اشتراک گذاری

تعویض انواع رم لپ تاپ

تمام داده ها در هارد ذخیره می شوند و برای سرعت دسترسی به اطلاعات  ابتدا از هارد به رم انتقال پیدا می کنند و سپس توسط پردازنده پردازش می شوند . رم RAM لپ تاپ معمولا در جایگاهی قرار می گیرد که به راحتی قابل تعویض باشد . رم لپ تاپ هم مثل رم کامپیوتر ورژن های DDR و DDR2 و DDR3 دارد .

مزیتی که رم لپ تاپ دارد ،  این است که برق کمتری مصرف می کند .  تکنولوژی ساخت رم لپ تاپ و هر رم دیگری درتبلت ، گوشی موبایل و کامپیوتر مانند هم است  ، معمولا  رم ها  بر اساس تکنولوژی DRAM ساخته می شوند . البته تکنولوژی دیگری به نام  SRAM هم وجود دارد ، که سرعت آن  بیشتر از DRAM هست اما به دلیل هزینه ی بالا کمتر استفاده می شود . بیشتر لپ‌تاپ‌ها دارای دو شکاف DIMM برای رم هستند، به گونه ای که می توانیم از دو رم به صورت افقی استفاده کنیم .

ممکن است رم لپ تاپ شما خراب شود یا برای ارتقاء لپ تاپ خود نیاز به ارتقاء رم داشته باشید . در این صورت تعویض رم به شما پیشنهاد می شود . می توان گفت :  رم تعمیر نمی شود و بهترین راه برای تعمیر رم ، تعویض آن است . قبل از تعویض رم لپ تاپ بهتر است با انواع مختلف آن آشنا شوید ؛

تعویض انواع رم لپ تاپ

انواع مختلف رم (RAM) لپ تاپ

  • حافظه SDRAM SO-DIMM: دارای ۱۴۴ پایه است .
  • حافظه DDR SO-DIMM    : دارای ۲۰۰ پایه است .
  • حافظه DDR2 SO-DIMM  : دارای ۲۰۰پایه بوده و پهنای باند آن ، دو برابر حافظه‌های DDRاست .
  • حافظه   DDR3 SO-DIMM: دارای ۲۰۴ پایه بوده و پهنای باند آن ، دو برابر حافظه‌های DDR2است .

متخصصین تعمیر لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران با بهره گیری از مهارت و دانش روز و با استفاده از بهترین تجهیزات ،  رم لپ تاپ شما را با نمونه ی با کیفیت و اورجینال تعویض خواهند کرد .

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با آدرس الکترونیکی http://hardwarecenter.ir/ بیش از دو دهه است که به ارائه تمامی خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه های خانگی (نظیر کولرهای گازی، تلویزیون های هوشمند و.. )، دستگاه های ارتباطی (تلفن همراه، فکس و …)، دستگاه های الکترونیکی (تبلت، لپ تاپ و…)، دستگاه های چاپ (پرینتر، کپی، فکس و …) و مواردی از این دست می پردازد و به سبب ارائه سرویس های با کیفیت و گارانتی دار مورد استقبال بسیاری از کاربران واقع شده است.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت مشاهده هرگونه عیب و اختلال در هریک از دستگاه های هوشمند اداری، خانگی و از این دست به مرکز سخت افزار ایران مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنید. کارشناسان ما در این مرکز شما را در جریان جزیی ترین اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای موجود جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند. با ما تماس بگیرید.

4/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩