اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ دل

برای تعمیر لپ تاپ دل و دریافت تخصصی ترین خدمات و سرویس ها در این زمینه، کافی است با نمایندگی مجاز تعمیرات لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. مجرب ترین تکنسین های تعمیر لپ تاپ در کارگاه های مجهز نمایندگی تهران لپ تاپ، دستگاه شما را عیب یابی کرده و تمامی اقدامات لازم برای ترمیم آن را انجام می دهند. برای تعمیر لپ تاپ dell، قطعات آسیب دیده شناسایی شده و ترمیم یا تعویض می شوند. این مجموعه به شما تضمین می دهد که قطعات جدید، اورجینال هستند و به هیچ عنوان از قطعات یدکی غیر اورجینال استفاده نمی شود. برای آشنایی بیشتر با روند تعمیر لپ تاپ دل و نحوه دریافت این خدمات، ادامه مطلب را دنبال کنید.

تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیرات لپ تاپ دل در محل

یکی از بهترین خدماتی که نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد، تعمیر لپ تاپ دل در محل است؛ با این وجود درصورت خرابی لپ تاپ، نیازی نیست که به دنبال یک مرکز تعمیرات لپ تاپ معتبر بگردید و هزینه و زمان زیادی را برای بردن سیستم خود به آن مرکز صرف کنید، تنها کافیست که با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل از نیروهای مجربی برخوردار است که پس از تماس شما به آدرس مورد نظر اعزام شده و با عیب‌یابی دقیق سیستم شما به رفع مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن می‌پردازند؛ درنهایت نیز جهت اطمینان از برطرف شدن مشکل سیستم شما آن را مورد بررسی قرار می‌دهند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از سرویس در محل نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

کاربران کلیه لپ تاپ های دل می‌توانند در صورت نیاز به سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با لپ تاپ مورد استفاده‌شان، به نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل مراجعه کرده و خدمات تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و کلیه لپ تاپ های دل را شامل می‌گردد.

تعمیرات لپ تاپ دل در این مرکز به دلیل اِعمال پاره ای از عملیات گردگیری و بازیابی در حین تعمیر منجر به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و رفع عیوب نهفته آن گشته و سبب می گردد تا کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید. حضور کارشناسان کاربلد، باتجربه و کاردان سبب گشته تا سطح کیفی خدمات تعمیرات لپ تاپ دل دراین مرکز، گارانتی گشته و درصد بازگشت عیوب پس از تعمیر، به حداقل میزان ممکن برسد.

تعمیرات سخت‌افزاری لپ تاپ dell

خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل تنها به برطرف کردن مشکلات نرم‌افزاری این دستگاه محدود نمی‌شود بلکه این مرکز از تکنسین‌های متخصصی در زمینه عیب‌یابی و تعمیرات سخت‌افزاری انواع لپ تاپ‌های دل نیز برخوردار می‌باشد. تکنسین‌های مجرب نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل علاوه‌بر عیب‌یابی دقیق، مشکلات رایج سخت‌افزاری لپ تاپ دل شامل:

خرابی فن، خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن لپ تاپ دل، خرابی تاچ پد و کند شدن سرعت این سیستم را با مهارت و تخصص بالایی که دارند به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کنند. بنابراین درصورت بروز هرگونه مشکل سخت‌افزاری برای لپ تاپ دل می‌توانید به یکی از شعبه‌های نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل مراجعه کنید و از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه بهره‌مند شوید.

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل

مشکلاتی که ممکن است با مشاهده ی آن ها نیاز به تعمیر کیبورد لپ تاپ دل داشته باشید عبارتند از: تایپ اشتباهی حروف، آسیب دیدگی کلیدها و از کار افتادن صفحه کلید مثلا با فشردن یک کلید، دو کاراکتر همزمان تایپ می شود، تعدادی از کلید ها در یک ردیف خاص( به شکل عمودی یا افق) کار نمی کنند یا کیبورد اصلا عمل نمی کند. این موارد بخشی از مشکلات کیبورد لپ تاپ هستند که کار کردن با این قطعه را دشوار می سازد. با انتخاب و اجرای روش مناسب برای تعمیر کیبورد لپ تاپ دل، می توان این مشکلات را برطرف کرد. بعد از بررسی و عیب یابی لپ تاپ دل، ممکن است متوجه شویم هیچ مشکل سخت افزاری وجود ندارد و مسئله تنها با اصلاح تنظیمات و اقداماتی از این دست برطرف شود. در صورت آسیب فیزیکی کیبورد لازم است کل کیبورد لپ تاپ تعویض شود.

تعمیر قاب لپ تاپ Dell

گاهی ممکن است برای تعمیر لپ تاپ دل و یا سایر برندها، نیاز به ترمیم یا تعویض قاب باشد. نحوه تعمیر قاب لپ تاپ دل، بستگی به شدت آسیب دیدگی این بخش دارد. اگر لولاهای لپ تاپ شکسته یا لق شده باشند، باید آنها را ترمیم یا تعویض کرد. در این حالت معمولا تعمیرکاران از چسب های مخصوصی استفاده می کنند و بخش های شکسته قاب را می چسبانند. اما بعضا دیده شده است که بعد از مدتی، چسب ها خشک شده و مشکلاتی را ایجاد می کنند.

به همین دلیل برخی از تکنسین ها، روش دیگری را برای ترمیم قاب به کار می بندند. به این ترتیب که تکه های شکسته و از بین رفته قاب را می سازند و آنها را با قسمت های سالم، همسان سازی می کنند. اگر قاب فلزی یا چدنی باشد، بخش های آسیب دیده جوش می خورند. در قاب های پلاستیکی و فایبر گلاس هم قسمت های شکسته لحیم می شوند.

تعمیر لولای لپ تاپ دل

لولای لپ تاپ ممکن است بر اثر ضربه، تعمیرات اشتباه و مواردی از این دست آسیب ببیند. این مسئله ممکن است مشکلاتی را نیز برای ال سی دی و کیبورد ایجاد کرده و این بخش ها را در معرض آسیب دیدگی قرار دهد. اگر لولا بشکند، شل شود و یا بیش از حد سفت شده باشد، باید هرچه زودتر آن را ترمیم کرده و یا تعویض نمایید. خوشبختانه تعمیر لولای لپ تاپ دل و دیگر برندها، کار دشواری نیست و تعمیرکاران ماهر، با سادگی از عهده انجام دادن آن بر می آیند. تیم تعمیرات لپ تاپ دل، برای ترمیم لولا به بهترین شکل، در خدمت شما هستند.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ Dell

تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل، در حالت کلی تفاوتی با ترمیم نمایشگر دستگاه های سایر برندها ندارد. این کار در شرایطی انجام می شود که تصاویر به درستی نمایش داده نشوند یا نمایشگر آسیب دیده باشد. مثلا زمانی که نور کم میشود، صفحه سیاه می شود و یا تصویر ایراداتی دارد، باید نمایشگر را بررسی و ترمیم کرد. کارشناسان تعمیر لپ تاپ dell تلاش می کنند که در وهله اول، نمایشگر را ترمیم کنند. با این حال، گاهی آسیب دیدگی این قطعه به اندازه ای است که عملا امکان ترمیم وجود نداشته و راهی جز تعویض آن نیست.

تعمیر فن لپ تاپ دل

برای تعمیر فن لپ تاپ دل و دیگر برندها باید به شدت آسیب دیدگی این قطعه توجه کرده و مطابق با آن عمل نمود. اولویت تیم تعمیر لپ تاپ دل، ترمیم فن است. اما اگر این قطعه قابل ترمیم نباشد، آن را با نمونه جدید جایگزین می کنند. خاموش شدن خود به خود لپ تاپ، سر و صدای غیر عادی فن، داغ کردن لپ تاپ به میزان غیر عادی و خنک نشدن آن و شنیده شدن صدای تق تق از سیستم در حین کار، همگی علائم و نشانه های خرابی فن هستند. در صورت مشاهده هریک از این علائم، هرچه زودتر اقدام به ترمیم یا تعویض فن کنید تا دیگر اجزای دستگاه در معرض آسیب دیدگی قرار نگیرند.

تعمیر یا تعویض تاچ پد لپ تاپ دل

در برخی از موارد ممکن است به دلیل ضرب خوردگی یا مشکلاتی دیگر، تاچ پد لپ تاپ دل دچار خرابی هایی در اتصال دستگاه شده باشد البته در صورتی که خرابی های تاچ پد زیاد نباشد می توان آن را تعمیر کرد.

در این موارد باید از یک مرکز تخصصی تعمیراتی معتبر بخواهید تا ابتدا دستگاه را عیب یابی نموده و در صورتی که تعمیر آن امکان پذیر باشد، اقدام به به تعمیر تاچ پد نماید.

در صورتی که مشکل تاچ پد به دلایل نرم افزاری اتفاق افتاده باشد نیز می توانید با یک تماس با متخصصین ما به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن مشکلات نرم افزاری لپ تاپ دل خود را برطرف نمایید.

تعمیرات نرم‌افزاری لپ تاپ دل

بوت نشدن و نمایش صفحه آبی رنگ، عدم سازگاری برخی از برنامه‌ها با سیستم عامل و عدم اتصال به اینترنت از مشکلات رایجی هستند که اکثر کاربران لپ تاپ دل آن‌ها را تجربه کرده‌اند. این مشکلات ممکن است منشأ نرم‌افزاری داشته باشند که یا به دلیل نصب برخی از نرم‌افزارهای مخرب یا بهم‌ریختگی تنظیمات سیستم به وجود آیند. در برخی موارد به راحتی هم قابل حل می‌باشند و در برخی دیگر مشکل جدی بوده و باید توسط تکنسین‌های متخصص نمایندگی لپ تاپ دل بررسی شود.

نمایندگی لپ تاپ دل از نیروهای ماهر و آموزش دیده‌ای برخوردار است که ضمن آشنایی با مشکلات ریز و درشت نرم‌افزاری لپ تاپ دل، به خوبی با راه حل برطرف کردن آن‌ها به صورت تخصصی آشنایی دارند از این‌رو می‌توانند با سرعت بالایی مشکلات نرم‌افزاری این دستگاه را برطرف کنند. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم درصورت بروز هرگونه مشکلی نرم‌افزاری برای لپ تاپ خود آن را به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل بسپارید.

رفع ارور صفحه آبی لپ تاپ دل

صفحه آبی مرگ یا (Blue Screen of Death BSOD) معمولا در نتیجه نصب نادرست نرم افزار ها، بهم ریختن تنظیمات سیستم یا مشکلات سخت افزاری مشاهده می شود. در هنگام کار با ویندوز و رخ دادن دلایلی مختلف ممکن است ناگهان با صفحه آبی رو به رو شوید و خود به خود برطرف شود. اما آبی شدن صفحه لپ تاپ به صورت مداوم و مکرر قطعا نشان دهنده یک مشکل جدی است که باید هرچه زودتر آن را پیگیری و برطرف کنید. اگر به صورت مکرر به ارور صفحه آبی در لپ تاپ دل مواجه می شوید. لازم است به سرعت با تعمیرکار تماس گرفته و به نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل مراجعه نمایید.

تعمیر لپ تاپ دل با توجه به مشکلات هارد دیسک در این دستگاه ها

هارد لپ تاپ را نیز می توان به عنوان یکی دیگر از قطعات مهم این دستگاه ها در نظر گرفت. این قطعه به عنوان حافظه دستگاه، حجم بالایی از داده های لپ تاپ را در خود ذخیره می کند. دستگاه شما برای بالا آمدن و کارکرد خود نیاز به دسترسی به این داده ها دارد. در نتیجه خرابی هارد دیسک یا سوختن آن، موجب غیر قابل استفاده شدن لپ تاپ می شود. موارد زیر معمولا نشان دهنده وجود مشکل در هارد دیسک است:

  • نمایش یک صفحه آبی رنگ بعد از روشن شدن لپ تاپ و بالا نیامدن ویندوز
  • قفل شدن لپ تاپ روی صفحه اول ویندوز و بالا نیامدن برنامه های دستگاه
  • دستگاه در تلاش برای روشن شدن و بالا آمدن است اما با این حال هیچ واکنشی در آن دیده نخواهد شد

اگر با مواردی که نشان دهنده بروز مشکل در هارد دیسک لپ تاپ دل است مواجه شدید، باید سریعا برای رفع مشکل هارد دیسک، به مراکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ دل مراجعه کنید تا اقدامات لازم برای شما انجام شود. در مواردی می توان با تعمیر این قطعه داده های آن را بازیابی کرد، اما گاهی نیز برای بازگرداندن عملکرد قبلی دستگاه، باید هارد دیسک آن را عوض کرد. مرکز تعمیر لپ تاپ دل می تواند طیف وسیعی از خدمات با کیفیت را در خصوص مشکلات متعدد این دستگاه ها ارائه دهد.

چه مشکلاتی برای نمایشگر لپ تاپ dell ممکن است به وجود بیاید؟

صفحه نمایش در لپ های مختلف یکی از بخش های مهم در عملکرد کلی دستگاه محسوب می شود. طیف وسیع مشکلاتی که برای این قطعات ممکن است ایجاد شود در اثر وارد شدن ضربه، زمین خوردن، ورود آب به ال سی دی دستگاه و نوسانات برقی ایجاد خواهد شد. با این حال انواع مشکلات زیر ممکن است در نمایشگر لپ تاپ دل دیده شود که تعمیرات لپ تاپ دل با توجه به این که کدام مشکل در دستگاه ایجاد شده است، انجام خواهد شد:

  • شکستن ال سی دی لپ تاپ
  • سیاه شدن صفحه نمایش دستگاه
  • نمایش خطوط برفک مانند روی نمایشگر دستگاه
  • ممکن است تصاویر به صورت مخدوش و راه راه نمایش داده شوند
  • ممکن است صفحه نمایش لپ تاپ بسوزد و کلا نمایشگر بالا نیاید
  • پرش یا لرزش تصویر در نمایشگر لپ تاپ
  • پارگی فلت های نمایشگر و قطع شدن آی سی های تصویر
  • وجود خطوط رنگی یا سیاه و سفید روی صفحه نمایش لپ تاپ
  • کم نور شدن نمایشگر لپ تاپ دل و تاریک شدن تصویر نمایش داده شده

این مشکلات و طیف وسیعی از حالت های دیگری که در لپ تاپ های دل دیده می شود، نیاز به تعمیر لپ تاپ دل به صورت تخصصی را ایجاد کرده و حتما باید برای رفع مشکلات ایجاد شده در نمایشگر لپ تاپ از مراکز تخصصی کمک گرفت.

تعمیر لپ تاپ دل

بهترین روش برای بازیابی اطلاعات لپ تاپ دل کدام است؟

برترین و بهترین روش‌های موجود جهت ریکاوری اطلاعات لپ تاپ دل، ریکاوری با pc3000 است. بازیابی داده‌ها با این ابزار در حال حاضر امن‌ترین و بهترین شیوه موجود است. بازیابی اطلاعات با این روش اگرچه به صورت صد در صدی نیست اما در قیاس با دیگر روش‌های بازیابی، امن‌تر و قابل اعتمادتر است. بد نیست بدانید که قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی در سطح دنیاست pc3000 است. این ابزار توانایی بازیابی اکثر اطلاعات از دست رفته لپ تاپ را دارد.

به طور کلی در بسیاری از اشکالات پیش آمده برای هارد لپ تاپ، نظیر ایرادات نرم افزاری (مواردی چون دیتکت نشدن، بدسکتوری، مشکلات ماژولی و مواردی از این دست) امکان بازیابی اطلاعات لپ تاپ با pc3000 وجود دارد. اما در شرایطی که اشکالات ایجاد شده در هارد مواردی نظیر شکستگی هد، سوختن موتور و یا سوختن هد را شامل شود، تنها راه چاره تعویض و جراحی هارد است. البته برای بازیابی اطلاعات لپ تاپ گزینه‌های دیگری چون استفاده از نرم افزارهای بازیابی وجود دارد که به دلایلی چندان توصیه نمی‌شود. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش نیز با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ قابل دریافت است.

تعویض ال سی دی لپ تاپ dell در چه شرایطی انجام می شود؟

برخی از مشکلاتی که در نمایشگر لپ تاپ دل مشاهده می شود، قابلیت تعمیر را دارد و گاهی اوقات می توان با تعویض برخی قطعه ها، مشکل را برطرف کرد. با این حال ممکن است آسیبی که به ال سی دی دستگاه وارد شده است بسیار جدی باشد و نتوان آن را تعمیر کرد. به هر حال بنا به تشخیص تعمیرکاری که کار تعمیر لپ تاپ دل را انجام می دهد، اگر بنا به تعویض ال سی دی باشد، باید در قدم اول یک ال سی دی اورجینال و متناسب با دستگاه خریداری شود.

در ادامه در مراکز تخصصی تعمیر لپ تاپ دل ، مراحل زیر برای تعویض ال سی دی لپ تاپ دل با توجه به مدل دستگاه و مشخصاتی که در دفترچه راهنمای آن ذکر شده است انجام خواهد شد:

  • با باز کردن پیچ ها و خار های قسمت نمایشگر، قاب آسیب دیده جدا می شود
  • جدا کردن تمام اتصال هایی که ال سی دی با مادر برد دارد و در ادامه جدا کردن ال سی دی از لپ تاپ؛ این مرحله نیز باید به دقت مطابق مدل دستگاه انجام شود
  • بعد از جدا کردن ال سی دی آسیب دیده، ال سی دی جدید با نهایت دقت و به صورت صحیح باید نصب شود و اتصال های آن نیز برقرار شود
  • بستن پیچ و خار ها و قرار دادن قاب دستگاه و در نهایت بررسی کارکرد صحیح ال سی دی جدید نصب شده روی لپ تاپ دل

دلیل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ دل چیست؟

یکی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در لپ تاپ های دل به ویژه اینسپایرون ان 5520، مشکل خاموش شدن ناگهانی است. در ارتباط با این اشکال نیز مهم ترین و بهترین کار عیب یابی دستگاه پیش از هر گونه اقدامی جهت تعمیر است. تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ دل نشان داده که خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ عمدتاً به دلیل فعال شدن سیستم «خود صیانتی» یا Self-Protecting اتفاق می‌افتد.

این سیستم در مواقع حساس و بحرانی که احتمال آسیب وجود دارد سیستم را به کلی خاموش یا Shut Down می‌کند. برخی از اتفاقاتی که ممکن است سبب فعال شدن سیستم خودصیانتی در لپ تاپ گردند شامل مواردی چون افزایش دمای لپ تاپ، وجود اشکال سخت افزاری در لپ تاپ، خرابی باتری لپ تاپ، وجود اشکالاتی در رم  لپ تاپ، ولتاژ شارژ اشتباه، وجود اختلال در عملکرد درایور گرافیک یا Display و در نهایت وجود بدافزار یا ویروس است. برای رفع این اشکال نیز نیاز است تمامی این موارد چک شده و در صورت نیاز برطرف گردند.

تعمیرات لپ تاپ دل در صورت بروز مشکلاتی در مادر برد دستگاه

یکی دیگر از قطعات سخت افزاری مهم و اصلی دستگاه های هوشمند از جمله لپ تاپ های دل، مادر برد آن است. مادر برد به نوعی نقش فرمانده مرکزی دستگاه را به عهده داشته و رابط بخش های متفاوت لپ تاپ است. قطعات متعددی روی این بخش سوار می شوند. خرابی مادربرد و مشکلات متعددی که در آن ایجاد می شود، عملکرد لپ تاپ را مختل کرده و به این ترتیب برای انجام تعمیر لپ تاپ دل، تعمیرکار با بررسی مشکلات مادر برد اقدام به رفع آن ها خواهد کرد. از جمله مشکلاتی که می توان بروز آن ها را با مادر برد مرتبط دانست شامل موارد زیر می شود:

  • خاموش شدن ناگهانی و بدون زمینه لپ تاپ دل
  • عدم امکان نصب سیستم عامل ویندوز روی لپ تاپ دل
  • لپ تاپ دل شارژ نمی شود در حالی که باتری و شارژر دستگاه مشکلی ندارد اما توانایی شارژ کردن دستگاه را ندارند
  • عملکرد لپ تاپ دل بسیار کند است
  • به هم ریختگی تصویر نمایش داده شده روی لپ تاپ
  • در حالی که دستگاه روشن می شود و صدای فن آن شنیده می شود، اما هیچ گونه اثری از عملکرد آن دیده نمی شود

این حالت ها به صورت کلی طیف وسیعی از مشکلاتی از این قبیل در دستگاه می تواند دال بر خرابی و بروز مشکل در مادربرد دستگاه باشد. با این حال، ممکن است دلایل دیگری نیز عامل بروز این حالت ها باشند. به همین دلیل برای بررسی و عیب یابی دستگاه، باید حتما به مراکز تخصصی تعمیر لپ تاپ دل مراجعه کنید. در اثر ضربه و زمین خوردن لپ تاپ، نوسانات برقی، ورود آب به لپ تاپ و … ممکن است مادربرد لپ تاپ آسیب ببیند و نیاز به تعمیر یا حتی تعویض این قطعه وجود داشته باشد.

تعمیر لپ تاپ dell

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ دل

شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیرات لپ تاپ دل در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید و از خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ دل بهره مند گردید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ می‌باشد. خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ دل عبارتند از:

  • کنترل ولتاژ کلیه‌ی مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ‌تاپ دل
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ‌تاپ دل
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ‌تاپ دل (رفع مشکلات  مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ‌تاپ (Modem)
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ‌تاپ دل
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ‌تاپ دل  (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ‌تاپ دل (آداپتور لپ‌تاپ دل )
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ‌تاپ (نوت بوک)
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ‌تاپ دل
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ‌تاپ دل
  • تعمیر و ترمیم شکستگی لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ‌تاپ دل

دیگر خدمات تعمیر لپ تاپ دل

  • تعمیرات مادربرد لپ‌تاپ دل
  • نصب و اصلاح نرم‌افزارهای متناسب با اجزای لپ‌تاپ دل
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی لپ‌تاپ دل
  • بررسی همه جانبه‌ و کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ‌تاپ دل و نیز گشایش قفل (Bios) انواع لپ‌تاپ یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس
  • ترمیم و تعمیر سیلندر، برد، رفع بدسکتور لپ‌تاپ دل
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ‌تاپ دل (مکانیکی و الکترونیکی) …
  • بررسی همه جانبه‌ی LCD و LED به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED  انواع لپ‌تاپ دل
  • تعمیرات لپ‌تاپ دل در بخش گرافیکی  و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ‌تاپ دل  (VGA)

نمایندگی مجاز تعمیر لپ تاپ

تهران لپ تاپ در جایگاه ارائه دهنده تعمیرات فوق تخصصی و حرفه ای انواع برندهای لپ تاپ، سال هاست به عنوان مرکزی معتبر مطرح بوده و مورد اعتماد مشتریان گرامی واقع گشته است. مشتری مداری همواره رکن اصلی تهران لپ تاپ بوده است و متخصصان و کادر فنی تهران لپ تاپ احترام به حقوق مشتریان را در مراحل مختلف تعمیر سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده اند.

این مرکز  در راستای تحقق اهداف خود از برترین متخصصین و پیشرفته ترین  تجهیزات بهره گرفته است. بد نیست بدانید که متخصصین تهران لپ تاپ از بین برترین کارشناسان تعمیر لپ تاپ برگزیده شده و پس از گذراندن دوره های تخصصی و بین المللیِ تعمیر لپ تاپ به  این مرکز  راه یافته اند.

تعمیرات لپ تاپ دل و دیگر واحدهای تعمیرات دل

نخستین گام در تعمیرات لپ تاپ دل عیب‌یابی صحیح و تشخیص درست علل خرابی لپ تاپ است. این امر سبب می‌گردد تا کارشناس تعمیر، بهترین روش را جهت بازیابی و ترمیم دستگاه برگزیند و از طی مسیرهای نادرست که -گاهاً سبب بروز ایراداتی بیشتر در دستگاه می‌گردند- خودداری ورزد. گام دوم در این مسیر حضور کارشناسانی کاربلد و باتجربه می‌باشد که با ظرافت و مهارت خویش، توانایی رفع ایرادات دستگاه‌های لپ تاپ را به بهترین وجه ممکن داشته باشند.

در اختیار داشتن تجهیزات فنی و حرفه‌ای در ارتقاء سطح کیفی خدمات تعمیر لپ تاپ دل تأثیر شایانی دارد و به کارشناسان تعمیر کمک می‌کند تا با سرعت و کیفیت بالاتری به ارائه خدمات تعمیر بپردازند. مرکز تعمیرات لپ تاپ دل در انجام خدمات تخصصی، تمامی این پارامترها را مدنظر قرار داده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی سرویس را به مراجعان خویش ارائه نماید. دیگر واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی میگردند.

مقالات لپ تاپ دل و دیگر مقالات

تهران لپ تاپ فعالیت خود را همزمان با ورود لپ تاپ ها به درون کشور آغاز کرده و همگام با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را به‌روز رسانی ساخته است. مدیریت این مرکز همواره با برگزاری دوره‌های تخصصی تعمیر برای کارشناسان خویش، درصدد همگام‌ سازی مباحث نظری و فنی کارشناسان تعمیرات لپ تاپ با تکنولوژی‌های روز دنیا بوده است. (حضور در این دوره‌ ها برای کارشناسان تعمیرات لپ تاپ الزامی است.)

خروجی این دوره‌ها متخصصانی متبحر بوده است که با به‌روزترین متدها و تکنیک‌های تعمیر آشنا گشته‌ و قادر به رفع تمامی عیوب موجود در این دستگاه گشته‌اند. 

سوالات متداول تعمیر لپ تاپ دل

پاسخ به سوالات متداول تعمیر لپ تاپ دل

دارندگان انواع مدل های لپ تاپ دل می توانند برای دریافت پاسخ دقیق و تخصصی سوالات خود در خصوص مشکلات دستگاه، با مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ دل تماس بگیرند. کارشناسان مجرب تهران لپ تاپ به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما بوده و مشاوره های جامع و کاملی را به شما ارائه می دهند تا ایرادات عملکردی سیستم را برطرف کنید. چنانچه پس از پاسخ به سوالات متداول تعمیر لپ تاپ دل موفق به حل مشکل نشدید،  تیم تعمیرات خدمات تخصصی تر، شامل تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده و … را به شما ارائه می دهند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ

در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدل‌های لپ تاپ دل می‌باشید اما لپ تاپ شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در « مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ» نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید. مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

مدیریت این بخش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

لینک مفید

نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپتعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر  / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونیتعمیرات لپ تاپ سامسونگ /تعمیر لپ تاپ ایسوس /تعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ فوجیتسو / تعمیر لپ تاپ اچ پی / تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیک /

4.8/5 (5 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید