اشتراک گذاری

لپ تاپ zenbook ایسوس

لپ تاپ zenbook ایسوس یکی از پر طرفدار ترین مدل های لپ تاپ این شرکت است که به سبب برخورداری از قابلیت های ویژه، کاربران بسیاری تمایل به استفاده از آن دارند. لپ تاپ های این خانواده در چند مدل مختلف تولید شده و به فناوری های جدید و کاربردی مجهز شده اند. 

این مدل از اولترابوک های asus برای اولین بار در اکتبر سال 2011 معرفی و وارد بازار شد. حدود یک سال بعد، کمپانی مورد بحث از اولین زنبوک لمسی خود رونمایی کرد. زنبوک ها در طول چند سال گذشته با پیشرفت های چشمگیری مواجه بوده اند و به تکنولوژی های جدیدی مجهز شده اند. در این مقاله قصد داریم ضمن ارائه توضیحاتی در مورد ویژگی های لپ تاپ zenbook ایسوس ، چند مدل از این سری کاربردی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

لپ-تاپ-zenbook-ایسوس

ویژگی های لپ تاپ zenbook ایسوس

مدل های مختلف لپ تاپ zenbook ایسوس دارای ویژگی های مشترکی بوده و در طراحی کلی، بسیار مشابه یکدیگر می باشند. به عنوان مثال، بیشتر مدل های این محصول از سری پردازنده‌ های کور (Core) شرکت اینتل استفاده می‌ کنند. این محصولات در رده های قیمتی متنوع تولید شده اند و تقریبا پاسخگوی سطح نیاز همه کاربران می باشند. زنبوک ها با قدرت های سخت افزاری متفاوت و برای کاربری های مختلفی طراحی و تولید شده اند. 

ظاهر محصولات این خانواده بسیار زیبا و شیک است و از یک طیف رنگبندی کم نظیر برخوردار می باشند. وزن پایین و باریکی بدنه به عنوان اصلی ترین بارزه های ویژگی های لپ تاپ zenbook ایسوس در بین کاربران شناخته می شود. سازنده زنبوک ادعا کرده که این محصولات را با هدف استفاده بلند مدت و رقابت با مک بوک ایر اپل طراحی و تولید نموده است. در ادامه در مورد مدل های مختلف این محصول بیشتر صحبت خواهیم کرد.

انواع لپ تاپ زنبوک ایسوس

چند مدل از پر طرفدار ترین مدل های لپ تاپ zenbook ایسوس عبارتند از:

ZenBook 3

ZenBook 3 یکی از جدید ترین انواع لپ تاپ zenbook ایسوس است که در واقع مدل باز طراحی شده زنبوک برای عصر جدید است. همه قطعات سخت افزاری و جزئیات نرم افزاری این لپ تاپ به طور کامل مورد باز مهندسی و باز طراحی قرار گرفته است تا ZenBook 3 تبدیل به پیشرفته ترین زنبوک موجود شود. این محصول در مقایسه با مدل های قبلی بسیار سبُک تر و باریک‌ تر بوده و از نظر سخت افزاری نیز بسیار قدرتمند تر است. 

همچنین طراحی زیبایی این لپ تاپ نیز نسبت به مدل های قبلی ارتقا چشم گیری داشته و بهتر شده است. این زنبوک قدرتمند به آخرین پردازنده Intel Core i7، مجهز شده و تا 16 گیگا بایت رم 2133 مگاهرتز LPDDR3 را پشتیبانی می کند. یک هارد فوق سریع PCIe Gen 3 SSD تا 1 ترابایت نیز در این محصول تعبیه شده و از همه مهم تر اینکه به درگاه USB-C مجهز شده است. این مدل از لپ تاپ zenbook ایسوس یکی از با کیفیت ترین مدل های سری مورد بحث است که توجه کاربران و کارشناسان را به خود جلب کرده است.

UX430UA ZenBook

یکی دیگر از موارد لپ تاپ zenbook ایسوس ، UX430UA نام دارد. این محصول نیز جزء آخرین اعضای خانواده‌ Zenbook‌ است که اخیرا روانه ‌ی بازار شده است. بهره مندی از پردازنده ‌ی مرکزی‌ Core i5 7200U‌ اینتل، هشت گیگا بایت رم و پردازشگر گرافیکی Intel Hd 630 را می توان جزء بارز ترین ویژگی های این لپ تاپ به شمار آورد. حافظه‌ ی داخلی این مدل از نوع SSD‌ با ظرفیت 256 گیگا بایت است و سرعت بالایی دارد. کارایی بالای سخت‌ افزاری در کنار صفحه ‌نمایش با کیفیت و بدنه‌ ی باریک و زیبا، این محصول را به یکی از بهترین و کاربردی ‌ترین اعضای خانواده زنبوک تبدیل نموده است. محصول مورد بحث یکی از بهترین لپ تاپ های قابل حمل از خانواده لپ تاپ zenbook ایسوس به شمار می رود.

تعمیرات لپ تاپ zenbook ایسوس

یکی از تخصصی ترین حوزه های تعمیرات، مربوط به تعمیر لپ تاپ است. برای ترمیم این دستگاه نیاز به مهارت و تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری بالایی می باشد و بروز هرگونه خطا و اشتباه می تواند فرایند ترمیم را با مشکلات جدی مواجه سازد. به همین دلیل نیز تعمیرات لپ تاپ zenbook ایسوس در نمایندگی تعمیر لپ تاپ و تحت نظارت جمعی از زبده ترین کارشناسان آی تی انجام می گردد.

زنبوک ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و به دلیل طراحی ظریفی که دارند، تعمیرات آنها نیاز به ابزار و تجهیزات ویژه ای دارد. نمایندگی تعمیر لپ تاپ ضمن فراهم آوردن پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات تعمیراتی و استفاده از نوین ترین متدهای روز دنیا، تخصصی ترین خدمات را در زمینه تعمیرات لپ تاپ zenbook ایسوس به کاربران ارائه می نماید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ، یکی از معتبرترین مراکز برای انجام تعمیرات انواع مدل های این دستگاه می باشد. در این مرکز شرکت تولید کننده خاصی مورد تاکید نبوده و تمامی برندها مورد بررسی و تعمیرات قرار می گیرند. به عنوان مثال، انواع مدل های لپ‌ تاپ ایسر، اچ پی، ایسوس، اپل، دل و … در این مجموعه به صورت تخصصی ترمیم می گردد. 

نکته مهم درمورد مرکز مورد بحث، حضور متخصصین فعال در زمینه تعمیرات لپ‌ تاپ است. این متخصصین، با بهره گیری از روش های نوین تعمیرات و نیز با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات روز دنیا، اقدام به ترمیم انواع مشکلات این دستگاه به صورت تخصصی می نمایند. شما کاربران گرامی، در صورت بروز مشکل در لپ ‌تاپ خود می توانید به نمایندگی تعمیر لپ تاپ مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩