اشتراک گذاری

تعمیر باتری لپ تاپ

باتری لپ تاپ یکی از اصلی ترین قطعات این دستگاه است که وظیفه تأمین نیروی الکتریسیته را برعهده دارد. لپ تاپ ها، تمام انرژی مورد نیاز خود را از باتری دریافت می نماید از همین رو صحت عملکرد این قطعه از اهمیت شایانی برخودار است. همانگونه که می دانید غالب باتری های مورد استفاده در لپ تاپ پس از طی عمر مفیدشان، کارآیی و کیفیت اولیه خود را از دست داده و نیازمند احیا می گردند.

از همین رو مرکز تعمیرات لپ تاپ فضایی فراهم ساخته تا در آن امکان بازیابی و احیا این قطعه فراهم گردد و باتری های به اصطلاح مرده، کیفیت نخستین خویش را بازیابند. تعمیر باتری لپ تاپ در این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به واحد تعمیر باتری لپ تاپ برخی اطلاعات نرم افزاری و فنی مرتبط را جهت نگهداری هر چه بهتر کسب نمایید.

تعمیر باتری لپ تاپ

خدمات واحد تعمیر باتری لپ تاپ

تعمیر باتری لپ تاپ یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ است که به دست تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و مهندسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می پذیرد. کافی است تا شما کاربران گرامی با بروز هر گونه اختلال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه به واحد تعمیر باتری لپ تاپ مراجعه نمایید.

کارشناسان این بخش پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی اشکال ایجاد شده نسبت به رفع و ترمیم آن اقدام می نمایند. خدمات تعمیر پاور لپ تاپ یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که در غالب موارد به ترمیم و بهسازی این قطعه منجر شده است. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ ارائه می‌گردد، در بخش زیر ذکر گردیده است: 

این مقاله نکات جالب و جدیدی را شرح می دهد : ترفندهای افزایش فضای ذخیره سازی در لپ تاپ

  • احیا باتری لپ تاپ در مرکز تعمیر باتری لپ تاپ
  • شوک دادن به باتری لپ تاپ (پس از عیب یابی باتری)
  • تست باتری لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران
  • تغییرات در تنظیمات دستگاه جهت کاهش مصرف انرژی
  • تعویض سلول باتری لپ تاپ
  • کالیبره کردن باتری لپ تاپ در مرکز تعمیر باتری لپ تاپ
  • نصب نرم افزار جهت بهینه سازی مصرف انرژی
  • عیب یابی باتری
  • عیب یابی دستگاه، شارژر، مدار شارژر، کابل و …

تعویض باتری لپ تاپ

تعمیر باتری لپ تاپ و اشکالات پیش آمده در این قطعه همیشه موفقیت‌آمیز نیست و گاه شرایطی ایجاد می شود که رفع عیوب ایجاد شده در باتریهای لپ تاپ جز با تعویض آن امکان‌پذیر نیست. در چنین شرایطی آنچه که مهم است استفاده از باتریهای باکیفیت و اورجینال سازگار با دستگاه است تا خللی در عملکرد دستگاه، پس از تعویض قطعه معیوب- ایجاد نشود.

بدیهی است در صورتی که شما تعمیرات خود را به یکی از مرکز غیرمجاز سپرده باشید، احتمال آنکه تعمیرکاران آنها از قطعه بی کیفیت و قدیمی برای دستگاه شما استفاده نمایند، زیاد است. از همین رو قویاً توصیه می شود سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ خانگی را صرفاً به تعمیرگاه های مجاز لپ تاپ و مراکز استاندارد فعال در این حوزه بسپارید و از مراجعه به مراکز غیرمجاز جهت تعویض قطعات لپ تاپ خودداری نمایید.

پیشنهاد سایت : تعمیر پورت HDMI لپ تاپ

راهکارهایی جهت نگهداری از باتری لپ تاپ

توجه به میزان شارژ باتری

نخستین اصل که جهت نگهداری از باتری لپ تاپ می بایست به آن توجه کنیم توجه به میزان شارژ موجود در باتری است. بهتر است حتی الامکان از اینکه شارژ باتری به صفر برسد، پیشگیری نمایید. در صورتی که شارژ باتری دستگاه خالی شد هرگز  قبل از شارژ آن را روشن نکنید.

معمولاً باتری های لیتیومی لپ تاپ  ۲ تا ۳ سال عمر مفید دارند که این عمر مفید را با بکار گیری برخی تدابیر نرم افزاری می توان به دستگاه هدیه داد. البته عمر باتری به عواملی چون فناوری ساخت، شرکت سازنده باتری و … نیز بستگی دارد. در صورت نیاز به راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی می توانید به واحد تعمیر باتری لپ تاپ مراجعه نمایید.

با خواندن این مقاله دانش خود را به روز نگاه دارید : چرا شارژر لپ تاپ داغ می کند ؟

دورنگه داشتن لپ تاپ از گرما

دومین اصل در نگهداری از باتری لپ تاپ آن است که لپ تاپ در معرض دما و گرمای بالا قرار نگیرد. قرار نگرفتن در معرض دمای زیاد می تواند باعث افزایش عمر باتری لپ تاپ شود. همیشه به آزاد بودن مسیر تهویه هوای لپ تاپ توجه کنید و موجبات آن را فراهم سازید.

استفاده از فن های لپ تاپ که با USB کار می کنند اگرچه دستگاه را خنک می کنند اما مصرف باتری لپ تاپ را به شدت افزایش داده و کاهش عمر باتری را سبب می گردند. در صورت نیاز به خدمات مرتبط با بهسازی و احیاء این قطعه می توانید به واحد تعمیر باتری لپ تاپ مراجعه نمایید.

بروز رسانی درایوها و نرم افزارهای لپ تاپ

اصل دیگری که در نگهداری از باتری لپ تاپ می توان به آن اشاره کرد، بروزرسانی مرتب درایوها و نرم افزارهای لپ تاپ است. نسخه های جدید نرم افزاری برای این تولید می شوند که بهینه سازی بیشتری در سیستم ایجاد کنند. بنابراین به روز کردن این دو بخش می تواند در مصرف باتری لپ تاپ اثرگذار باشد.

برای این کار کافی است به کنترل پنل و بخش windows Update بروید و در آن فهرستی از بروزرسانی های موجود را مشاهده کنید. این کار نقش مؤثری در کاهش مصرف باتری لپ تاپ و به تبع آن افزایش عمر مفید این قطعه دارد. خدمات مرتبط با این بخش در واحد تعمیر باتری لپ تاپ ارائه می شود.

تعمیر فن لپ تاپ خود را به ما بسپارید

جداسازی دستگاه های جانبی از لپ تاپ

توصیه دیگر جهت نگهداری از باتری لپ تاپ جداسازی دستگاه های جانبی از این دستگاه است. وب کم ها، دستگاه های وصل شده به USB، کارت های بی سیم PC، حتی ماوس  و… در افزایش مصرف باتری نقش دارند و جداسازی آنها می تواند در کاهش مصرف باتری لپ تاپ مؤثر باشد. (اگر از آندسته کاربرانی هستید که کار با تاچ لپ تاپ برای شما دشوار نیست، می توانید به جای ماوس از تاچ لپ تاپ استفاده کنید).

همچنین گزینه های ارتباط بی سیم مانند بلوتوث و WiFi هم می توانند در کاهش طول عمر باتری اثرگذار باشند. بعلاوه توصیه می شود زمانی که به شارژ باتری لپ تاپ احتیاج دارید ارتباط هدفون های بی سیم یا WiFi را با دستگاه قطع کنید. در هر حال در صورت بروز هر گونه خطا و اشکال در این قطعه می توانید به واحد تعمیر باتری لپ تاپ مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط را دریافت نمایید.

ویدیو آموزشی نشانه های خرابی باتری لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدلهای لپ تاپ موجود در بازار هستید  اما لپ تاپ شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات تهران لپ‌تاپ نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید. مرکز تعمیرات لپ‌ تاپ، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

مدیریت این بخش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در مرکز تعمیر لپ تاپ تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

4.5/5 (4 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید