اشتراک گذاری

خرید لپ تاپ مناسب

لپ تاپ ها از جمله محبوب ترین و دوست داشتنی ترین همراهانی هستند که در سال های اخیر مورد اقبال و توجه خاصی قرار گرفته اند. این دستگاه های پر کاربرد امروزه از متداولترین ابزارهای دست بشر بوده و می توانند کارهای بسیار پیچیده را به آسانی برای دارندگان خود انجام دهند. این محصولات دارای انواع و کلاس های متفاوتی بوده و با یک نگاه اجمالی در این بازار پرتکاپو خیلی زود متوجه خواهید شد که از تنوع و تعدد بسیار گسترده ای نیز بهره مند هستند. آنها نه تنها با ظاهر گوناگون و متفاوت بلکه، با شاخصه ها و قابلیت های متمایز و رنگارنگی همگام شده و از این حیث فرایند انتخاب و خرید را برای افراد پیچیده و سردرگم کننده کرده اند.

به هر حال، اگر شما نویسنده، معلم، فعال اقتصادی، دانشجو و یا حتی یک کاربرخانگی باشید بهتر است لپ تاپی را انتخاب کنید که پاسخگویی انواع نیازهای متفاوت شما بوده و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد. همان گونه که ذکر شد به هنگام ورود به این بازار، شما با انواع مدل، سایز، سیستم عامل و قیمت رو به رو خواهید شد، از این رو ما تصمیم گرفته ایم در این متن با ارائه نکاتی برای خرید لپ تاپ مناسب به شما کمک کرده تا براساس آن بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فرش لپ تاپ

نمایندگی لپ تاپ با بیش از سال ها سابقه در زمینه فروش و تعمیر انواع برندهای لپ تاپ خدماتی تخصصی در این زمینه به کاربران ارائه می نماید. در بخش فروش کارشناسان تمامی اطلاعات لازم را در خصوص خرید بهترین لپ تاپ با توجه به نیاز مشتری را در اختیار او قرار می دهند. همچنین در بخش تعمیرات و خدمات پس از فروش خدماتی منحصر به فرد در زمینه ی رفع مشکلات تمامی برندهای لپ تاپ به کاربران ارائه می شود. 

اگر از برندهای معتبر چون لپ تاپ های اپل ، سامسونگ ، لنوو ، دل ، ایسر و… استفاده می کنید و یاحتی کاربر لپ تاپ های با کیفیت پایین تر هستید ما آماده ایم تا در صورت بروز مشکلات لپ تاپ اعم از ، مشکلات سخت افزاری لب تاپ یا مشکلات نرم افزاری لب تاپ در کنار شما باشیم . کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ در اسرع وقت مشکل را رفع کرده و لپ تاپ خود را در صحت و سلامت کامل تحویل خواهید گرفت. کاربران در اقصی نقاط تهران و شهرستان ها می توانند با ما تماس بگیرند و از خدمات سرویس در مرکز وسرویس در محل لپ تاپ بهره مند شوند. همچینن این امکان برای شهرستانی های عزیز فراهم شده است که لپ تاپ خود را جهت تعمیرات به نمایندگی ارسال بفرمایند.

برای خرید لپ تاپ مناسب به چه نکاتی توجه کنیم ؟

نمایشگر کوچکتر به منزله حمل پذیری بیشتر

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که برای خرید لپ تاپ مناسب باید به آن توجه کنید، سایز صفحه نمایش می باشد. معمولأ لپ تاپ ها با نمایشگرهایی ما بین ۱۱ تا ۱۷ اینچ  تولید و ساخته شده و سیستم داخلی آنها متناسب با اندازه این نمایشگر طرح ریزی می شود. اگر شما جزء کاربران دانشجو، دانش آموز، مدیران و صاحبان مشاغل هستید که همیشه لپ تاپ تان را با خود همراه می کنید، توصیه می شود به دنبال نمونه های جمع و جور و کوچک تر باشید تا بتوانید با خیال راحت آن را داخل کیف خود گذاشته و به سرکلاس یا سفرکاری خود بروید.

  • سایزهای متناسب برای کاربران مختلف

به هر حال، اگر شما لپ تاپ تان را خیلی جابه جا نمی کند یک محصول ۱۵ اینچی مناسب است. اما برای کسانی که مدام در حال رفت و آمد با لپ تاپ خود هستند بهتراست بروی نمونه های ۱۳ یا ۱۴ اینچی  به مانند Dell XPS 13 تمرکز داشته باشند.همچنین برای کودکان زیر ۱۲ سال، مدل های ۱۱٫۶ تا ۱۲٫۵ پیشنهاد شده و اگر نهایتأ شما تصمیم دارید که لپ تاپ خود را روی میز کارتان گذاشته و همیشه همان جا از آن استفاده کنید، می توانید بروی مدل های ۱۷ اینچی نیز حساب باز کنید.

رزولوشن حداقلی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰p

برای خرید لپ تاپ مناسب، اگر به اندازه کافی استطاعت مالی دارید مدلی را انتخاب کنید که نمایشگر آنها دارای کیفیت تصویری برابر با ۱۹۲۰ X 1080 رزولوشن باشد. که البته این دست از محصولات معمولأ با مشخصه فول اچ دی یا ۱۰۸۰p معرفی می شوند.گفتنی است، رزولوشن بالا نه تنها صفحات وب واضح تر و شفاف تری را در اختیار شما می گذارد بلکه، انجام امور مالتی تسکینگ را راحت تر خواهد ساخت.

انتخاب لپ تاپ با عمر باتری حداقلی ۸ ساعته

اگر شما از جمله کاربران هستید که مایل اید ساعت های طولانی روی تخت یا کاناپه خود نشسته و از محتواهای لپ تاپ تان بدون نگرانی از گذر زمان، بهره مند باشید باید به دنبال خرید لپ تاپی باشید که حداقل ۸ ساعت از شارژ دستگاه پشتیبانی کند.به عنوان یک نمونه از این لپ تاپ ها که با  قیمت مقرون به صرفه ای نیز همراه شده است، می توان به Asus ZenBook UX330UA اشاره داشت. خوشبختانه این دستگاه قادراست به مدت ۹ ساعت شارژ نگه داشته و از این جهت رضایت خاطر شما را به خوبی فراهم می کند. بنابراین، میزان عمر باتری نیز از دیگر مواردی است که به هنگام خرید لپ تاپ مناسب باید به آن توجه ویژه داشت.

کروم بوک ها – ویندوزها یا سیستم عامل مکینتاش

برای خرید لپ تاپ مناسب برای فرزندان در حال تحصیل خود به این نکته توجه داشته باشید که  سیستم عامل گوگل کروم برای کاربران دانش آموزان آسان تر و بسیار مناسب تر خواهد بود. به عنوان یکی از بهترین کروم بوک های با صرفه برای آنها می توان از Asus Chromebook Flip C302CA نام برد. از سویی دیگر، سیستم عامل Windows 10  یا یک مک بوک می تواند برای گروه های دیگر گزینه های خوبی محسوب شوند. یه یاد داشته باشید، که از میان دو سیستم عامل ویندوز و مکینتاش، ویندوز می تواند گزینه های مقرون به صرفه تری را معرفی کرده و قابلیت هایی به مانند نمایشگر لمسی را در اختیارتان بگذارد  در حالیکه مکینتاش قادراست ویژگی های امنیتی بالاتر و نرم افزارهای حرفه ای تری برای ویرایش عکس و صحنه های ویدئوی را ساپورت کند.گفتنی است، در نظر داشتن این نکات نیز می تواند راهنمای خوبی برای خرید لپ تاپ مناسب به شمار رفته و رعایت آنها به هیچ عنوان شما را در حین کار با دستگاه تان مأیوس و ناامید نخواهد ساخت.

لپ تاپ های ۲ در ۱

امروزه بسیاری از لپ تاپ های موجود در بازار از انواع ۲ در ۱ بوده و می توانند به مانند یک تبلت و یا یک لپ تاپ تاشو عمل کنند. از جمله آنها لپ تاپ Lenovo Yoga 920 است که دارای نمایشگر لمسی نیز می باشد. البته می توانید بروی  لپ تاپ های ارزان قیمت تر ولی بهتری  که به مانند لپ تاپ های سنتی عمل می کنند نیز تکیه داشته باشید. چرا که لپ تاپ های مجهز به نمایشگر لمسی کمی گران تر بوده و عمر باتری کمتری به نسبت نمونه های غیر لمسی دارند. اکنون شما می توانید به هنگام خرید لپ تاپ مناسب این موضوع را نیز در اولویت قرار داده و با آگاهی بیشتری نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

شاخصه های کلیدی به مانند Core i5  – رم ۸GH – حافظه حالت جامد ۲۵۶GB

به هنگام خرید لپ تاپ مناسب، در نظر داشتن حداقل مشخصات به مانند پردازنده Intel Core i5، رم با ظرفیت ۸GB، درایو حالت جامد  ۲۵۶GB و رزولوشن ۱۰۸۰P بسیار حائز اهمیت می باشد. ناگفته نماند، حافظه SSD به مراتب بهتر  و سریع تر از hard drive می باشد.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩