اشتراک گذاری

سرویس در محل لپ تاپ

انتخاب سرویس در محل لپ تاپ به آندسته از کاربرانی توصیه می شود که لپ تاپ آنها دچار اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری شده است اما به هر دلیل، فرصت مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ را ندارند. این دسته از کاربران می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر لپ تاپ را ثبت نمایند. 

بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در واحد سرویس در محل لپ تاپ با شما تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی های لازم در محل حضور می یابند. خدمات ارائه شده در سرویس در محل لپ تاپ، منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه عیوب سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ را شامل می گردد. (مگر آنکه تعمیرات لپ تاپ، نیاز به تجهیزات خاصی نظیر تجهیزات مرتبط با بازیابی اطلاعات داشته باشد که در اینصورت نیاز است لپ تاپ به تعمیرگاه انتقال داده شود.)

سرویس در محل لپ تاپ

خدمات سرویس در محل لپ تاپ

کارشناسان اعزامی جهت سرویس در محل لپ تاپ، از میان زبده ترین و خبره ترین کارشناسان تعمیر این مرکز برگزیده شده اند، تا با یک بار حضور در محل قادر به رفع کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه گردند. کلیه اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری پیش آمده در لپ تاپ در اولین حضور کارشناس رفع می گردد و در نهایت آنچه که به کاربر تحویل داده خواهد شد، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است که کلیه ایرادات پیش آمده در آن رفع گردیده است. برخی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در سرویس در محل لپ تاپ عبارت است از:

این مطلب مفید رو از دست نده : آشنایی با کلید های میانبر در لپ تاپ

  • ارائه مشاوره های تخصصی در خصوص نرم افزار و سخت افزار دستگاه
  • نصب ویندوز، تغییر ویندوز و …
  • جابجایی لپ تاپ و تحویل آن به مرکز تعمیرات لپ تاپ در صورت نیاز به سرویس های تخصصی مرتبط با بازیابی اطلاعات و….
  • عیب یابی لپ تاپ و تشخیص نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده در آن
  • تعویض قطعات معیوب، شکسته و یا از کار افتاده لپ تاپ نظیر دکمه های صفحه کلید، صفحه نمایش، باتری و …
  • نصب نرم افزارهای مورد نیاز مشتری

مزایای استفاده از سرویس در محل لپ تاپ

استفاده از سرویس در محل لپ تاپ مزایای متعددی دارد که در این بخش به برخی از آنها اشاره خواهد شد. نخستین مزیت سرویس در محل لپ تاپ آن است که دارنده دستگاه می تواند تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری پیش آمده در لپ تاپ تان را به طور مستقیم با کارشناس در میان بگذارد و رفع تمامی آنها را خواستار شود. 

دیگر آنکه، با استفاده از سیستم سرویس در محل لپ تاپ نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نیست و از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ). مزیت دیگر استفاده از سرویس در محل laptop آن است که به دلیل انجام سرویسهای تعمیرات لپ تاپ در محل، می‌توان بر مراحل تعمیر نظارت داشت.

نحوه استفاده از خدمات سرویس در محل لپ تاپ

شما کاربران عزیز در صورت نیاز به استفاده از سرویس در محل لپ تاپ می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما و در اولین فرصت، هماهنگی های لازم را انجام داده و کارشناسان تعمیر در محل لپ تاپ را به ادرس درج شده اعزام می دارند. 

توصیه می شود در زمان تماس کارشناس، نوع اشکال پیش آمده در لپ تاپ، علت بروز آن و سایر اطلاعات ضروری را با وی در میان بگذارید.  استفاده از این سرویس، منحصر به مدل و نوع خاصی از لپ تاپ نیست و دارندگان کلیه برندهای لپ تاپ اعم از اپل، ایسوس، ایسر، لنوو و … می توانند از آن استفاده نمایند.

واحدهای تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با تعمیر و ارتقاء یکی از لپ تاپ ها به متقاضیان ارائه می گردد. مجموعه تعمیرات لپ تاپ بمنظور ارائه تخصصی ترین خدمات تعمیر لپ تاپ، راه اندازی گشته است و با انجام اقدامات زیربنایی در این زمینه موفق به خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان گشته است. 

حضور مهندسان زبده و کارآمد، استفاده از تخصصی ترین تجهیزات تعمیر، بکارگیری پیشرفته ترین ابزار عیب یابی، بهره مندی از آرشیو جامع قطعات و اجزا جانبی دستگاه ها، ویژگی تک تک پارتهای موجود در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ است که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در هر یک از آنها تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارید. مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ به ساختار تمامی محصولات تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه را رفع نمایند. واحدهای تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی گشته اند.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات تهران لپ تاپ با بهره مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری  و نرم افزاری لپ تاپ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات لپ تاپ به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در لپ تاپ ها می ‌باشند.

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩