اشتراک گذاری

لپ تاپ ویندوز۱۰ لنوو

لپ تاپ ویندوز۱۰ لنوو ، موفق شد نتایج بنچمارک بهتری نسبت به سایر محصولات مبتنی‌ بر آرم کسب نماید. پایگاه اطلاع‌رسانی گیک‌ بنچ مدتی پیش نتایج بنچمارک لپ‌تاپ مبتنی‌ بر آرم شرکت ایسوس را اعلام کرد، اما عملکرد ویندوز ۱۰ در این لپ تاپ ضعیف بود. خبرهای جدید حاکی از این است که ، لپ‌تاپ ویندوزی لنوو توانسته است نتایج بهتری در بنچمارک گیک‌بنچ کسب کند. آخرین نتایج نشان می دهند ، لپ‌تاپ ویندوزی لنوو در دو مدل با ۴ و ۸ گیگابایت رم دیده می‌شود.

لپ تاپ ویندوز۱۰ لنوو

امتیازات لپ تاپ ویندوز۱۰ لنوو

امتیازات کسب شده ی مدل ۴ گیگا بایتی نشان می دهد ، که این لپ تاپ در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب ۱۱۴۲ و ۴۱۴۸ کسب نموده است. این امتیازات در مقایسه با امتیازات کسب شده با لپ‌تاپ ویندوز ۱۰ ایسوس بسیار قابل ملاحظه است. ایسوس توانسته بود در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز ۸۱۸ و در بخش چندهسته‌ای امتیاز ۳۱۷۴ کسب کند. این افزایش امتیاز نشان از روند پیشرفت تولید لپ تاپ های ویندوزی دارد و می توان به آینده ی این پروژه امیدوار بود.

زمان معرفی لپ تاپ ویندوز ۱۰ مبتنی بر آرم لنوو

گمانه زنی های حاکی از این است که زمان معرفی لپ تاپ ویندوز۱۰ لنوو ، در رویداد CES 2018 خواهد بود. رونمایی از چنین محصولی قبل از عرضه به‌روز‌رسانی بزرگ رد استون ۴ کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد. با این حل این امکان وجود دارد که ، کمپانی‌های دیگر مانند سامسونگ ، اچ‌پی، ایسوس و شیائومی نیز دست به کار شوندو با با عرضه زودهنگام محصولات مبتنی‌ بر آرم، کاربران دنیای لپ تاپ ها را شگفت زده کنند.

علت و راهکارهای رفع مشکل پرش تصویر لپ تاپ در این مقاله !

مشخصاتی که از لپ تاپ های ویندوز ۱۰ انتظار می رود

انتظار می رود که در هنگام عرضه ی عرضه محصولات ویندوزی مبتنی‌ بر آرم ، شاهد طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و قیمت‌ها باشیم. اما به طور کلی می توان گفت : تحقق وعده شارژدهی بالا، طراحی باریک، وزن بسیار کم و پشتیبانی از نرم‌افزار‌های X86 برای کاربران ویندوز ۱۰ بسیار امیدبخش است. باید منتظر باشیم و نتیجه تولید لپ تاپ های ویندوزی را در کمپانی های مختلف به نظاره بنشینیم.

مرکز تعمیرات لپ تاپ

تهران لپ تاپ مرکز تخصصی تعمیر و ترمیم انواع مدل های لپ تاپ ، خدمات خود را در واحدهای تخصصی تفکیک شده به کاربران ارائه می نماید. واحدهای تخصصی موجود در مرکز تعمیرات لپ تاپ به کلیه ی ابزار و تجهیزات حوزه ی تعمیرات مجهز بوده و امکان انجام تعمیرات تخصصی را برای تکنسین های این مجموعه را فراهم آورده است.

مدیریت نمایندگی لپ تاپ همواره در جهت کسب رضایت مشتریان تلاش کرده است؛ در همین راستای خدمات انجام شده در این مرکز دارای گارانتی می باشد. در صورتی که مایل هستید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات لپ تاپ پیگیری نمایید، روی لینک مورد نظر خود کلیک کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩