اشتراک گذاری

تعمیر فن لپ تاپ

فن لپ تاپ از آن دست قطعاتی است که در دوام کیفیت و عمر مفید لپ تاپ نقش بسزایی دارد. عدم توجه به این بخش از دستگاه و ترک سرویس‌های دوره‌ای آن، هم سبب استهلاک و خرابی آن می گردد، و هم به مرور، سایر اجزا را درگیر خرابی خواهد کرد. اگر فن لپ تاپ مورد سرویس قرار نگیرد و دائماً در فضاهای آلوده مورد استفاده قرار گیرد، به تدریج قدرت تهویه هوای درون لپ تاپ را از دست می دهد و از کار می افتد. این اتفاق در نهایت سبب خرابی فن شده و تعمیر آن را ضروری می‌سازد. در هر حال اگر فن لپ تاپ شما نیز در طول روزهای اخیر دچار مشکل و خرابی گشته است می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ و حضور در پارت تخصصی تعویض و تعمیر فن لپ تاپ، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید. کلیه خدمات ارائه شده، از جمله خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ از جمله تعمیر فن لپ تاپ در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر فن لپ تاپ

تعمیر فن لپ تاپ، جهت رفع صدای نابهنجار

  • نخستین راهکار توصیه شده توسط کارشناسان تعمیر فن لپ تاپ، جهت رفع صدا دادن فن استفاده از فن خنک کننده مجزا است. این راهکار به ویژه در زمانی که دستگاه به دلیل اجرای برنامه های سنگین (نظیر بازی هایی با گرافیک بالا و…) پردازش های بالاتری را انجام می دهد پیشنهاد می گردد.
  • دومین راهکار جهت رفع صدا دادن و تعمیر فن لپ تاپ متوقف کردن پردازش هاست. گرمایی که توسط CPU حین اجرا و باز کردن برنامه ها ایجاد می شود مهم ترین منبع برای افزایش دمای لپ تاپ می باشد. به علاوه پردازش‌هایی که در پس زمینه برنامه های انجام می شوند نیز به این افزایش دما کمک می کنند. با بستن برنامه های غیرضروری و جلوگیری از پردازش آن ها می توان به کاهش دمای لپ تاپ کمک کرد و از کار کردن بیش از حد فن در آن جلوگیری نمود. برای این کار آدرس زیر را دنبال کنید:
  • System Configuration → Start → Run → msconfig → OK → Startup در نهایت تب Startup را انتخاب کنید و برنامه‌هایی که می‌خواهید بلافاصله بعد از بوت شدن کامپیوتر پردازش آن‌ها شروع شود را برگزینید.
  • سومین راهکار جهت رفع صدا دادن فن لپ تاپ تمیز کردن فن و گردگیری اصولی آن است. برای این کار نیاز به دقت و ظرافت بالا و آشنایی کامل با قطعات و اجزا لپ تاپ دارید. از این رو توصیه می شود برای انجام این کار به یک مرکز تعمیر فن لپ تاپ مراجعه نمایید.
  • اگر تمایل دارید که فن موجود در دستگاه شما کاملاً بی صدا باشد می توانید از نرم افزار های کنترل سرعت فن استفاده کنید. این نرم افزار سرعت فن صدا را به صورت همزمان تنظیم می کند. با این که این روش بهترین ایده برای کاهش صدای فن لپ تاپ نیست اما می توانید نرم افزاری نظیر speed fan را دانلود کنید و سرعت فن لپ تاپ خود را کنترل نمایید.
  • پنجمین راهکار توصیه شده توسط کارشناسان جهت تعمیر فن لپ تاپ با صدای نابهنجار استفاده از خمیر سیلیکون است. میدانیم زمانی که دمای سی پی یو بالاست عملکرد فن پایین آمده و فن لپتاپ بیشتر از هر وقت دیگری به صدا در خواهد آمد. بنابراین بهتر است در زمان اجرای بازی های کامپیوتری و یا نرم افزار های رندرینگ و گرافیکی مانند فتوشاپ و CAD از خمیر سیلیکون استفاده کنید. برخی از کارشناسان استفاده از این خمیر اجباری می دانند.

تعویض فن لپ تاپ

در صورتی که تشخیص کارشناسان تعمیرات تخصصی لپ تاپ به این نتیجه منتهی شود که امکان تعمیر فن لپ تاپ وجود ندارد، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض این قطعه را آغاز می‌گردد. تشخیص این مسئله که آیا امکان تعمیر فن لپ تاپ وجود دارد یا خیر، با بررسی کارشناسان سخت افزاری تعیین شده و به دارنده دستگاه اعلام می گردد. تلاش کارشناسان ما آن است تا حتی‌الامکان قطعه معیوب تعمیر شود تا دستگاه با قطعات اورجینال و اصلی خود به کار ادامه دهد.

اما در شرایطی که فن کاملاً خراب شده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، تعویض فن لپ تاپ بهترین گزینه خواهد بود. چون هم هزینه چندانی ندارد و هم استفاده از یک فن نو، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید سایر قطعات دارد. تعویض و تعمیر فن لپ تاپ در این مرکز بر اساس هزینه مصوب، در کمترین زمان و با نمونه اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد.

تعمیر قطعات لپ تاپ

خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ منحصر به محصول و بخشی خاص نیست و دارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ می توانند با بروز هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری مشکل پیش آمده را با مراجعه به این مرکز مرتفع سازند. اشکالات سخت افزاری لپ تاپ ها در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد.

برخی از تعمیرات انجام شده در پارت های تعمیر قطعات لپ تاپ عبارتند از: تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعمیر لولای لپ تاپ، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر هارد لپ تاپ در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ، تعمیر فن لپ تاپ، تعمیر قاب لپ تاپ در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ، تعمیر بلندگوی لپ تاپ، تعمیرات دیسک لپ تاپ، تعمیرات باتری لپ تاپ در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ، تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ و …

واحدهای تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیر لپ تاپ با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان این حوزه فضایی فراهم ساخته که در آن امکان رفع غالب اختلالات ایجاد شده در این قطعه ایجاد شده است. مرکز تعمیر لپ تاپ به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد. دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ در تهران لپ تاپ در بخش زیر معرفی می گردند.

 نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ارائه‌دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، تعمیر و ارتقاء انواع لپ تاپ به متقاضیان و مراجعان است. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ با کادری منضبط و متخصص، در تلاش است تا تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان خویش را در دو حوزه تعمیرات لپ تاپ پاسخگو باشد. بد نیست بدانید تمامی کارشناسانی که با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ همکاری می کنند دارنده‌ مدارک بین المللی در حیطه کاری خویش هستند و صرفاً در حوزه تخصصی خویش به ارائه سرویس و خدمات مشغول هستند. تعمیر لپ تاپ و انواع بوردهای الکترونیکی در نمایندگی تعمیر لپ تاپ با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩