اشتراک گذاری

تمیز کردن فن لپ تاپ

تمیز کردن فن لپ تاپ ، لپ تاپ ها مانند سایر وسایل به سرعت کثیف می شوند. نشستن گرد و غبار بر روی فن لپ تاپ باعث عدم کارکرد درست ان می شود و باعث تولید سر و صدای زیادی می باشد . گرمای حاصل از عدم کارکرد درست فن ممکن است به قطعات سخت افزاری سیستم آسیب جدی وارد نماید . با اینحال کاربران میتوانند این گرد و غبار را به راحتی تمیز کنند. در این مقاله به روش تمیز کردن فن لپ تاپ ها پرداخته ایم . با ما همراه باشید .

تمیز کردن فن لپ تاپ

آموزش تمیز کردن فن لپ تاپ

اکثر لپ تاپ های امروزی به گونه ای تولیده شده اند که کاربران به راحتی نمی توانند آن را باز کنند . اما در کامپیوتر های خانگی کاربر به راحتی می تواند کیس را باز  و اقدام به تمیز کردن آن کند . 

برای تمیز کردن فن لپ تاپ ابتدا لپ تاپ را خاموش کنید . سپس باتری را در بیاورید و پنلها را برای دسترسی به داخل لپتاپ کنار بکشید . ممکن است باز کردن لپ تاپ گارانتی دستگاه را از بین ببرد. پس از باز کردن آن ، هوا را با استفاده از دستگاههای خاص بدمید . اطمینان حاصل نمایید که همه گرد و غبار از لپتاپ خارج میشوند . 

هنگام دمیدن هوا روی فن لپ تاپ دقت کافی داشته باشید . چنانچه با دمیدن هوای زیاد فن شروع به سریع چرخیدن کند به آن آسیب میرسد . درنتیجه بهتر است از اسپری های تمیز کننده برای تمیز کردن کامل استفاده کنید. پس از تمیز کردن لپتاپ،آنرا ببندید و باتری را سر جای خودش قرار دهید.

آموزش تمیز کردن فن لپ تاپ بدون باز کردن

همانطور که قبلا اشاره کردیم اکثر کارخانه ها اجازه باز کردن لپ تاپ را به کاربر نمی دهند . ما در اینجا روش هایی را ذکر خواهیم که بدون نیاز به باز کردن لپ تاپ اقدام به تمیزکردن فن لپ تاپ کنید. برای این کار نیاز به یک دمنده هوا . بدین صورت که دمنده هوا را بر بروی خنک کننده لپ تاپ بگیرید و مقداری هوا را بر روی آن بدمید.

در صورتی که لپ تاپ شما مشکلی در رابطه با گرم شدن دارد و قادر به تمیز کردن ان نیستید . بهتر است به مرکزی معتبر برای برطرف کردن این مشکل مراجعه کنید .

 تعمیرات لپ تاپ و واحد های تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ ، واحد های تعمیرات لپ تاپ  را در بخش های مختلف راه اندازی کرده است  . به همین دلیل کاربران برای تعمیر  هر دستگاه باید به واحد مرتبط با برند دستگاه خود مراجعه نمایند . همانطور که مستحضر هستید دلیل ایرادات پیش امده در لپتاپ میتواند یکی از این دو مورد باشد : ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری . از این رو نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در پارتهای تفکیک شده به ارائه خدمات تعمیر میپردازد . 

تکنسینهای مرکز تعمیرات لپ تاپ با تکیه بر تجربه ، مهارت ، دانش و خلاقیت خود و بابکارگیری مدرنترین تجهیزات بهترین خدمات ریکاوری را ارائه مینماید . تعمیرکاران ما با صبر و بردباری تمیز کردن فن لپ تاپ را به بهترین شکل انجام میدهند . لازم به ذکر است ، تعمیرکاران ما درصورت لزوم به تعویض قطعه از قطعه اورجینال استفاده مینمایند .

1/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩