اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ در تهران

مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران، ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقا قطعات دستگاه‌های لپ تاپ به کاربران عزیز ساکن تهران است. این گروه از کاربران می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ، تخصصی‌ترین سرویس‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مرتبط با لپ تاپ خویش را دریافت نمایند و شاهد بهبود و ارتقا عملکرد دستگاه خویش باشند. سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران منحصر به مدل و نوع خاصی از لپ تاپ نیست و کلیه برندهای لپ تاپ را شامل می‌گردد.

برای آندسته از کاربرانی نیز که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند، سرویس «تحویل در محل» در نظر گرفته شده است. در این سرویس، پیک‌های نمایندگی تعمیر لپ تاپ، در محل مورد نظر حضور یافته، دستگاه را دریافت کرده و به تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ انتقال می دهند. لپ تاپ تعمیر شده، پس از اتمام تعمیرات مجدداً توسط پیک این مرکز، به آدرس ثبت شده، تحویل داده می شود.

خدمات نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری، ریکاوری اطلاعات، ارتقاء لپ تاپ و … را شامل می‌گردد. سرویس لپ تاپ و انواع بوردهای الکترونیکی در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.

مهندسان حاضر در مرکز تعمیر لپ تاپ در تهران، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ‌تاپ‌ها را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن می‌رسد. برخی از تخصصی ترین سرویس های تعمیر و تعویض قطعات که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران انجام می پذیرد عبارت است از: تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعمیر لولای لپ تاپ ، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر هارد لپ تاپ، تعمیر فن لپ تاپ، تعمیر قاب لپ تاپ، تعمیر بلندگوی لپ تاپ، تعمیرات دیسک لپ تاپ، تعمیرات باتری لپ تاپ، تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ  و …

تعمیر لپ تاپ در امیرآباد

جهت تعمیر لپ تاپ در غرب تهران، می توانید به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در امیرآباد مراجعه کرده و یا با این مرکز تماس بگیرید. تعمیر انواع لپ تاپ از برندهای مختلف در این شعبه، توسط تعمیرکاران مجرب و با استفاده از تجهیزات و برنامه های پیشرفته انجام می شود. بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که سطح کیفی کار بالاست و می توانید مجددا بدون ایراد از دستگاه خود استفاده کنید.

تعمیرات لپ تاپ در ستارخان

اگر ساکن مناطق شمال غربی تهران هستید و لپ تاپ شما نیاز به بررسی و تعمیرات تخصصی دارد، نمایندگی تعمیر لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران، سرویس های مورد نیاز را در اسرع وقت به شما ارائه می دهد. مرکز تعمیر لپ تاپ در ستارخان، موقعیت جغرافیایی خوبی نسبت به محله های غرب و شمال غرب شهر دارد و  دسترسی به آن سریع تر است.

تعمیر لپ تاپ در فرجام

ساکنین مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس می توانند از خدمات نمایندگی  تعمیر لپ تاپ در فرجام بهره مند شوند. این شعبه برای تسریع سرویس دهی در زمینه تعمیرات لپ تاپ در جنوب تهران راه اندازی شده است و انواع برندهای این  دستگاه را در سطح حرفه ای، عیب یابی و تعمیر می کند.

تعمیرات لپ تاپ در پیروزی

شعبه پیروزی  نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، برای سرویس دهی هرچه بهتر به متقاضیان تعمیر لپ تاپ در شرق تهران راه اندازی شده است. شما می توانید ضمن دریافت خدمات پذیرش در محل، بدون مراجعه به تعمیرگاه، شاهد تعمیر این دستگاه باشید. کافی است دستگاه را به همکاران ما تحویل داده و پس از رفع عیب، آن را در آدرس خود، از آنها تحویل بگیرید.

تعمیر لپ تاپ در ستارخان

اگر ساکن غرب تهران هستید، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در ستارخان برای سرویس دهی هرچه سریع تر و با کیفیت تر در خدمت شماست. ساکنین محله هایی از جمله اکباتان، شهرک غرب، شهران، پونک، شهر زیبا، سعادت آباد، صادقیه و … دسترسی راحت تری به این دو شعبه دارند. البته دیگر شعب نیز به تمامی مناطق تهران خدمات رسانی می کنند.

تعمیرات لپ تاپ در سعادت آباد

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در سعادت آباد، نزدیک ترین شعبه برای کاربرانی است که در مناطق غربی تهران زندگی می کنند. شما می توانید برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ و نوت بوک از کلیه برندها به این شعبه مراجعه کنید. همکاران ما ضمن بررسی و عیب یابی دقیق لپ تاپ، تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آن را برطرف می کنند تا بدون ایراد با این دستگاه کار کنید.

شیوه ثبت درخواست تعمیر لپ تاپ در محل

جهت دریافت خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر لپ تاپ در محل، کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران تماس بگیرید. در طول این تماس لازم است تا اطلاعات درج شده در بخش زیر در اختیار کارشناسان ما قرار بگیرد:

  • مدل دستگاه و برند آن
  • شرح نوع اشکال و اختلال پیش آمده در دستگاه (سخت افزاری یا نرم افزاری بودن اشکال لپ تاپ)
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات لپ تاپ (در صورت اطلاع)
  • ثبت آدرسی که قرار است تعمیرکار مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران به آن اعزام گردد.
  • تعیین روز و ساعت (درصورتی که ساعت و روز خاصی را مدنظر دارید)
  • ارائه دو شماره تماس جهت تماس های ضروری
  • در صورت انصراف از دریافت سرویس تعمیر لپ تاپ در محل، می بایست این موضوع ۲۴ ساعت قبل اطلاع داده شود.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ

دارندگان تمامی مدل‌ها و برندهای لپ تاپ می توانند با بروز هر گونه اشکال در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران  مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ منحصر به اشکالی خاص نیست و تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه را شامل می گردد. در حوزه تعمیرات سخت افزاری، در صورت نیاز به تعویض قطعات معیوب، این اطمینان داده می شود که صرفاً از قطعات اصل و اورجینال شرکتی (و دارای لیبل) استفاده شود.

در غیر اینصورت نوع قطعه و سطح کیفی آن بررسی شده و پیش از استفاده از آن، از صاحب دستگاه کسب اجازه می شود. تعهد در ارائه راهنمایی های صادقانه و تلاش در جهت انجام خدماتی باکیفیت، هدف نهایی ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران است. برخی از سرویس های نرم افزاری که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از: نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل، ارتقا و آپگرید، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت، نصب انواع نرم افزارهای جانبی و … .

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

واحدهای مجزای موجود در مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با تعمیرات لپ تاپ هستند؛ بنابراین در صورتی که شما نیز صاحب لپ تاپی هستید که به هر دلیل دچار عیب و اختلال در عملکرد گشته است می توانید با مراجعه به این مرکز آن را تعمیر و بازیابی نمایید. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران مربوط به برند خاصی نیست و کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل توان فنی و تخصصی بالا امکان تعمیر و بازیابی تمامی لپ تاپ های موجود را دارند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی شده است.

مرکز تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ فعالیت خود را همزمان با ورود لپ تاپ ها به درون کشور آغاز کرده و همگام با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را به‌روز رسانی ساخته است. تعمیرات لپ تاپ در این مرکز منحصر به سرویس خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه را شامل می گردد. دارندگان این دستگاه –صرف‌نظر از برند آن- می توانند در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در ‌تخصصی ترین مرکز تعمیر لپ تاپ به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این محصول می ‌باشند.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩