اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ با توجه به فروش بالای این محصول در بازارهای داخلی کشور نیاز بسیاری از کاربران است. همین امر سبب شده تا مراکز غیرمجاز بسیاری مدعی ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ سامسونگ گردند و تعمیراتی ناشیانه و غیرتخصصی را بر روی این دستگاهها اِعمال کنند. عدم مراجعه به چنین مراکزی و تلاش در جهت دریافت خدمات تعمیر از یک مرکز مجاز و استاندارد سبب میگردد تا دستگاه شما کیفیت اولیه خویش را بازیابد و احتمال بازگشت عیوب ایجاد شده پس از تعمیر به کمترین میزان ممکن برسد.

در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدل‌های لپ ‌تاپ سامسونگ می‌باشید اما لپ ‌تاپ شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در نمایندگی سامسونگ نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در زمینه ترمیم و تعمیر دستگاه‌های سامسونگ می‌باشند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در دستگاه‌های خود را تعمیر و رفع نمایید.

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی لپ تاپ سامسونگ در تهران

در تهران، نمایندگی لپ تاپ سامسونگ خدمات تخصصی و با کیفیت تعمیر انواع مدل های لپ تاپ این برند را به کاربران ارائه می‌دهد. این مرکز با راه‌اندازی چند شعبه در نقاط مختلف تهران، فرآیند سرویس دهی به سرعت بیشتری برای شهروندان پایتخت فراهم کرده است. برای عیب‌یابی و تعمیر تخصصی لپ تاپ خود، می‌توانید با هر یک از شعب نمایندگی لپ تاپ سامسونگ در مناطق ستارخان، امیرآباد (اکسپرس)، ولیعصر، فرجام و پیروزی تماس بگیرید. 

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ، فضایی تخصصی است که مهندسین ارشد آی تی در آن حضور داشته و تعمیرات انواع لپ تاپ های این برند را انجام می دهند. تعمیرات لپ تاپ در این مرکز با استفاده از ابزار، تجهیزات و برنامه های بسیار پیشرفته انجام می شود. تعمیرکاران فعال در نمایندگی تخصصی تعمیرات لپ تاپ، شناخت کاملی نسبت به قطعات بخش های مختلف لپ تاپ و نحوه عملکرد آنها داشته و می توانند مشکلات این دستگاه را به راحتی برطرف نمایند. قاب، لولا، باتری، ال سی دی، cpu، مادربرد، هارد، رم، کارت گرافیک، کیبورد، اسپیکر، تاچ پد و … بخش هایی هستند که در تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ بررسی و ترمیم می گردند.

رفع مشکلاتی مثل پاک شدن اطلاعات، کرش کردن سیستم، بالا نیامدن ویندوز، ویروسی شدن سیستم، خاموش یا ریست شدن لپ تاپ و مواردی از این دست نیز در حوزه تعمیرات نرم افزاری قرار می گیرند. گفتنی است کلیه مراحل فرایندهای ذکر شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ و توسط ماهرترین مهندسین it انجام می شوند؛ بنابراین لپ تاپ مثل روز اول و بدون ایراد به شما تحویل داده می شود.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ در محل

اگر از کاربران لپ تاپ‌های باکیفیت سامسونگ هستید، خیلی خوش شانسید چراکه درصورت بروز مشکلی در این لپ تاپ، مجبور نیستید که زمان و هزینه زیادی را برای بردن سیستم خود به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ صرف کنید؛ نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ از خدمات ویژه‌ای جهت تعمیر لپ تاپ سامسونگ برخوردار است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سرویس در محل لپ تاپ است.

با این وجود می‌توانید خیلی راحت روی مبل لم دهید و با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ تماس بگیرید؛ نیروها و تکنسین‌های متخصص این مرکز پس از تماس شما به محل مورد نظر اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ سامسونگ را به شما ارائه دهند. اینگونه می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید هم از خدمات تعمیر لپ تاپ سامسونگ توسط کارشناسانی خبره برخوردار شوید و هم اینکه در زمان و هزینه خود به صورت چشم‌گیری صرفه‌جویی کنید.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ در محل-

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ

کلیه تعمیرات و سرویس‌های نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ سامسونگ نیز با حضور در نمایندگی تهران لپ تاپ قابل دریافت است. نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت،

بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست رفته لپ تاپ، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و … برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ سامسونگ است که متقاضیان می‌توانند با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ از آنها بهره‌مند گردند.

کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده در این مرکز توسط خبره‌ترین کارشناسان مجرب و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر انجام می‌پذیرد.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ Samsung

اگر از کاربران لپ تاپ های سامسونگ هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکالات سخت افزاری در دستگاه مورد استفاده خود شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ، سرویس‌های تخصصی مرتبط با لپ تاپ خویش را دریافت نمایید.

کارشناسان ما در پارت تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ، با استفاده از جدیدترین متدهای عیب‌یابی نوع اشکال پیش امده در دستگاه شما را شناسایی کرده و در ادامه، با بکارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات و روش‌های تعمیر، اشکالات پیش آمده در آن را مرتفع می‌سازند.

در صورتی که اشکال پیش آمده در قطعات لپ تاپ، حاد بوده و نیاز به تعویض باشد، این کار صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد. برخی از خدمات سخت افزاری قابل دریافت در این مرکز عبارت است از: تعمیر شارژر لپ تاپ، تعمیر و تعویض باطری لپ تاپ، تعمیر صفحه کلید یا keyboard لپ تاپ، تعمیر LED و LCD لپ تاپ، تعمیر مادر برد لپ تاپ و …. .

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ

چرا لپ تاپ سامسونگ هنگ می کند؟

در صورت هنگ کردن مداوم لپ تاپ هم باید مساله را جدی گرفته و به فکر تعمیر لپ تاپ Samsung خود در یک تعمیرگاه معتبر باشید. هنگ کردن لپ تاپ سامسونگ یا هر برند دیگری، همان فریز شدن است و مانع از آن می شود که کاربر بتواند با سیستم کار کند. مثلا ممکن است در حین بوت شدن ویندوز، سیستم هنگ کرده و تصویر ثابت شود.

یا مثلا ممکن است در حین پخش فیلم، تصویر ثابت شده و صدا به صورت عادی پخش شود. هنگ کردن لپ تاپ یا ناشی از خرابی برخی قطعات دستگاه است و یا ریشه در مشکلات و ایرادهای نرم افزاری دارد. مثلا ممکن است یک برنامه معیوب یا ویروس در سیستم باشد و مانع از عملکرد عادی و روان سیستم گردد. تیم تعمیر لپ تاپ سامسونگ برای رفع این مشکل، اول بخش های مختلف سیستم را بررسی می کنند و با توجه به منشأ هنگ کردن، با ترمیم و تعویض قطعات معیوب یا اصلاحات نرم افزاری، مساله را حل می کنند.

چرا لپ تاپ سامسونگ هنگ می کند؟

دلایل داغ شدن لپ تاپ سامسونگ

یکی از مشکلات شایع در لپ تاپ ها که کاربران زیادی از بروز آن شکایت دارند، داغ شدن دستگاه است. همه لپ تاپ ها مجهز به فن هستند تا با راحت تر کردن گردش هوا بین قطعات، حرارت دستگاه را در حین کار کاهش دهد. اگر این فن به هر دلیلی درست کار نکند، لپ تاپ داغ شده و گرمای آن کاهش پیدا نمی کند. آلودگی و انسداد منافذ هوا هم موجب بالا رفتن دمای لپ تاپ می شود و می تواند سایر قطعات را نیز در معرض خطر قرار دهد.

با تعمیر و تعویض فن و تمیز کردن منافذ هوا، می توان مشکل را برطرف کرده و حرارت لپ تا را به حد تعادل رساند. کارشناسان تعمیر لپ تاپ سامسونگ هم توصیه می کنند که کاربران از فن های مجزا یا کول پد استفاده کنند و تا حد امکان، لپ تاپ را روی فرش و سطوح پرزدار قرار ندهند. همچنین ضروری است که از رسیدن گرد و خاک و آلودگی به منافذ هوا و مسدود شدن آنها جوگیری کنید. یکی از خدمات ما در زمینه ی تعمیر لپ تاپ سامسونگ رفع مشکلات داغ شدن لپ تاپ سامسونگ است.

چرا لپ تاپ Samsung صدا ندارد؟

به طور کلی، عوامل متعددی منجر به صدا نداشتن لپ تاپ سامسونگ می شوند. اگر صدای سیستم تنها هنگام استفاده از هدفون یا اسپیکر قطع می شود، ممکن است ایراد از دستگاه های جانبی باشد. تنظیمات نادرست هم می تواند باعث بروز این مشکل شود. خرابی پورت صوتی لپ تاپ، خرابی مادربرد، قدیمی یا معیوب بودن کارت صدا و مشکلات بلوتوث لپ تاپ، عمده دلایل صدا نداشتن این دستگاه به شمار می روند.

برای تعمیر لپ تاپ سامسونگ در این شرایط، اول باید مشکلات نرم افزاری و ایرادهای بخش تنظیمات برطرف شوند. اگر همچنان لپ تاپ صدا نداشت، تعمیر قطعاتی مثل مادربرد و کارت صدا و نیز ترمیم تجهیزات جانبی کارهایی هستند که باید برای رفع مشکل صدا نداشتن لپ تاپ انجام شوند.

دلایل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ Samsung

خرابی فن، مشکلات باتری، خرابی قطعاتی مثل رم، پردازنده، پاور و کارت گرافیک، معیوب بودن درایورها، ورود ولتاژ اشتباه و ویروسی شدن سیستم، دلایل اصلی خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ سامسونگ هستند. البته این عوامل برای تمامی مدل ها و برندهای لپ تاپ صدق می کنند و محدود به محصولات سامسونگ نیستند.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ در این شرایط، با انجام کارهایی مثل تعمیر و تعویض فن، تعمیرات مادربرد، ترمیم کارت گرافیک، تعمیر و تعویض رم، نصب مجدد درایورها، ترمیم باتری و ویروس کشی انجام می شود. هریک از این اقدامات باید توسط تکنسین های دوره دیده و با تجربه انجام شوند تا آسیبی به سایر بخش های لپ تاپ وارد نشود.

دلایل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ-

ارتقا هارد و رم  لپ تاپ سامسونگ

ارتقا سخت افزاری راهکار مفیدی برای به روزرسانی وضعیت لپ تاپ های قدیمی است. تعویض هارد و رم سیستم می تواند به راحتی تفاوت هایی ایجاد کند که از خرید لپ تاپ جدید منصرف شوید.

فراموش نکنید استفاده از رم های با ظرفیت جدید و تعویض هارد HDD با SSD موضوع حساسی است. در این پروسه ی تعویض و جایگزینی به طور حتم باید از نمونه های اورجینال، باکیفیت و سازگار با لپ تاپ مورد نظر استفاده کرد.

در غیر این صورت احتمال شکل گیری اختلالات نرم افزاری فراوان در لپ تاپ وجود خواهد داشت. با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ می توانید مطمئن باشید که پروسه ی ارتقا با نمونه های مناسب صورت می پذیرد.

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

تعمیر مشکلات فن لپ تاپ سامسونگ

وظیفه ی فن لپ تاپ تهویه ی هوا و دفع حرارت تولید شده از پردازش های مختلف درون سیستم است. بنابراین سلامت فن لپ تاپ موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. خرابی فن لپ تاپ سامسونگ و یا سایر برندهای موجود در بازار باعث داغی بیش از حد قطعات رایانه و خرابی آن ها خواهد شد.

برخی اوقات نیز ممکن است خرابی فن با ریستارت های فراوان و مشکل صفحه آبی همراه شود. دقت کنید که فن یک قطعه ی اتوماتیک است. اگر فن شروع به هیچ عنوان فعالیت نمی کند و یا صداهای عجیب و غریب و بلندی می دهد، بدون فوت وقت به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ مراجعه کنید. تعمیر و یا تعویض فن در این مرکز در بالاترین سطح کیفی ممکن انجام می شود

تعمیر مشکلات فن لپ تاپ سامسونگ

آیا ارتقا گرافیک لپ تاپ سامسونگ امکان پذیر است ؟

ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ های امروزی عملا غیر ممکن است. چراکه کارت گرافیک معمولا به صورت چیپست درون سیستم قرار می گیرد. این چیپست ها بسیار ظریف و آسیب پذیر می باشند.

دندانه های اتصالی چیپست کارت گرافیک لپ تاپ نیز ظرافت بالایی دارند که کار جایگزینی و نصب دوباره ی چیپست دیگر را به پروسه ی بسیار دشواری تبدیل می کند.

این دشواری در حدی می باشد که بهتر است ریسک انجام آن را فراموش کنید و به جای تعویض داخلی کارت گرافیک از کارت گرافیک های اکسترنال استفاده نمایید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در این راستا می توانند شما را یاری دهند. کافی است با ما تماس حاصل فرمایید.

رفع مشکلات سی پی یو لپ تاپ سامسونگ

سی پی یو ریشه ی اصلی هر سیستم رایانه ای از جمله لپ تاپ های سامسونگ است. این قطعه از لپ تاپ معمولا در جایی از رایانه تعبیه می شود که دسترسی به آن دشوار باشد. چراکه به هیچ عنوان امکان ارتقا CPU وجود ندارد.

از طرفی سی پی یو ساختار حساس و آسیب پذیری دارد که ممکن است در اثر یک خطای کاری کوچک در تعمیر سخت افزار داخلی لپ تاپ، کارایی خود را از دست بدهد.

عدم امکان ارتقا سی پی یو به معنای ممکن نبودن رفع عیوب آن نیست. اگر ایرادی در سی پی یو وجود داشته باشد، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ مطابق با معیارهای استاندارد وضعیت سی پی یو را تعمیر خواهد کرد.

هزینه تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

هزینه تعمیرات لپ تاپ سامسونگ با توجه به نوع خرابی این دستگاه و اقداماتی که برای تعمیر آن انجام می شوند، متفاوت است. معمولا وقتی مشکلات دستگاه نرم افزاری باشند، لازم نیست مبلغ بالایی بابت تعمیر آن پرداخت کنید. البته اگر نیاز به بازیابی اطلاعات یا استفاده از برنامه های خاصی باشد، هزینه نهایی افزایش پیدا می کند. در شرایطی که قطعات لپ تاپ آسیب دیده باشند، نیاز به عیب یابی دقیق دستگاه و تشخیص میزان خرابی آنهاست. تعمیر قطعات، هزینه کمتری دارد و در صورت نیاز به تعویض اجزای آسیب دیده، هزینه نهایی تعمیر لپ تاپ سامسونگ به قیمت قطعات جدید بستگی دارد.

 خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

مرکز تعمیر تهران لپ تاپ در جایگاه یک مرجع فوق تخصصی تعمیر و فروش انواع برندهای لپ تاپ، این افتخار را دارد که در طول سالهای اخیر از سوی کاربران و مشتریان گرامی به عنوان برترین مرکز فعال در حوزه تعمیرات لپ تاپ برگزیده شده است. حصول این امر نتیجه تعهد و التزام مرکز تعمیر تهران لپ تاپ به رعایت برخی پارامترهای خاص است؛ پارامترهایی چون :

  • همکاری با مهندسان ارشد کشور در حوزه تعمیرات لپ تاپ
  • پشتکار پرسنل و تلاش های مستمر آنان در راستای کسب رضایت مشتریان
  • مشتری مداری
  • استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی
  • آنالیز فعالیت کارشناسان مرکز تعمیر تهران لپ تاپ
  • بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی
  • تلاش در جهت ارائه خدمات تخصصی و خودداری از ورود به حیطه های نامرتبط با فعالیت این مرکز
  • تمرکز بر تعمیر و ترمیم قطعات و تلاش در جهت عدم تعویض قطعات (جهت حفظ قطعات اصلی و اورجینال دستگاه)

واحدهای مجزای موجود در این مرکز تعمیر لپ تاپ ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با تعمیرات لپ تاپ هستند؛ بنابراین در صورتی که شما نیز صاحب لپ تاپی هستید که به هر دلیل دچار عیب و اختلال در عملکرد گشته است می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر تهران لپ تاپ آن را تعمیر و بازیابی نمایید. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر تهران لپ تاپ مربوط به برند خاصی نیست و کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل توان فنی و تخصصی بالا امکان تعمیر و بازیابی تمامی لپ تاپ های موجود را دارند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات لپ تاپ موجود در مرکز تعمیر تهران لپ تاپ به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ و مقالات

تعمیرات لپ ‌تاپ سامسونگ در این مرکز به دلیل حضور کارشناسان باتجربه و بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته، به‌گونه‌ای انجام می‌پذیرد که می‌توان مدعی رفع اکثریت قریب به اتفاق اشکالات پیش آمده در لپ ‌تاپ سامسونگ به دست متخصصان این مرکز بود. سال‌ها تجربه در امر تعمیرات لپ‌ تاپ سامسونگ تکیه بر دانش متخصصان و به‌کارگیری تکنولوژی سازمان‌های معتبر در امر تعمیرات لپ ‌تاپ، سبب گشته تا این مرکز به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیرات لپ‌ تاپ سامسونگ گردد.

عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی لپ‌ تاپ سامسونگ تهیه گزارش فنی از وضعیت لپ‌تاپ، انجام سرویس‌های جامع و تعمیر لپ‌ تاپ سامسونگ، از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ در سریع‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

شما کاربران گرامی می توانید جهت مطالعه مقالات تخصصی لپ تاپ  به بخش مربوطه مراجعه فرمایید.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ و سوالات متدول

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ اگرچه ادعای بسیاری از مراکز تعمیر و فعالان این حوزه است لیکن شما کاربران گرامی می‌بایست آگاهانه عمل کرده و از تحویل دستگاه خود به مراکزی که تعهدی نسبت به تعمیرات خود ندارند خودداری ورزید. مراکز غیرمجازی که مدعی انجام تعمیر لپ تاپ سامسونگ هستند، غالباً تعهدی نسبت به فعالیت‌های کادر فنی خویش و اشتباهات آنان نداشته و در صورت خرابی دستگاه و عدم حصول نتیجه از عملیات تعمیر، پاسخگوی شما نخواهند بود.

بعلاوه، به دلیل عدم استفاده از ابزارآلات و تجهیزات تخصصی در زمینه تعمیر لپ تاپ سامسونگ در این مراکز، احتمال آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه بسیار بالاست، به گونه‌ای که گاه گزارش‌هایی نیز از خرابی کامل دستگاه به ما رسیده است. از این‌رو در صورتی که شما نیز یکی از کاربران دستگاه لپ تاپ سامسونگ هستید اما دستگاه شما به هر دلیل دچا نقص در عملکرد و یا اختلال گشته است، به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت اِعمال تعمیرات، دستگاه خود را به یکی از مراکز مجاز و با سابقۀ حوزه تعمیر لپ تاپ سامسونگ تحویل دهید.

شما می توانید پیرسش های خویش را درباره اشکالات ایجاد شده در دستگاهتان با کارشناسان ما در میان بگذارید و تخصصی ترین پاسخ را دریافت نمایید. کارشناسان ما به دلیل واکاوی و بررسی تعداد بی شماری از لپ تاپ های سامسونگ به ساختار آنها مسلط بوده و می توانند بهترین راهنمای شما در جهت رفع اشکالات ایجاد شده در آنها باشند.

خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه ی نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • بررسی همه جانبه‌ و کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها (مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستورها / فت‌ها و … )
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ ‌تاپ سامسونگ، گشایش قفل لپ تاپ سامسونگ یا به اصطلاح برداشتن پسورد درجهت تعمیر لپ تاپ سامسونگ
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ سامسونگ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ ‌تاپ سامسونگ
  • تعمیر لپ‌ تاپ سامسونگ در بخش گرافیکی
  • رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین کننده ولتاژ سی ‌پی ‌یو
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ ازجمله؛ ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ (مکانیکی و الکترونیکی) …
  • تعمیر و بازیابی سیلندر، برد، رفع بدسکتور، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • رفع مشکلات مربوط به باتری در بخش تعمیرات لپ تاپ سامسونگ
  • تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و ..
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر و آداپتور لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ ازجمله؛ کی‌بورد و تعویض کی‌بورد
  • نصب نرم‌افزارهای متناسب با لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر مادربرد لپ ‌تاپ سامسونگ

دیگر خدمات تعمیرات لپ تاپ

  • ارائه ی خدمات مشاوره پیش از تعمیرات لپ تاپ سامسونگ
  • بررسی همه جانبه ‌LCD و LED به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان در کلیه مدل های لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مربوط به شکستگی در ناحیه‌ی لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ سامسونگ
  • بررسی همه جانبه ی هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد جهت تعمیرات لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ ‌تاپ (Modem) سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار RTC و  مدار  CLOCK ، رفع مشکلات  مدار صدا  و مدار LAN،  در واحد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ سامسونگ
  • بررسی اجزای لپ تاپ سامسونگ، شامل کلیه‌ی اتصالات، فن‌ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابل‌های اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ی مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED انواع لپ تاپ سامسونگ
  • سایر خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم عیوب دیگر در واحد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ ازجمله، رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و …

تعمیرات Samsung | نمایندگی Samsung | تعمیرات لپ تاپ Samsung

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ یک مرکز جامع است که در حوزه عیب یابی، ترمیم و تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ های سامسونگ فعالیت دارد. مرکز تعمیرات سامسونگ در فضاهای تعمیراتی مجزا و منفک راه اندازی شده است. هر بخش به تناسب وظیفه و مسئولیتی که بر عهده دارد، تعمیر بخشی از لپ تاپ را انجام می دهد.

در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته پس از تشخیص کارشناسانه و درست، مسیر تعمیر و ترمیم انتخاب و اجرا می شود. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی و معتبر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ تماس بگیرید.

4/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید