اشتراک گذاری

بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۸

بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۸ از میان برند های مختلفی انتخاب شده اند که هر کدام کارایی و ویژگی های خاص خود را دارند. توصیه کارشناسان واحد تعمیرات لپ تاپ این است که همواره و همیشه در انتخاب خود درجه نیاز و هدف از خرید را مشخص کنید. تنها در این صورت است که می توانید انتخابی بهینه و درست داشته باشید. 

در این مقاله تلاش می کنیم بهترین لپ تاپ های 2018 را به شما معرفی کنیم. هر یک از این لپ تاپ ها به دلیل مشخصات و ویژگی های منحصر خود عنوان بهترین را از آن خود کرده اند که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۸

معرفی بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۸

به گفته کارشناسان نمایندگی لپ تاپ، در میان بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۸ باید نمونه‌ای را انتخاب کنید که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، توانایی برطرف کردن نیازهای شما را هم داشته باشد. این مقاله حاصل بررسی هایی است که توسط تیم کارشناسی واحد تعمیر لپ تاپ تدوین شده است و قرار است در چندین شماره ارائه شود. همراه ما باشید.

لپ تاپ XP13دل

لپ تاپ XP13دل یک لپ‌تاپ سبک وزن، باریک، قدرتمند و البته جادویی است که در لیست بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۸ در جایگاه نخست قرار دارد. کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ می گویند این دستگاه می‌تواند هرآنچه را که کاربر از یک اولترابوک پیشرفته مجهز به سیستم عامل ویندوز انتظار دارد، ارائه کند. 

لپ تاپ XP13 دل در چند مدل با پردازشگرهای قدرتمند کبی لیک (Kaby Lake) عرضه می‌شود و می‌تواند به واسطه نمایشگر ۱۳.۳ اینچی Infinity Edge قدرتمند خود در مقایسه با بسیاری از لپ تاپ های موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر باشد. این دستگاه می تواند پورت‌های USB C، USB 3 و کارت حافظه میکرو SD را در اختیار کاربر بگذارد.

سرعت خوب، باتری قدرتمند و نمایشگر منحصر بفرد از ویژگی های خوب و قرار داشتن دوربین وب کم در مکان نه چندان خوب از ویژگی های منفی این دستگاه است. کمپانی دل امکان ارتقاء لپ تاپ XP13 خود را به کمک آپشن‌هایی نظیر یک نمایشگر با رزولوشن بالا، یک نمایشگر لمسی و رم و حافظه داخلیِ بیشتر، فراهم کرده است.

مشخصات اصلی لپ تاپ XP13 دل

مشخصات اصلی لپ تاپ XP13 دل

  • پردازشگر: اینتل کور i3 – اینتل کور i7
  • کارت گرافیک: اینتل اچ دی گرافیک ۶۲۰ – اینتل آیریس پلاس گرافیک ۶۴۰
  • رم: ۴ گیگابایت – ۱۶ گیگابایت
  • نمایشگر ۱۳.۳ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی – ۱۳.۳ اینچی ۴ کی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت – ۱ ترابایت SSD

Asus Zenbook UX310UA

Asus Zenbook UX310UA یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های 2018 است که می‌تواند همان کارایی XP13 دل را در اختیار کاربر بگذارد. کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ می گویند این دستگاه از لحاظ ظاهری به زیبایی XP13 نیست. این پایان کار نیست و باید به این نکته نیز اشاره کنیم که ایسوس زن بوک UX310UA باتری قدرتمندی نیز ندارد، اما می‌تواند به کمک پردازشگرهای نسل هفتم سری کبی لیک خود کارایی بسیار خوبی را در قالب یک لپ تاپ مجهز به بدنه آلومینیومی به ارمغان بیاورد.

کاربران می توانند این لپ ایسوس را با با پردازشگرهای کور i3 و کور i5 و نمایشگرهای فول‌اچ‌دی، ۱۰۸۰ پیکسلی یا QHD پلاس سفارش دهند. بدنه آلومینیومی بسیار خوب، بارگذاری بسیار سریع و کاربرد خوب و ارزش بسیار خوب در قبال بهای پرداختی از ویژگی های مثبت و عملکرد متوسط باتری از ویژگی‌های منفی این دستگاه است.

مشخصات اصلی Asus Zenbook UX310UA

مشخصات اصلی Asus Zenbook UX310UA

  • پردازشگر اینتل کور i3 – اینتل کور i5
  • کارت گرافیک اینتل اچ دی گرافیک ۶۲۰
  • رم ۸ گیگابایت
  • نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی – ۱۳.۳ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی – ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن QHD پلاس
  • حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت SSD

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ یک مرکز جامع و مستقل است که در حوزه عیب یابی، ترمیم و تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ ها فعالیت دارد. این مرکز در فضاهای تعمیراتی مجزا و منفک راه اندازی شده است. هر بخش به تناسب وظیفه و مسئولیتی که بر عهده دارد، تعمیر بخشی از لپ تاپ را انجام می دهد. 

در این نمایندگی به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته پس از تشخیص کارشناسانه و درست، مسیر تعمیر و ترمیم انتخاب و اجرا می شود. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی و معتبر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ تماس بگیرید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩