اشتراک گذاری

سبک ترین لپ تاپ دنیا

سبک ترین لپ تاپ ۱۵  اینچی دنیا  توسط کمپانی ال جی معرفی شد. ساخت این دستگاه توسط شرکتی صورت گرفته است که حضور چندانی در حوزه ساخت لپ تاپ ندارد و یکه‌تازی خود را بیشتر مدیون تولید و ساخت محصولات خارق العاده در صنعت لوازم خانگی است.

بله. درست حدس زدید. ال جی. لپ تاپ جدید این شرکت که توانسته است لقب سبک ترین لپ تاپ دنیا  را از آن خود کند، تنها ۰٫۶ اینچ ضخامت دارد و وزن آن هم ۹۷۹ گرم است.  استفاده از اسپیکرهای کوچک و عملکرد متوسط سخت‌افزار کم مصرف دستگاه نمونه‌‌ای از چیزهایی محسوب می‌شود که ال‌جی آن‌ها را فدای وزن کرده است تا بتواند سبک ترین لپ تاپ را روانه بازارهای جهانی کند.

سبک ترین لپ تاپ دنیا

باتری سبک ترین لپ تاپ دنیا

لپ تاپ ها، تمام انرژی مورد نیاز خود را از باتری دریافت می نماید از همین رو عملکرد این قطعه از اهمیت شایانی برخودار است. تا آنجا که کیفیت باتری و مدت زمان شارژدهی آن یکی از آیتم هایی است که کارخانه های سازنده مانور تبلیغاتی فراوانی بر روی آن می دهند. بعلاوه عمر طولانی باتری یکی از ملاک های موجود برای افرادی است که قصد تهیه و خرید لپ تاپ را دارند. حال ببینیم که باتری سبک ترین لپ تاپ دنیا  چه کیفیتی دارد و عمر این باتری به ادعای شرکت سازنده چقدر است؟

کره‌ای‌ها با انتخاب قطعاتی کم‌مصرف و بهینه برای اولترابوک سبک‌وزن خود، به‌خوبی توانسته‌اند آن را از لحاظ شارژدهی، به محصولی توانمند و قابل اتکا بدل کنند؛ چرا که این لپ تاپ در استفاده‌‌‌های روزمره، نظیر مطالعه یا ویرایش اسناد، استریم موسیقی و تماشای فیلم، به‌راحتی می‌تواند یک روز کاری، شما را همراهی کند. کره‌ای‌ها مدعی هستند که این کامپیوتر می‌تواند تا ۱۲.۵ ساعت کاربر را همراهی کند؛ اما باید دید که باتری این لپ تاپ در دنیای واقعی چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارد.

ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری سبک ترین لپ تاپ دنیا

  • دوربین جلو سبک ترین لپ تاپ دنیا : ۷۲۰‌پی
  • اسپیکر: اسپیکرهای استریوی ۱.۰ واتی، DTS Headphone: X
  • پورت‌ها سبک ترین لپ تاپ دنیا : دو عدد پورت USB 3.0 سایز کامل، یک پورت USB 2.0 سایز کامل، یک عدد پورت USB Type-C، پورت HDMI، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک درگاه میکرو اس‌دی، اترنت RJ45
  • شبکه: Wi-Fi: 802.11 ac Dual Band، LAN: 10/100 or Gigabit with RJ45 Gender، Bluetooth Wireless 4.1 technology
  • وزن سبک ترین لپ تاپ دنیا (کیلوگرم): ۱۰۹۰ گرم
  • ابعاد (میلی‌متر): ۱۶.۸∼۱۴.۵ × ۲۲۸.۴ × ۳۵۷.۶
  • صفحه‌ی نمایش: نمایشگر ۱۵.۶ اینچی، IPS LCD، رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل، تراکم ۱۴۱ پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر ۱۶:۹
  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰
  • پردازنده سبک ترین لپ تاپ دنیا : Intel Core i5-7200U نسل ۷ و  Intel Core i7-7500U نسل ۷
  • فضای ذخیره‌سازی: ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت اس‌اس‌دی
  • حافظه‌ی رم: ۸ یا ۱۶ گیگابایت، ۲۱۳۳ مگاهرتز DDR4
  • گرافیک: Intel HD Graphics 620

علت و راهکارهای رفع مشکل شناسایی نشدن باتری لپ تاپ در این مقاله !

مرکز تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ  خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم انواع مدل های لپ تاپ را به کاربران گرامی ارائه می نماید. تعمیرات لپ تاپ انجام شده در این مرکز به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار کلی و جزیی لپ تاپ و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر قطعات و اجزا این دستگاه یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

تعمیر لپ تاپ در این مرکز محدود به برند و مدل خاص نیست؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های خویش به این مجموعه مراجعه و تخصصی ترین خدمات و سرویس های ممکن در حوزه تعمیرات laptop را دریافت نمایید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ  در بخش زیر معرفی گشته اند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩