شرکت Crucial یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان RAM و SSD در جهان است، که نرم افزار کاربردی را برای بررسی وجود امکان ارتقا سخت افزاری لپ تاپ، توسعه داده است و از طریق سایت خود در اختیار کاربران قرار داده است. جهت استفاده از این نرم افزار مراحل زیر را دنبال نمایید:

ترفند های تنظیم نور لپ تاپ در این مقاله !

  • ابتدا به وب سایت شرکت Crucial مراجعه کنید.
  • سازنده لپ تاپ خود را انتخاب کنید.
  • در این مرحله می بایست خانواده لپ تاپ خود را انتخاب کنید.
  • مدل دقیق لپ تاپ خود را انتخاب نمایید.
  • حال بر روی گزینه Find upgrade کلیک کنید.
  • با این جستجو شما احتمالا بتوانید پاسخ برخی از پرسش های خویش نظیر اینکه لپ تاپ شما از چه مدل RAM پشتیبانی می کند، آیا امکان نصب SSD در دستگاه شما وجود دارد و مواردی از این دست را پیدا کنید. این ابزار تولیدات برند Crucial را نمایش می دهد، اما با آگاهی از نوع قطعه ای که در لپ تاپ شما قابل ارتقا است می توانید از قطعات هر سازنده‌ای استفاده کنید.

بایدها و نبایدهای ارتقا سخت افزاری لپ تاپ

متقاضیان این سرویس یعنی کاربرانی که دارنده یکی لپ تاپ های نسبتاً قدیمی هستند و یا کاربرانی که احساس می کنند به دلیل رم پایین دستگاه، امکان پردازش سریع اطلاعات و اجرای برنامه های سنگین توسط دستگاه وجود ندارد می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ تخصصی ترین سرویس های مرتبط با ارتقا سخت افزاری لپ تاپ را دریافت نمایند. 

همانگونه که می دانید ارتقا لپ تاپ به سریع تر اجرا شدن برنامه ها و سرعت بالا سوئیچینگ کمک خواهد کرد. با ارتقای رم لپ تاپ ظرفیت بیشتری برای داده ها وجود خواهد داشت. اما قضیه به این سادگی ها هم نیست. زیرا رم ها باید با سیستم سازگاری کامل داشته باشند. برای خرید رم لازم است که به نکات مهم درباره سطح سازگاری و کیفیت رم جدید توجه داشت. در هر حال شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعویض قطعات و ارتقا سخت افزاری لپ تاپ را دریافت نمایید.

ارتقا سخت افزاری لپ تاپ در کدام قطعات امکان‌پذیر است؟

برخی قطعات سخت افزاری که امکان تعویض آنها در حین ارتقا سخت افزاری لپ تاپ وجود دارد- عبارتند از: پردازنده، رم، فضای ذخیره سازی، حتی کارت های وای فای، بلوتوث و… . البته تمامی این موارد در نهایت به طراحی شرکت سازنده و مدل دستگاه شما بر می گردد. معمول ترین ارتقا سخت افزاری لپ تاپ که بر روی عموم لپ تاپ ها می توان انجام داد، ارتقا لپ تاپ از نظر رم و حافظه ذخیره سازی اطلاعات است. 

تعویض HDD کهنه و کند با  SDD های جدید و سریع، سرعت خارق العاده ای را به سیستم شما به هنگام باز کردن اپلیکیشن ها و بارگذاری صفحات می دهد. اگر رم نصب شده بر روی دستگاه شما ۴GB است، ارتقا به نمونه های ۸GB و یا ۱۶GB راندمان کاری شما و توان مولتی تسکینگ دستگاه را به شدت افزایش می دهد. یکی دیگر از راحت ترین راه‌ حل موجود جهت مشاهده قطعات قابل ارتقا لپ تاپ مراجعه به سایت شرکت سازنده لپ تاپ و جستجوی مدل دستگاه است.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

بهره‌مندی مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات سرویس و بهسازی دستگاه های لپ تاپ، کیفیتِ خدماتِ ارائه شده در این راستا را ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت بیش از پیش مشتریان و کاربران لپ تاپ‌ ها گردیده است.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با لپ تاپ خویش را دریافت نمایید. ارتقا سخت افزاری لپ تاپ، تعمیر مشکلات مرتبط با صفحه نمایش لپ تاپ، رفع مشکل داغی بیش از حد این دستگاه و صدها سرویس تعمیراتی دیگر را می توانید با حضور در این مرکز به تخصصی ترین شکل ممکن دریافت نمایید. دیگر واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ با بهره مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری  و نرم افزاری لپ تاپ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات لپ تاپ به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در لپ تاپ ها می ‌باشند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩